因為佘詩曼介入,令陳豪與廖碧兒這對拍拖六年情侶,面臨分手邊沿,兩女更為了爭仔,搞到唔妥面左左。
作為「小生殺手」,從未失手的佘詩曼,認定陳豪絕對飛唔出其五指山,點知臨門脫腳,陳豪決定翻頭,重投廖碧兒,受到重創的阿佘即變輸家,於是一反常態,離開香港,避走半年。

情侶檔現身
已經有接近兩年,未再有以情侶檔姿態出現公開場合的陳豪及廖碧兒,上星期四(六月廿四日)竟然一齊著晒白色情侶裝,出席POMPEI旗艦店開幕,兩人更繑晒手,挨身挨勢煙韌行catwalk,仲破天荒一齊做訪問晒恩愛。
訪問期間,被問到同廖碧兒在台上煙韌,可會擔心另一個緋聞女友阿佘呷醋,陳豪即緊張同對方劃清界線︰「唔關我事,所有女仔都唔關我事。」之後記者問他是否在幫廖碧兒打咗支強心針?陳豪即做出一個打針動作,鬼馬地射向廖碧兒,氹得女友當場冧笑。
今次陳豪同廖碧兒肯再以情侶檔行騷,除了酬勞比單拖演出高出一倍外,最重要是廖碧兒藉今次亮相,公開向阿佘示威,向外界宣示重奪主權,陳豪仍然是她男友。

暗交半年
其實在去年底,自從阿佘同鄭嘉穎甩拖後,連續兩部劇《天與地》及《公主嫁到》,都是同陳豪合作,日對夜對接近半年,向來容易令合作對手動真情的阿佘,對住花旦至愛,個個吼住的陳豪,當然唔會白白錯過;加上陳豪細心經常請飲咖啡有風度,令她更加想將陳豪「捕捉」到手。
「嗰段時間阿佘同阿Mo(陳豪)的確行得好埋,成日一齊開工,食飯又一齊,喺廠未埋位之前又係黐埋一齊傾偈,搞到有啲人睇唔過眼,通風報信,話俾Bernice(廖碧兒)知,叫佢[目及]實個男友。Bernice聽到梗係㷫,佢哋亦因為呢件事搞到好唔開心,後來Bernice又要出埠拍戲,所以佢哋有一段時間冇見,亦好少同對方聯絡;就連阿Mo生日(四月十五日),Bernice都故意離開香港。當時佢哋的確係散散地,阿佘仲喺電視城飯堂幫阿Mo慶祝,十足女主人咁款。」知情者說。

美好回憶
阿佘冧陳豪,亦不時晒幸福,上月初二人同到杭州及北京,為《宮心計》宣傳,阿佘就在微博中留言:「三日兩晚嘅宣傳活動順利完成。給我一個很好嘅回憶,現在往機場途中,唔捨得!」能夠同陳豪離港相處,阿佘字裡行間,充滿留戀。
不過,陳豪同阿佘相好時間只維持短短半年,隨住廖碧兒在外地拍戲返港,回歸無綫拍劇,兩人見面機會增加,加上陳豪同阿佘又拍完《公主嫁到》,相處機會買少見少,幾經考慮,陳豪於是重投廖碧兒,同阿佘斬纜。
為了要氹番廖碧兒,陳豪經常借故去對方屋企探狗仔,知道廖碧兒要返無綫拍《居家兵團》,雖然自己亦忙住要拍《點解阿Sir係阿Sir》,但仍然主動請纓,幫她翻譯劇本,又經常做外賣仔,速遞咖啡俾廖碧兒提神,橋唔怕舊,最緊要受。
據了解,上星期的公開活動,亦是陳豪主動建議主辦單位,搵埋廖碧兒一齊情侶檔出現,以製造一個機會,公諸天下,誰是正印。

今次認真
至於一向溝仔無敵手,只有佢飛人無人飛佢的阿佘,今次失手於陳豪,終於謝晒!「阿佘其實好緊張同陳豪呢段感情,俾着以前,有雜誌寫佢乜都無所謂,但今次佢就好認真,成日驚嚇親阿Mo唔敢同佢一齊,好似之前有雜誌寫佢同阿Mo酒店幽會,阿佘竟然認真到搵律師告雜誌。」
可惜陳豪最終都係揀番廖碧兒,謝晒阿佘於是決定暫離香港,仲失驚無神接拍內地劇集《審死官》,避走橫店半年治情傷。「其實阿佘向來都好抗拒拍大陸劇,主要都係覺得環境差,喺內地又悶,之前就算有人出好好價,佢都推晒。唯一唔同嗰次,係幾年前同陳浩民拍拖,一齊拍過《乾隆下江南》同《帶我飛帶我走》兩部戲,開工兼拍拖,跟住都冇再拍。今次突然肯破例,都係因為佢想行開吓!」一名幕後工作人員說。
星期日(六月廿七日),身在橫店的阿佘,睇到陳豪同廖碧兒在香港公開煙韌,自己就甩拖孤零零一個,加上遇上停電,於是又在微博訴苦:「原來世界只剩黑色,感覺冰冷、無助……」

