'10野外露出
唔怕性感,只要露得靚嘅 DaDa,日前為本刊影咗輯野外露出終極 sexy相,白 tee腋下露出半球豪乳。「只要有衫着都 ok,不過家仲未接受到全裸同淨係着內衣行 show,始終有啲肥肉嘛。」

封面

舊愛涉偷拍 百果園 DaDa墮模界慾照風暴

2010年06月16日

百果園 E神 DaDa(陳靜)自從今年 3月轉簽施念慈的模特兒公司開胸突圍後,即成宅男新寵, DaDa接 job接到手軟,大晒胸前 4吋事業線。不過巨乳成災,她除被口痕龍友公然調戲「想同你對波影相!」外,近日竟收到變態電話及在其 facebook內留言性騷擾,搞到女神終日提心吊膽,更打算報警備案買個安心。
日前,她更向本刊大爆曾被前男友偷拍床照,更意外發現男友私藏數百張裸女相,當中一女更是數年前曾活躍一時的 CM索模 B小姐。

'07男友偷拍睡衣相




 

當年 18歲 DaDa嫩口身材正,雖然有着吊帶睡裙,但變態男友亦唔放過偷影, DaDa一於詐瞓,事後趁男友瞓着先 delete番啲相。

靚仔賤男友




 

• 27歲
•日式連鎖餐廳太子爺
•高大靚仔

DaDa18歲時識嘅賤男友,現年 27歲,家族經營飲食生意,與 DaDa拍拖期間同時擁有寶馬、 Audi等多部名車,由於身材高大兼白淨靚仔,氹到唔少女除衫影慾照。

驚揭 model慾照




 

DaDa無意間發現男友電腦內私藏幾百張性感女相,其中有個仲係幾年前拍過多個廣告嘅 CM女 B小姐,相片中,女模 B有全裸背脊露股罅及齋着 bra嘅激照。

CM謎女郎




 

•現年約 32歲(未婚)
•中等身材
•英文名首字母係 B

CM女模 B小姐大約 6、 7年前拍過銀行、化妝品等廣告,現已退出模界。

吸金 E神




 

上位後, DaDa連接多個廣告, 6月中先有 online game廣告於香港播出。之後再去台灣為服裝品牌宣傳,然後又返大陸為另一 online game做代言人,每個收$10萬,連埋 6月做 10幾個商場騷,已穩賺$50萬。

21歲 o靚模 DaDa,跳出百果園清純 look後,今年轉走性感路線,不停以水着 look晒 33E豪乳為下月的寫真書戰鋪路。人紅翻舊帳,有指 DaDa本屬 A cup微波,近年卻突然升 cup變 E神,連樣貌亦神奇變靚。被指整容,日前接受本刊訪問時, DaDa輕鬆回應:「冇咗 baby fat,加上化妝唔同晒咪靚咗囉!(胸都升 cup喎?)以前着 tube bra,家着 push up bra嘛!」

被偷拍詐瞓

撇甩偷影賤男後, DaDa到入行後才被揭曾與譚詠麟力捧的藝能新人王宗堯(Gregory)拍拖一年多,分手後再見亦是朋友。
撇甩偷影賤男後, DaDa到入行後才被揭曾與譚詠麟力捧的藝能新人王宗堯(Gregory)拍拖一年多,分手後再見亦是朋友。

 

樣靚多人追, DaDa被揭曾與譚詠麟力捧的新人王宗堯相戀,二人在微博上互相關注, 5月更在男方微博留言:「你的貓作反了沒? Haha,要幫忙叫我。」
提到其他舊男友, DaDa卻突然咬牙切齒,怒爆曾被前度偷影床照惡行,至今對賤男仍餘怒未消,她憶起說:「大約兩年半前,我啱啱搬新屋,當時睡房嘅窗簾未整好,我就戴住眼罩瞓覺,半醒期間,發現男朋友拎住部電話影我相,當時我好嬲,但因為我都有着睡裙,就一直扮瞓,等佢瞓咗,我先拎部電話去廁所 delete晒啲相。其實同佢拍拖嗰一年半間,佢都曾經開口問我可唔可以影啲性感相珍藏,但我一口拒絕,之後佢冇再問喇。」

有冇整過?

《壹週刊》圖片
《壹週刊》圖片

 

有傳 DaDa五官及 33E巨咪全靠後天加工先咁震撼,但睇番佢 07年為雜誌做 model時影嘅舊相,發現其實分別不大,當時 DaDa已經眼大面尖,冇乜豬扒味,為力證自己純天然, DaDa早前更接受家庭醫生關嘉美驗胸,證實冇做過手腳。 DaDa話:「我真係冇整容 o架!個樣靚咗係靠化妝,戴大眼仔同畫粗 eyeline,視覺上真係可以拉大雙眼;個胸望落大咗,係因為以前成日着 tube壓扁咗好似好細,家着有 push up嘅泳衣,再用埋 wonder bra, C都變 E cup啦!」

Model裸體相

漏大包<br/>DaDa影相時極之專業,即使件 bikini top包唔晒 34E巨咪, DaDa都肯着上身兼狂擺 pose任影。
漏大包
DaDa影相時極之專業,即使件 bikini top包唔晒 34E巨咪, DaDa都肯着上身兼狂擺 pose任影。


