我係全城至貴!!(設計對白)
咁你巴閉囉!(設計對白)
《巨聲》被飛︰對於杜麗莎因為有何麗全撐腰,八月獲准回歸《超級巨聲》一事,陳潔靈拉高八度話:「我真係唔知喎!我八月都未知做唔做到 o架,我要去美加巡迴呀!」

封面故事

揭惡婆杜麗莎 Miss Chan Chan 十年積怨

2010年06月11日

杜麗莎做《超級巨聲》評判後,惡名遠播,不但四處辣火頭,又鬧喊參賽者,近日遭全城圍插。不過,杜麗莎自恃有無綫高層何麗全撐腰,不但每集收一萬酬勞,比其他評判象徵式收數百元車馬費高出廿倍,更獲格外開恩,只暫時被飛過冷河, 8月將回歸《巨聲》。
早前,杜麗莎與平起平坐的 Miss Chan Chan陳潔靈,因意見不合在幕前開火。冰封三尺,非一日之寒,原來,兩人早於十年前合作舞台劇《麗花皇宮》時,因為爭戲份及海報排位擦出火花。新仇舊恨,一辣即着。

杜麗莎與陳潔靈,十年前合作過《麗花皇宮》,但自此卻成為絕唱,皆因杜麗莎覇道個性並非人人接受。原來,兩人當年合作,曾經因為爭戲份、爭排位而擦出火花。知情者話:「 01年,高志森先搵咗 Elisa(陳潔靈)做舞台劇《麗花皇宮》,因為 95年佢哋已經合作《我和春天有個約會》,後來再搵 Teresa(杜麗莎)。兩個阿姐碰頭,當然各有意見。 Teresa初時對 Elisa蓮茜個角色好有興趣,但因為製作人高志森一早已定角色,咁佢惟有叫對方加番啲戲份俾佢。」
「雖然 Teresa個角色婉碧係配角,但佢對排位都好緊張,次次都要當眼位置,連拍海報都唔例外。女主角 Elisa見佢頻頻搶鏡,亦不是味兒,兩個次次排戲都唔順超 o架,加上 Teresa喺片場當正自己係女主角,對人呼呼喝喝,台前幕後都唔鍾意佢。翌年再做第二輯時, Elisa曾向高志森詐型,最後,咪搵咗關菊英代替 Teresa,亦因為咁,連劇本都改埋。」

 

杜麗莎集集寸爆,引起網民不滿,紛紛圍剿。
杜麗莎集集寸爆,引起網民不滿,紛紛圍剿。

 




 

辭演換機票

據知,當年的杜麗莎已經好識為自己傾條件,試過在公演期間,以當時身處加拿大嘅老公病咗為由,突然辭演。高志森為了息事寧人,專登買了兩張商務機票,接其丈夫及女兒來港,她才答應繼續演下去。
本刊記者向陳潔靈求證當年恩怨,她想了想便說︰「嘩!咁耐嘅嘢我真係唔記得晒。至於我做嘅角色蓮茜,係成個故事嘅骨幹,佢想做都做唔到啦!(點解之後第二輯冇再同佢合作?)嘩,我真係唔記得喇……唔係你同我講,我都唔記得有第二輯㖭!」話唔記得就怪,皆因陳與丈夫張耀榮,都是因為拍這個舞台劇認識而結婚,而她亦在過去訪問中講過,該次表演是她一生中最難忘的。
陳潔靈話唔記得,不過,搞手高志森則答得可圈可點︰「個劇我係搵咗 Elisa先,就算有人要求都唔會換人。至於話 Teresa要加戲份,咁耐嘅嘢邊記得呀,都係照劇本分配啫!其實 Teresa份人不嬲都係率直鬼婆性格,佢一嘢『辦』落嚟唔會解釋 o架,你接受到就接受,接受唔到咪覺得難頂囉。」
問到當年海報爭排位一事,他說︰「咁海報真係拍咗兩次嘅。(係咪拍多張遷就兩位阿姐?)咁排位嘅嘢一早定好晒,總之係一早安排好啦。(公演時 Teresa係咪突然辭演,搞到你要送咗幾張機票俾佢老公同個女?)當時 Teresa情緒好失控,如果要換人兼再排過戲,我會好大鑊,咁做係大家同意嘅。(咁點解 02年再做第二輯,原班人馬上陣,你要搵關菊英頂佢個位?)都係想多啲新鮮感,咁轉吓囉。」
記者搵過當事人杜麗莎,可惜佢身在多倫多,於截稿前仍未回覆。

 