你死我活
佘詩曼、廖碧兒同被捧為無綫一線花旦,多年來二人在工作上鬥過你死我活,一直企穩一姐之位的佘詩曼,幾乎年年幫公司賺最多錢。但07年,阿佘的一姐地位突然滑鐵廬,當年廖碧兒憑住「咪霸」性感形象,成功吸引不少廣告客戶,加上與陳豪情侶檔"R"銀,結果砌低阿佘,成為最搵錢藝人第一位。
其後,有傳廖碧兒因不肯與無綫簽長約,被公司掟入雪櫃,阿佘亦順理成章重奪一姐之位。去年,阿佘仍在無綫的收入榜中稱霸,年賺1,200萬,廖碧兒雖穩守第三位,兩人仍然競爭激烈。

拖拉六年
陳豪、廖碧兒拍拖6年,雖然一直死口唔認,但早已被公認一對,其間二人亦多次被傳離離合合,男女雙方亦不時有緋聞傳出。

情戒
04年,陳豪與廖碧兒拍攝旅遊節目過電,其後又在劇集《妙手仁心Ⅲ》及《心花放》中飾演情侶,二人更高調戴上卡地亞「High Love」戒指。

父母不滿
06年,有指廖碧兒父母不滿陳豪「冇水」,下令分手,陳豪為廖碧兒立即換車。

多人爭
07年,有傳陳豪拍攝《珠光寶氣》期間,在泰國與蔡少芬出雙入對,同遊燕子洞兩小時,另外又有指陳法拉拍攝《通天幹探》時向陳豪大放生電,廖碧兒為箍實男友,學織溫暖牌冷衫。

事業心重
08年,陳豪不滿廖碧兒事業心強,二人和平分手,其後,廖碧兒先後被傳搭上女TB及空中少爺Dominic,不過,陳豪與廖碧兒仍保持友好關係,目的是繼續「情侶檔」形象,拍住搵錢。

永無失手
電力十足的佘詩曼,入行多年,拍劇幾乎都撻着對手,緋聞男友多不勝數。

陳浩民
02年,佘詩曼與陳浩民合拍電影《情緣汽水機》撻着,當時更傳出一段疑似二人的情慾對話。

張智霖
00年,佘詩曼與張智霖拍攝《十月初五的月光》,二人不時打情罵俏,阿佘更公然瞓在張智霖大髀上。

馬德鐘
06年,合作《鳳凰四重奏》傳出緋聞,其後馬德鐘更被拍得坐的士到女方住所。

吳卓羲
有傳佘詩曼拍攝《歲月風雲》時搭上吳卓羲,二人曾在夜店Basement玩坐大髀公開親熱,其後更有指阿佘送了一架200萬跑車給對方,吳卓羲被指為「軟飯王」。

鄭嘉穎
07年,佘詩曼與鄭嘉穎拍攝《法證先鋒》時互生情愫,戀情逐漸浮面,多次被拍下同車及到鄭嘉穎寓所過夜,去年二人正式分手。

在活動上兩人真情流露,廖碧兒更胸壓陳豪,男方顯得相當受落。

據知今次是陳豪提議搵廖碧兒一齊以情侶檔姿態出現,在訪問中陳豪大讚女友在《談情說案》中演技成熟和演得放。

6月27日
見到陳豪同廖碧兒在香港公然煙韌,阿佘苦悶在橫店拍戲,所以在微博上呻無助。

6月7日
六月初阿佘同陳豪到杭州及北京宣傳《宮心計》,兩人在台上不時傾偈,事後阿佘在微博留言表示唔捨得這次旅程。

早前阿佘為保護同陳豪關係,更出錢請律師告週刊誹謗。

自從去年八月阿佘同鄭嘉穎甩拖後,阿佘便視陳豪為獵物。(《蘋果日報》圖片)

目前阿佘與郭晉安身在橫店拍攝《審死官》,現場所見阿佘在鏡頭後,經常悶悶不樂。

今年初阿佘同廖碧兒在《七十二家租客》宣傳活動中碰頭,兩人因為爭陳豪,在見面時已面左左。(《忽然1周》圖片)

對住超過半年,在《公主嫁到》中又全程要打情罵俏,難怪阿佘有機可乘。(《蘋果日報》圖片)

今年三月廖碧兒與陳豪處於冷戰階段,兩人在活動碰頭都表現生疏。

一齊回應
問到是否復合,廖碧兒沒有否認,表示是公司安排一齊工作,同之前一樣都係好朋友,至於一提到阿佘,她就不值一提:「冇嘢好講!」

至於陳豪明顯同女友夾定口供,回答同一答案,至於覺唔覺重創阿佘,他說:「都係傳啫!」然後直颷入廠,唔肯回應。

陳豪重創佘詩曼 情敵廖碧兒胸壓示威

廖碧兒示威佘詩曼
因爲佘詩曼的介入,令陳豪與廖碧兒這對相戀六年的情侶面臨分手邊緣,兩女更爲了爭男人,搞到關系僵硬。

作爲“小生殺手”,從未失手的佘詩曼,認定陳豪絕對飛不出其的五指山,隨之臨門脫腳,陳豪決定放棄佘詩曼重投廖碧兒懷抱,受到重創的佘詩曼即變輸家,于是一反常態離開香港,避走半年。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()