森美說,他將於十二月中舉行的《情聖Love Master》,會以九十年代的愛情態度,把現代愛情大聲說出來、唱出來。 「依家啲情觀,咩嘢『港男』、『港女』、『宅男』、『宅女』,

個樣chok啲都會畀人笑!想唔想一齊,都係用sms溝通,你明我明就得囉,明咪今晚一齊囉!但九十年代好唔同,劉德華個樣唔chok,你點會鍾意佢啫?你睇嗰陣嘅《東京愛的故事》,個個都係大聲嗌『我愛你』!Bon Jovi嗰首〈You give love a bad name〉,嘩!『你為愛蒙上污名』喎!就算係吳國敬翻唱都好勁啦,『恨極為你放縱不羈』喎!嗰陣嘅情就係咁,就算你明,我都要大聲講出嚟!喺公園度都要噴個大心,寫埋你個名,要全世界人知!為咗愛一個人,可以做乜都得,可以好偉大,呢啲咪 『情聖』囉!」

他之所以選擇九十年代,除了因為很喜歡那時人們對愛情夠歇斯底里、義無反顧外,也因為那是他成長過程中,經歷最多轉變的日子。

時光荏苒,十多廿年後的今天,再回想起那些年,本身是基督徒的森美說,最大得着,是發現神原來一直放了很多愛在自己身邊。「我唔算係好虔誠嘅教徒,但我覺得我嘅信仰,只係講緊一樣嘢,就係愛!」然後,這節聖經金句便一直出現在我腦海中: 「若有人在基督裏,他就是新造的人,舊事已過,都變成新的了!」哥林多後書5:17

曾經搖滾

森美原名梁志健,小時候與父母及妹妹居於葵盛邨,父親為消防員,母親為兼職電子工廠女工,家境不算富裕,但生活卻相當融洽。中學就讀聖士提反書院和喇沙書院,會考獲「1A5B1E」成績,九六年畢業於中文大學新聞與傳播學院。

他說,縱使讀書時期是個名副其實的書呆子,但同時間也是一名band友,中三開始已跟同學夾band,負責主音部分。

我細個係個好讀得書嘅人,但亦同啲同學夾band,去啲女校表演出show,參加過好多比賽,後尾仲入埋「嘉士伯流行音樂節」嘅總決賽,攞埋「最佳歌曲獎」,不過攞完獎之後,我啲band友個個都去晒外國讀書。

將於十二月舉行的「talk & rock show」《情聖Love Master》,一次過滿足森美兩個願望:做情聖和rock star!

森美今年初推出的著作《來!戀愛大作戰》已出第二版,令他明白到他談情說愛,也有一班支持者。

諗番起都覺得我嗰陣好好笑,成日懶係型、懶特別咁,有咁多運動唔揀,走去玩劍擊;中學有咁多學會會長唔做,走去做話劇學會會長,又學人夾band,講到尾,都係為咗追女仔!不過我夾band時冇乜fans,反而我個結他手就有,兩個咁多囉!哈哈!

入到大學,我都係嘻嘻哈哈過日子,成日踩住roller喺學校周圍去,個個都識我,我又鍾意同人傾偈、周圍玩,多嘴多口!試過有次我生日,一日裏面我可以喺學校食到五個蛋糕!你諗吓我當時有幾多朋友!

不過,入咗商台之後,我就愈嚟愈唔出聲,愈嚟愈靜。

曾經憤世

九四年,森美因參加商台的「叱咤殺戮新大陸」的DJ選拔賽而入行,同期出道的十個DJ中,還有當時只有十多歲、尚未成年的卓韻芝。

我嘅DJ生涯,一啲都唔可以講得上係順利!嗰陣十個DJ,我係最後一個有節目做,阿芝有節目做,生日又有黎明錫時,我都仲係喺度捱緊深宵節目!

嗰陣我哋四個新人,三女一男,包括我老婆,公司安排佢哋做凌晨二至三點節目,我竟然做三至六!我當時仲好細個,好唔識諗,覺得自己好慘,好唔忿氣,明明我比佢哋叻、做得好過佢哋、聽歌又多過佢哋、知識又多過佢哋、講寫稿又寫得好過佢哋,但點解我要做凌晨節目呀?

有次做完深宵節目,朝早矇矇矓矓爭啲畀架寶馬撞倒,我當時心諗:就算我用晒我依家呢份人工,直至死嗰日,我都買唔起呢架車呀!

當時,我真係冇諗過,到我開始有自己節目做之後,跟住同小儀拍檔會受到聽眾歡迎(○一年獲「16-25歲受歡迎DJ獎」);然後仲簽埋Paco(黃柏高)嘅金牌經理人拍電影;○四年開始做埋電視,同小儀主持《15/16》,接住做埋大show司儀;更加冇諗過,呢件「撞車」事件後嘅十年,我真係買咗架寶馬畀我阿爸阿媽。

○六年發生「我最想非禮的香港女藝人」選舉軒然大波,卻令他覺悟到生活和工作是甚麼。

Paco黃柏高對森美來說,亦師亦友。

曾經迷惘

電台、電視和電影都涉足到了,事業一切看來漸入佳境,但森美卻體會了人生中的低潮期。

我唔係想紅,我只係發覺我好想自己有進步!當我覺得嗰日自己做節目做得唔好時,就會喺個公園度坐足幾粒鐘唔開心,然後對自己要求更加高!