01年鑊鑊搶鏡<br/>01年的《麗花皇宮》海報,杜麗莎要求放在中間當眼的位置,高志森為免得失兩位阿姐,惟有將陳潔靈放在最高旁邊的位置。
01年鑊鑊搶鏡
01年的《麗花皇宮》海報,杜麗莎要求放在中間當眼的位置,高志森為免得失兩位阿姐,惟有將陳潔靈放在最高旁邊的位置。


 

02年被 out<br/>02年尾,再做《麗花皇宮》,杜麗莎的角色已換上關菊英(左二)。《蘋果日報》圖片
02年被 out
02年尾,再做《麗花皇宮》,杜麗莎的角色已換上關菊英(左二)。《蘋果日報》圖片


 

一向自恃唱歌叻的杜麗莎,甚有巨星風範。 01年與陳潔靈合作《麗花皇宮》時經常搶鏡,不理女主角陳潔靈感受。《蘋果日報》圖片
一向自恃唱歌叻的杜麗莎,甚有巨星風範。 01年與陳潔靈合作《麗花皇宮》時經常搶鏡,不理女主角陳潔靈感受。《蘋果日報》圖片

 

佢一嘢「辦」埋嚟,唔會解釋 o架!(真實對白)<br/>高志森漏口風,暗示當年拍了兩款海報,以平息兩位阿姐的排位紛爭!
佢一嘢「辦」埋嚟,唔會解釋 o架!(真實對白)
高志森漏口風,暗示當年拍了兩款海報,以平息兩位阿姐的排位紛爭!


 

何麗全撐腰

今年 54歲的杜麗莎,十年前有風駛盡,近日更變本加厲,惡婆形象深入民心,不但連環插爆參賽者,喝駡主持森美及 TVB Music揸弗人,還句句窒住死敵陳潔靈,如此囂張,皆因有高層撐腰。
知情者爆︰「 Teresa(杜麗莎)同何麗全好 friend。佢數口好精,唔單止企硬每次收一萬亮相費,仲主動提出話搵班巨聲幫落佢 studio拍《巨聲工房》,每日收番 5千蚊租 o架!佢有高層撐,咪橫行無忌囉,郁啲就鬧到人狗血淋頭,所以大家都怕鬼咗佢。依家佢俾人圍插,上頭咪叫佢過吓冷河,等風頭火勢過咗, 8月再返嚟做。咁大舊肥豬肉佢點會放過,佢仲可以乘機宣傳佢間唱歌學校㖭!」
對於杜麗莎辣火頭遭圍插被飛一事,陳潔靈息事寧人話:「我查實唔睇報紙,唔睇電視,《巨聲工房》都冇睇過,係傳媒話我哋不和、有是非,我哋無嘢,你一句我一句呢啲係互動,個節目出嚟先好睇……」
問到知唔知 Teresa用粗口鬧隊 band,她說︰「咁……如果隊 band出錯,我都會出聲 o架﹗(用粗口當場鬧喎﹗)我唔知!(知唔知杜麗莎八月回歸?)真係唔知,我每次入到廠先知有咩人,我只會專注做好自己嗰 part!」

 

羅孝勇、林欣彤<br/>《巨聲 2》的羅孝勇直言杜麗莎教唱歌夠惡,佢話:「嚴師出高徒,我以前學空手道俾老師用藤條打,慣咗 o架喇!」林欣彤則坦言:「 Miss Chan Chan溫和好多。」
羅孝勇、林欣彤
《巨聲 2》的羅孝勇直言杜麗莎教唱歌夠惡,佢話:「嚴師出高徒,我以前學空手道俾老師用藤條打,慣咗 o架喇!」林欣彤則坦言:「 Miss Chan Chan溫和好多。」


 

杜麗莎的音樂學校位於尖沙嘴,據知多年來她一個人養全家,丈夫沒正職,只擔任其經理人,其兩個女兒 Alexias及 Serena則在其學校擔任舞蹈指導。《蘋果日報》圖片
杜麗莎的音樂學校位於尖沙嘴,據知多年來她一個人養全家,丈夫沒正職,只擔任其經理人,其兩個女兒 Alexias及 Serena則在其學校擔任舞蹈指導。《蘋果日報》圖片

 

Miss Chan Chan是《巨聲》的首席評判,亦是該節目的中流砥柱,由第一輯做到第二輯,深受巨聲們愛戴。《蘋果日報》圖片
Miss Chan Chan是《巨聲》的首席評判,亦是該節目的中流砥柱,由第一輯做到第二輯,深受巨聲們愛戴。《蘋果日報》圖片

 

