自《義海豪情》播出以來,坊間普遍對呢套劇都有唔錯嘅口碑,皆因劇情夠晒緊湊,集集都有高潮位。

之但係講到爭視帝同埋視后,觀眾似乎偏心《公主嫁到》嘅陳豪同埋佘詩曼多啲,有人仲嫌黎耀祥同埋鄧萃雯演得出力得滯,啲戲好似over咗。

唔講唔知,最近發現仲有一班網友話,《義海》班演員嗰啲七情上面嘅表情,勁有潛質做「潛力圖」,即係可以cap低佢哋嘅肉緊樣,第日改頭換面,用嚟惡搞咁話喎!

 

雯女喺劇入面做嘅撈家婆,真係好兇好惡,口擘擘反晒眼,面目非常猙獰。

有人話祥仔喺劇入面啲戲過分肉緊,好似over咗啲,睇佢條八字眉蹙得幾高!

麥長青演嘅非凡哥,有人讚都有人彈,呢個嘴藐藐嘅表情,簡直係面目可憎嘅典範。

胡定欣於劇中的角色雖然乞人憎,但不少網民就大讚她騷味十足,連睡姿都咁誘人。

除咗露腿之外,胡定欣按劇情需要,一場被洋人調戲嘅場面,仲連bra邊都露埋,佢嘅肉感演出亦得網友嘅歡心。

金剛雖然飾日本軍帥,有份欺壓中國人,但網民不討論厭他之餘,更大讚他有型有款。

小紅姐雖然沒有作性感演出,但這個甫士十分誘人,即時引來一眾網友們於討論區中互傳和討論。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()