 

以為刪除床照相安無事,原來男友卻是偷影狂。「有日我用男朋友部電腦,唔覺意發現佢私藏咗幾百張女人相,嗰 6、 7個女人有啲玩 cosplay、有啲半裸、甚至全裸。(全部都係偷拍?)有啲擺明畀佢影,其中一個仲係幾年前拍過多個廣告嘅 model,不過近年已經上咗岸冇做。睇完嗰批相,我覺得佢好恐怖,又怕自己日後成為受害人,所以即時玩失蹤,咁多年來,佢都有 keep住搵我,但我唔敢再接觸佢。」

12/6半夜收鹹 call

我尋日仲讚你下面同××好黑
我尋日仲讚你下面同××好黑

 

突然收到匿名 call變態男騷擾,嚇到 DaDa唔敢瞓。 DaDa連幾時幾分都記得一清二楚,睇怕唔會假。

同過氣女神 Kama(左)同場,雖然對方紮起件波衫露腰搶鏡,但因被指愈整愈唔自然,人氣仍然唔夠宅男新寵 DaDa高。

 




 




 

收變態電話

經歷過前度賤男慾照風波,近日狂晒咪的 DaDa亦開始被宅男騷擾,甚至半夜收變態電話,嚇到女神成晚唔敢瞓,翌日向經理人哭訴。
DaDa對本刊憶述:「嗰晚( 6月 12日)凌晨 5點 41分,有個冇來電 call,個男人故意壓低把聲問『喂!你瞓咗未呀?』跟住我『吓』一聲,佢就繼續扮聲話,『你唔記得我嗱?我尋日仲讚你下面同××好黑……』嚇到我即刻收線,之後佢仲連續打來,我驚得滯冇接,隔咗陣就冇再打來喇!」
性騷擾陰影襲 DaDa,她與經理人商量後隨即有行動。「下次個變態佬再打嚟,我一定會報警。」有聲仲有文, DaDa的 fb亦開始有口痕友留言滋擾。「試過有個人喺 fb留咗段字,話我『你着蝴蝶結泳衣好靚,個蝴蝶結同個胸部線條比例啱啱好,影得你個胸好均勻,好彈……」女神遇狂迷, DaDa使唔使封咪避吓風頭呢!

 

拋胸賺多啲

單係 6月已接了十幾個商場騷嘅 DaDa,原來騷價係根據唔同性感程度而定,如果以密實 look出場就收 5千至 1萬,但着得性感又騷吓事業線,價錢即刻升上 1.5萬至 2.2萬,果然一分錢一分貨。

 

出道密實<br/>08年同陳柏宇拍百果園廣告時靠清純 look彈起,不過太純冇人吼, DaDa等到今年轉型拋胸先真正 hit爆。《蘋果日報》圖片
出道密實
08年同陳柏宇拍百果園廣告時靠清純 look彈起,不過太純冇人吼, DaDa等到今年轉型拋胸先真正 hit爆。《蘋果日報》圖片


 

今年 6月<br/>密實 5千-1萬<br/>《蘋果日報》圖片
今年 6月
密實 5千-1萬
《蘋果日報》圖片


 

露波 1.5萬-2.2萬<br/>《蘋果日報》圖片
露波 1.5萬-2.2萬
《蘋果日報》圖片


 

反高潮

寫真《 First Impression》係 DaDa嘅第一擊,點知入面竟然冇水着冇內衣,多數都係着住少女衫玩 kawaii feel。反高潮唔賣性感, DaDa粉絲今次都係唔好咁大期望喎!

 

DaDa寫真玩保守,反而為本刊影嘅靚相就大方晒事業線同長腿,唔賺錢都肯益讀者, DaDa真係識做!
DaDa寫真玩保守,反而為本刊影嘅靚相就大方晒事業線同長腿,唔賺錢都肯益讀者, DaDa真係識做!

 




 




 

激評寫真模

個個 o靚模都趁暑假出寫真賺番筆,有份賺埋一份嘅 DaDa分別激評幾位勁敵,以為佢會踩晒全人類,估唔到佢會力撐 Chrissie,呢啲咪叫知己知彼囉!

 

買 Chrissie<br/>「我最鍾意佢!覺得佢夠大方又有腦,我實會買一本支持佢 o架!」
買 Chrissie
「我最鍾意佢!覺得佢夠大方又有腦,我實會買一本支持佢 o架!」


 

踩 Carol<br/>「我覺得睇 Chrissie已經夠晒啦,使乜睇佢啫!」
踩 Carol
「我覺得睇 Chrissie已經夠晒啦,使乜睇佢啫!」


 

藐 Donut<br/>「我都唔知佢哋邊個打邊個,對佢哋冇感覺、冇留意!」
藐 Donut
「我都唔知佢哋邊個打邊個,對佢哋冇感覺、冇留意!」


 

Mia<br/>撐姊妹「新 8模入面我淨係會撐番我個好姊妹 Jeana(小圖)咋!」
Mia
撐姊妹「新 8模入面我淨係會撐番我個好姊妹 Jeana(小圖)咋!」


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()