多年來,陳潔靈都不時孖住樂壇實力派歌手如肥媽、葉麗儀等開騷,卻未見她與杜麗莎再拍住搵食。《蘋果日報》圖片
多年來,陳潔靈都不時孖住樂壇實力派歌手如肥媽、葉麗儀等開騷,卻未見她與杜麗莎再拍住搵食。《蘋果日報》圖片

 

不過,提到杜麗莎酬勞一萬蚊一集,陳潔靈亦愕然地停頓了五秒才說:「 TVB肯俾咪得,代表佢叻囉,可以 fight到。(其他評判只收車馬費?)每個人 case唔同,我不便評論。(會唔會幫自己 fight番高啲酬勞?)我答應去呢個節目都係為興趣……呢件事報道出嚟……其他評判睇到會覺得唔公平,個心一定唔舒服。」
另一位評判趙增熹,聽到杜麗莎收每集一萬蚊酬勞時,亦呆了數秒:「吓,我唔知!(咁你收咩價?)(口窒窒答)嗯……之前收開咩價咪咩價囉!(係咪五百蚊車馬費?)同之前一樣咁多!無特別調整。(有傳杜麗莎有何麗全撐腰,八月可以回歸﹗)我唔清楚!」,至於何麗全,可能見風頭火勢,搵足一天都沒回覆。

 

86年《 Playboy》露點<br/>杜麗莎唔只說話大膽, 24年前曾為成人雜誌《 Playboy》拍攝露點寫真。
86年《 Playboy》露點
杜麗莎唔只說話大膽, 24年前曾為成人雜誌《 Playboy》拍攝露點寫真。


 

當年三字頭的中女杜麗莎,難得全身圓潤卻波平如鏡,依然勇字行頭豁出去拍寫真,未知是否與她自資開演唱會,勁蝕 3百萬導致第一段婚姻失敗有關。
當年三字頭的中女杜麗莎,難得全身圓潤卻波平如鏡,依然勇字行頭豁出去拍寫真,未知是否與她自資開演唱會,勁蝕 3百萬導致第一段婚姻失敗有關。

 

《巨聲》開火互窒

第四集《巨聲》充滿火藥味,兩位評判杜麗莎及陳潔靈因為對參賽者梁皓婷意見不一,即時開火。杜麗莎企起身拍手激讚梁皓婷,但陳潔靈則唱反調︰「我評佢唔係因為佢係邊個!」暗示有人偏私,以下為兩人針鋒相對節錄。

杜︰好,令我好感動,你係用自己嘅方法,你揀嘅歌好啱……(梁皓婷即喊唔停,杜亦眼濕濕。)
陳︰我覺得你太驕傲……歌裏面一啲中文意味呢,你表達唔到出嚟。仲有一樣呢,嗰句「將肌膚緊貼你…」你太催板、太急喇……同隊 band好似鬥緊咁,最尾果度你唱好多音, sorry係有啲走咗音……
杜︰(插咀) Miss Chan Chan,我想問你喇,我感覺呢個少女呢,佢自己真係傻女嘛!
陳︰傻女係,但傻女嘅意思大家有唔同嘅睇法囉!
杜︰我知道……
陳︰(接住再講)佢即係話將件毛衣當咗佢男朋友嘅感覺囉!
杜︰我感覺佢講緊自己古仔……個拍子你話走呢,其實佢自己改咗個 beat呀!
陳︰(沉住氣強擠笑容)大家聽歌都有大家立場,我評佢唔係因為佢係邊個,我係直接表達我嘅感覺,我話個詞,係因為我哋唱歌唔可以脫離個詞,唔係唱音就得啦……

 

杜麗莎經常打斷其他評判說話,德高望重的 Miss Chan Chan更屢次遭殃,惹起網民勁插杜麗莎,封她做「惡婆」。
杜麗莎經常打斷其他評判說話,德高望重的 Miss Chan Chan更屢次遭殃,惹起網民勁插杜麗莎,封她做「惡婆」。

 

梁皓婷
梁皓婷

 

插多過撐




 

《巨聲》的 TVB Music話事人 Mini,在播音室外弄出聲響被杜麗莎大喝︰「 Quiet」的一幕,在 Youtube中熱播。片段中, Mini雖然親自入房道歉,但未熄火的杜依然再駡︰「你做緊嘢我都係做緊嘢……」

Mini︰當場嚇一嚇




 

無辜被噴到一面屁, Mini事後話:「其實我都唔係好大聲,不過可能 Teresa耳仔靈敏啲,從來未見過佢咁,當場嚇一嚇。個節目出咗街後,好多朋友打嚟覺得我好委屈,戥我唔抵。我要衷心多謝佢哋,不過對於我嚟講,好小事嚟嘅啫!」

