高糖妹成呎嘅宮澤主動彎低身影合照,點知糖妹突然鬥雞眼仲整個 rock友手勢,自稱「 20+」嘅佢仲 cute過得 20歲嘅宮澤,呢鋪港女鬥贏 o架妹喎!

大會請咗宅男愛佢夠卡娃兒嘅陀地組合「糖兄妹」糖妹 Kandy(黃山怡)幫手做評判,自稱「 20+」嘅糖妹喺台上一直 chok住扮 cute樣搶晒「主人家」宮澤鏡。同 FBI講話受「糖兄」影響做埋 AKB粉絲嘅 Kandy,喺台下竟然同宮澤零交流之餘,參賽者唱 AKB首本名曲時佢又冇厘反應,直到上台大合照先見佢同宮澤咬咗兩句耳仔。 FBI問佢同宮澤講啲乜, Kandy話:「我嚟之前叫 Lesley(秦沛女兒姜麗文)教咗我幾句日文同佢打招呼啫!我覺得我哋糖兄妹同佢哋都幾似,佢哋成功殺入香港,而我哋就去到台灣出碟囉!」人哋 AKB係亞洲最紅嘅組合之一,糖兄妹同佢哋差九皮喎。

 

放大圖片

糖妹趁宮澤返後台準備握手會,就主動走上台自轉擺 pose娛樂大家, chok到過晒火。

 
放大圖片

High爆自轉

 
放大圖片

矮成個頭
5呎差 2吋嘅糖妹拍住着對 3吋高 boots、本身有 5呎 4吋高嘅宮澤度,即變小矮人。

 
放大圖片

參賽隊伍「 Miten」將 9首 AKB48 hit歌變成串燒歌又唱又跳成 10分鐘,最後贏出可以獲宮澤親手送上簽名海報,搞到鍾意咗佢 3年嘅女粉絲(白衫)即喊。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()