唔走光咪得囉!真實對白
梁政珏當日表情多多,連披肩都唔着就滿場飛, 34D湯碗胸任人睇,難得佢大方承認話件婚紗自己揀,敢露敢認 FBI又服佢喎!

 

 

放大圖片

埋身遮咪
點知到李中希預備抱起梁政珏影相時,佢又突然驚青揞心口,見好即收,走光就反蝕囉!坐喺佢後面嘅唐詩詠得個恨字囉!
妖,好叻咩!設計對白

 
放大圖片

架生自救
冇人理嘅 o靚妹李綺雯,拎住佢部成 5千蚊嘅 Olympus Ep1-2周圍影,仲叫唐詩詠側晒頭做佢 model,之後又嗱嗱聲一齊睇相,冇人影,咪惟有影人囉!

 
放大圖片

同唐詩詠研究完, o靚妹再將佢嘅大作晒畀在場班攝記哥哥欣賞,齊齊分享攝影心得,明知班攝影大哥鍾意玩相機, o靚妹識投其所好,起碼都博到一兩張相影吓,唔使齋企咁悶!

 
放大圖片

最強事業
全女班着晒婚紗影大合照,蒙嘉慧唔執輸「得」正中間霸住個正印位,不過冇人夠梁政珏咁搏命,齋睇呢張相,就知邊個事業心最強啦!
左起:沈潔兒,梁政珏,楊秀惠,唐詩詠,姚芷羚,蒙嘉慧,田蕊妮,姚嘉莉,李亞男,李綺雯,李思恩

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()