趙增熹失憶




 

有指杜麗莎凡事都管,連 band都要管,趙增熹即答:「佢讚隊 band好吖嘛﹗(佢用粗口鬧喎﹗)吓?我唔記得喇!」

森美︰唱歌好心地差

森美被杜麗莎喝罵後,先爆杜被叮,後來又明寸對方「唱歌好心地差!」唔妥到出晒面。

 




 

杜批評參賽者時,森美搞氣氛,即被對方喝罵:「笑乜呀你!」即時氣氛甚僵。
杜批評參賽者時,森美搞氣氛,即被對方喝罵:「笑乜呀你!」即時氣氛甚僵。

 

王祖藍力撐




 

曾經跟杜麗莎學唱歌的王祖藍,力撐她為「嚴母」︰「 Teresa係個充滿愛嘅老師,雖然好多人會覺得佢好嚴,但佢講親都中 point。名師出高徒,跟佢唱歌就好似係木人行咁。(有傳佢收費最貴,試音都要俾錢?)唔係嘅,都係面議啫!好似我上《勁歌》佢都主動話要跟埋嚟,呢啲冇得計!」

星級教師叮噹馬頭

杜麗莎與陳潔靈都是唱英文歌出身的實力派歌手,兩人亦同樣唱而優則教,由歌手晉身唱歌老師,更瓣數多多,又拍電影又做舞台劇。

 

杜麗莎

年齡︰ 54歲
年資︰出身音樂世家的杜麗莎, 11歲在夜總會登台, 70年代以歐西流行曲打入樂壇,後來轉唱粵語流行曲,當中《假如》、《當天》與《仍然記得嗰一次》等,成為街知巷聞的名曲。
婚姻︰結過兩次婚,現任丈夫 Andreas擔任經理人,育有三名女兒
公司︰尖沙嘴音樂學校
車︰ 19萬 KIA Sorent 2.4
物業︰月租 6萬跑馬地樂陶
學費︰$2,000/堂(試音費$500)

 




 

第一任丈夫美國華僑,未婚懷孕, 85年婚姻失敗。
第一任丈夫美國華僑,未婚懷孕, 85年婚姻失敗。

 

94年與現任丈夫 Andreas結婚, 92年移民多倫多, 01年回流香港。
94年與現任丈夫 Andreas結婚, 92年移民多倫多, 01年回流香港。

 




 

陳潔靈

年齡︰ 55歲
年資︰ 70年代,陳潔靈為前新特樂( New Topnotes)樂隊主音,之後轉唱粵語流行曲,由於她音域廣闊,唱功備受好評,其中〈星夜星塵〉、〈今晚夜〉與〈白金升降機〉等,成為流行至今的經典金曲。
婚姻︰ 95年與賽車手兼保險員張耀榮結婚, 09年 6月,丈夫因癌病逝世。
公司︰陳潔靈製作公司
車︰ 30多萬 Benz E200
物業︰沙田花園市值 1,000萬
學費︰$1,000-$1,500/堂

 




 

《蘋果日報》圖片
《蘋果日報》圖片

 

《蘋果日報》圖片
《蘋果日報》圖片

 




 

四處辣火頭

杜麗莎一向言論大膽,又敢於批評,非常惹火的鬼婆性格,令她在香港樂壇辣着不少火頭,是非不絕。

 

爆傅穎少練歌




 

傅穎跟杜麗莎學唱歌,但唱現場仍然走音,劣評不絕。有傳她向公司金牌詐型,賴杜麗莎幫唔到佢,要求換老師。杜麗莎一邊撐徒弟,一邊向傳媒爆料,指傅穎冇時間上堂。「上《勁歌》之前佢只係跟我上咗三堂,時間太趕無辦法。」

寸謝安琪走音




 

徒弟傅穎連番被指唱歌走音,杜麗莎即拉埋其他歌手落水,寸爆說:「走音有幾出奇啫?謝安琪都走音啦!」

暗寸鄭融貪靚




 

杜麗莎大爆曾收一位女歌手學生,上堂時只顧照鏡,緊張個樣多個把聲,事後有傳該女歌手是鄭融,杜沒有否認只說:「佢係天才,只係環境給佢發揮!」

窒憶蓮唔識唱歌

靚聲王林憶蓮都被杜麗莎公開批評唔識唱歌,杜話:「林憶蓮曾經做過我學生,佢本來都唔識唱歌 o架,你睇依家佢唱得幾好!」

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛YouTube頻道★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(5-6月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(7-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-6月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()