黎明出席四季酒店的 Now開台派對,與 Now兩位高層及 Now香港頻道副總裁杜之克(左一)主持亮燈儀式。
探熱針
劉華學友城城唔吼 黎明撐 Now多着數
2011年02月17日
上週三(二月九日), Now 101寬頻電視台正式啟播,在四季酒店舉行大型開台記者會,唔少 PCCW旗下客戶出席,但撐場的名牌藝人,就只有天王黎明一個。
據知, Now先後曾聯絡四大天王出席開台記者會,劉華城城學友都以工作為由,婉拒亮相俾面派對;至於 A Music老闆黎明,即使答應到場,其實附帶條件多多,包括 Now承諾在綜藝節目中力捧 A Music旗下藝人,更會大灑金錢為黎明新寵 JW製作個人特輯。
志在必得
打鑼大半年, Now 101寬頻電視台終於在上週三開台,要硬撼無綫、亞視、有線搶客, Now大灑銀彈,以話題性遊戲節目《撳錢》掀起全城熱話,未來日子亦會加強製作綜藝節目。
勢與無綫爭一日長短, Now幾經波折,終於成功由無綫撬走製作部高層何麗全,擔任 Now綜藝節目總監。
「陳志雲返番無綫之後,的確出盡力想掹番何麗全留低,但 Now嗰邊認為,何麗全係佢哋嘅王牌武器,所以再加碼,多俾成七位數字搶佢過檔,志在必得;依家何生仲喺無綫嗰邊返工交代埋啲手尾,但佢其實有幫 Now度嘢,只係暫時唔方便喺 PCCW蒲頭!」知情者說。
今年一月,黎明同樣以做《勁歌頒獎禮》表演嘉賓,換取 衞蘭及 JW奪「金曲金獎」條件。
 
Now 101開台派對,四季酒店場外擠得水洩不通,但場內嘉賓陣容卻十分普通。

四大留手
要打仗,何麗全先向紅人埋手,包括與無綫反面的五大唱片公司藝人。上週三的開台記者會,原本當日獲邀的主禮嘉賓並不止黎明一個,何麗全一心以「四大天王」齊人撐 Now,曾出面邀請劉德華、張學友及郭富城俾面出席,但三人都以當日有工作推辭,連黎明亦一度想縮番唔到。
「開台儀式係大件事, Now嘅高層想做嘢俾啲客睇,但四大天王個個上晒神枱,莫講話齊晒人,請一個都唔輕易。其實嗰日 Now請晒同無綫反枱嘅『五大』藝人,但最終只有羅傑承嘅 BMA俾面出席,咁無綫新主係殼王陳國強,嚟緊會點冇人知,留一手好正常!」知情者說。


成立自己品牌 A Music後, Leon對旗下藝人出心出力,最新寵有 JW(右二)及李治廷(左二)。
 
何麗全和黎明幾乎每年都會合作無線大騷《萬眾同心公益金》,二人私交甚篤。

乘虛而入
雖然黎明最終都有到場,但除了主持亮燈,做完即走,唔接受訪問,此外, Now亦答應日後會力捧 A Music旗下藝人,並落實為 JW製作個人特輯。
至於何麗全正式轉會後,專責綜藝節目部門,無綫因為慳錢,不獲投放資源製作音樂節目, Now 101亦會乘虛而入,包括舉辦音樂頒獎禮,黎天王無寶不落,等收派彩。


劉華犯忌以廣東話接受 Now寬頻電視節目訪問,但卻以《我知女人心》電影宣傳為由,拒絕出席上週三的 Now 101開台禮。
 
何麗全出面請近年甚少同台的四大天王出席 Now 101開台禮,可惜如意算盤打唔響。

親力親為
身為 A Music老闆,黎明為旗下藝人仆心仆命,由早年獲力捧的 衞蘭 衞詩,到 Janice Man及近期集中火力栽培的新人 JW,黎老闆都有不同程度出力,連行台爭獎都做埋,除了打友情牌,更出動埋老婆樂基兒幫旗下女藝人做形象,用心良苦。
JW 


為了幫 JW爭取各台的新人金獎,黎明破例為她的處女作《掛念好友》親自行台,更相約各大電台高層飯局,又在無綫大灑金錢落廣告,極力催谷 JW做新人王。今年的《十大勁歌頒獎禮》中,黎明更現身唱歌,結果 JW與 衞蘭的合唱歌《男人信什麼》爆冷奪得「金曲金獎」。
衞蘭


05年, 衞蘭獲黎明力捧,欽點她翻唱其舊作殺入樂壇,第一隻碟銷量已高達 3萬張。 06年,黎明親自執導拍攝音樂電影《緣邀知音》,起用 衞蘭做女主角,替她力谷新歌《離家出走》,為年尾頒獎禮鋪路。在黎明的催谷下, 衞蘭入行未夠兩年,已踏足紅館開 4場演唱會。
Janice Man


09年, Janice Man宣布加盟 A Music,被黎明封為「模 art」, Janice Man更同「老細」一齊在個唱亮相唱歌。其後,又有黎太樂基兒任形象設計,傍住行騷,並投資七位數字開拍新戲《為你鍾情》,捧 JM、 衞蘭做女主角。

劉德華張學友郭富城不賞臉 黎明撐NOW好處多

二月九日,香港NOW 101寬頻電視台正式啓播,在四季酒店舉行大型開台記者會,不少電訊盈科旗下客戶出席,但撐場的名牌藝人,就只有天王黎明一個。

據知,現在先後曾聯絡四大天王出席開台記者會,劉德華郭富城張學友都以工作爲由,婉拒亮相派對。至于A Music老板黎明,即使答應到場,其實附帶條件多多,包括NOW承諾在綜藝節目中力捧A Music旗下新人,更會大灑金錢爲黎明新寵JW制作個人特輯。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()