嗰陣工作壓力愈嚟愈大,我愈嚟愈唔識同人溝通!我每三個月就轉自己一輪節目,成日打電話畀小儀,chur住佢,叫佢畀心機啲、努力啲,又成日捉住佢開會、度節目、諗個節目做成點,小儀都試過忍唔住同我講:「我冇拖拍,都係因為你!」

能夠由DJ躍身大銀幕拍電影,森美說,以一個「屋邨仔」來說,已經是賺了!

最恐怖嘅係,我嗰陣成日做完一啲好開心嘅節目之後,就會喺架車度諗:頭先嗰個我,究竟係真定假嘅呢?其實當時你哋聽到我喺節目度仲識嘻嘻哈哈,我只係撳咗個掣咁咋,我嗰陣實情真係好lost,個人唔識笑 ,做好多工作都會皺住眉,對呢個世界睇法好灰,覺得呢個世界好黑暗、好悶,每次同啲同學聚會,佢哋個個都係醫生、律師,我又會諗:點解我仲係喺度嘻嘻哈哈,表演緊魔術呢?都唔知自己喺度做緊乜嘢,拍電影又好似唔係拍電影,又好似冇乜戲做得好,做電台又好似冇乜突破,跟住又做埋電視,係好忙呀,但個人冇晒方向囉!

曾經失策

如此狀態持續了好幾年,直至○六年夏天,森美因為在電台節目《架勢堂》中,搞了個「我最想非禮的香港女藝人」選舉,被多個婦女團體指為侮辱女性,掀起軒然大波,令他要站出來公開道歉,既失去了中大兼職講師的職位,又被商台停職兩個月。

呢件事係我事業上嘅低潮,但亦都係我人生中嘅高峰!

嗰陣我最嬲嘅係,我哋個原意根本唔係咁,但點解人哋會誤解我,然後仲要話我係咁諗呢?我一直以嚟都咁畀心機做一個乖仔,點解人哋要咁話我o架?我當時直情同林以諾牧師講:「唉!咁我不如做個衰人算啦!咁我變曳囉,我去紋身囉!」跟住佢竟然話:「乜紋身好曳咩?」

呢件事,我真係問心無愧,真係唔想o架!我唔係話特登想做樣破格嘅嘢令自己出名啲,咁多年嚟,大家都會知我係一個咩嘢人,我唔係嗰啲「悶悶哋,又想提高吓知名度,咁搞啲鹹濕嘢」嘅人,我真係純粹係一次無心之失,到依家我都唔會原諒自己,我都有同自己講,點解我會咁鬆懈呀?

跟太太Veronica於商台認識至結婚,一直恩愛如昔。

不過,呢件事同樣令我有最深嘅體會係,其實神當時真係放咗好多愛喺我身邊!除咗太太一直都好支持我之外,商台真係對我好好,我當時好堅信商台會畀我繼續做節目!而Paco,佢直情開咗張六位數字嘅支票畀我,叫我遲啲先還番畀佢!然後仲有陳志雲呢,佢係一個心地好好嘅人,佢間中都會搵我同小儀食飯關心我哋,所以啲傳媒唔該下次寫「志雲黨」,加埋小儀落去,唔好淨係得我一個!

依家我成日都會講番呢件事做分享同見證,因為呢件事之後,我relax咗好多,先發覺做好每項工作,最重要係我用咩嘢心情去做。我亦終於明白到,我身邊有好多人愛自己,生活其實都係為愛,就好似我嘅信仰所提倡嘅一樣!

森美五歲的女兒(左)和八歲的仔仔(右),平日都由太太跟傭人照顧的多,森美為了能跟子女多見面,選擇搬到廣播道居住,方便返工返屋企。

情聖真面目

森美說,他所推出過的著作中,以今年初的《來!戀愛大作戰》銷量最好,已出第二版。「上次我有本講愛情故事,都賣咗萬幾本,原來一講愛情嘢就最好賣!」

聽他說到這裏,大概會以為已育有一仔一女的他,婚前的追女仔經驗應該是極為精采,誰知,他原來只拍過三次拖。

「一個係long distance,拍咗七年;第二個都拍咗兩年;第三個,就係我老婆(Veronica)。我成日都好引以為傲嘅係,我嘅初夜,就係畀咗我老婆!

點知小儀竟然笑我:『我仲多過你啦!』喂!你唔覺得咁係好偉大咩?」

然而,之前兩段情始終正值血氣方剛年華啊,何解忍得到?他即尷尬地笑着說:「其實係因為我個人怕事,我嗰陣會諗:有咗嘅話,點讀大學呀?都係唔好搞咁多嘢喇!實情我個人好怕、好宅!」

我馬上笑着對他露出不屑的眼神,寸他多年來的「情聖」形象都是裝出來,他卻以大條道理反擊我:「唓!唔通要話明畀你聽,一個宅男做節目咩?梗係要人感覺招招積積咁,啲節目先至好聽o架嘛!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()