盈盈向好友哭訴
錢嘉樂暗中作反搭上岑麗香,湯盈盈向嘉樂仔大興問罪之餘,私下亦向好友哭訴,指自己睇漏眼。

大封面

婚前爆偷食 岑麗香黐志偉搞嘉樂 大肚盈盈:佢好識冧仔

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

47歲錢嘉樂終於肯做老襯娶 37歲湯盈盈,奉子成婚全城恭喜。點知最近錢嘉樂遭踢爆拍劇集《巴不得媽媽》時,與新宅男女神岑麗香暗撻,女方熱情奔放又主動,錢嘉樂把持唔住揸車管接送。結果觸動湯盈盈的大肚婆神經,進行掃狐大行動。
據知湯盈盈去年與岑麗香主持《明珠生活》時非常投契,更為對方拉線埋曾志偉堆。但野心勃勃的岑麗香唔止姣黐志偉博上位,就連錢嘉樂都中伏,盈盈引狐入室唔嬲就假。日前她更向密友狂數女方識 冧仔。
錢嘉樂為補鑊,除高調宣布 11月會在洲際酒店擺酒,買樓買車陪產檢,仲話以後唔敢再親親女拍檔。樂樂咁有誠意,準錢太盈盈唔知收唔收貨呢?

互動片段

樂樂使乜氹番盈盈



錢嘉樂與岑麗香最近在新劇《巴不得媽媽》中演鬥氣寃家,劇中日久生情變情侶。竹昇妹岑麗香雖然廣東話麻麻,但得意表情加 33C激凸上圍,火速在網上爆紅,成為新一代宅男女神。


攻陷樂樂
今年三月,錢嘉樂接拍《巴不得媽媽》時,面對岑麗香吓吓熱褲吊帶谷胸誘惑,即使係情場老手錢嘉樂,一樣把持唔住,經常以順路為由,放工載香香返香閨,終激嬲正印湯盈盈。《蘋果日報》圖片


胸頂手 踭
在《巴》第十一集中,講述錢嘉樂右手脫臼,岑麗香即時除 bra幫他包紮,鏡頭更大特寫她胸頂錢嘉樂手踭。

豪放鬼妹易上位


前年奪得中華小姐冠軍的岑麗香,極速由《怒火街頭 2》的大茄,搖身變成《巴》劇女主角。上位神速,全因夠搏唔錫身。熱情奔放性格比起港產保守姐仔,當然更易爬上位。

主動求志偉摸籮


岑麗香在七月中拍攝《玩轉三周 1/2》。飾演遊客的她,與扮鹹濕海關曾志偉做對手戲。原本劇情只需志偉借位摸香香 pat pat,誰知香香忽然加摸籮戲,更表示:「咁先似真嘛!」識途老馬曾志偉當然無任歡迎。






《 FACE》圖片

MV自度濕吻林峯


在林峯 MV〈人一個〉中,岑麗香首次擔任女主角。面對 chok峯,有指香香主動向導演加插濕吻戲。周三( 12日)林峯透過經理人回覆本刊說:「我同佢(岑麗香) 喺中華小姐度見過, 嗰次 MV都係去到現場先知佢做女主角。(知唔知係佢主動加濕吻戲?)唔清楚,我都係聽導演指示。」






《蘋果日報》圖片

請教為名姣黐為實


不過香香女神唔止 kill宅男,就連情場浪子錢嘉樂亦中招。據知岑麗香在《巴》劇第一次擔正女主角,唸對白時經常主動請教錢嘉樂,二人一拍即合。撩慣女仔的錢更幫女方改了花名做「噚日香」。岑麗香不單冇嬲,還經常返工放工黐錢嘉樂車。即使唔係同一時間放工,都會等埋一齊走。
女追男隔重紗,岑麗香的熱情主動,很快就電暈錢嘉樂,加上兩人同是大聖劈卦的門生,女方不時向大師兄請教,有共同興趣愈行愈埋。知情者說:「香香 喺加拿大已經有學大聖劈卦,拍劇時同嘉樂仔講起,先知道大家係同門師兄妹。香香成日捉住嘉樂仔問長問短,仲話約埋一齊切磋。平時邊會有女仔同嘉樂仔傾呢 啲 嘢 㗎?」有指拍完《巴》劇,岑麗香仍然咬住錢嘉樂唔放,兩人不時以電話及短訊聯絡,身為男方枕邊人的湯盈盈,又點會唔醒水?
湯盈盈在無 綫布滿線眼,加上密友 Toby梁靖琪在內睇實,錢嘉樂實在難逃五指山。據盈盈密友透露,「大肚婆情緒特別易波動,件事未俾傳媒踢爆,盈盈已經收到風,仲嬲到搬 咗去好姊妹屋企住 咗兩日,想冷靜吓。嘉樂仔當然知驚,搵 咗好多朋友做和事老,最後親自上門番盈盈。佢解釋話係女仔黐埋 嚟,見佢乜都唔識所以教吓佢,絕冇其他意思。」盈盈人前裝作冇事發生,事實上暗地裏已策劃掃狐行動。她更曾致電密友訴苦,指岑麗香非常有機心。知情人透露:「盈盈同我哋講,話個女仔(岑麗香)最初扮乜都唔識,成日盈盈帶佢出去啲聚會見識吓,仲話想識吓志偉㖭,盈盈最初覺得佢份人冇乜嘢,咪帶佢出席 function囉,點知佢會搞埋嘉樂仔啫!盈盈話佢成日對住男仔挨身挨勢,好識冧仔,自己今次都睇漏眼。」

擁多個學位


27歲的岑麗香,是 2010年國際中華小姐冠軍。她在加拿大溫哥華出生,父母是溫哥華的越南華僑。前年,她在加拿大的崑崙理工大學畢業,擁有時裝設計學士、市場管理學士以及人力資源學士的文憑。畢業後,她曾是一位英語會話老師。加入無綫後,曾參與劇集。
雖然只拍幾套劇,但由於身材惹火,引起不少網民注意,當中有讚有彈。近日岑麗香更因走紅而狂接商場騷,騷價每個三萬。現時岑麗香與另一華姐租住將軍澳中心,月租萬五。


《蘋果日報》圖片



密友代出頭


姊妹有難,有份與湯盈盈在《衝上雲霄 2》拍攝的 Toby(梁靖琪),與有份在劇中飾演空姐的岑麗香,不時撞口撞面。有指 Toby每次與岑麗香同場,都會出言單打,更因為父親是高層梁家樹的關係, Toby為代好姊妹出頭,使橫手叫劇組安排岑麗香連日開天地更(朝早與晚上都要拍)。難怪岑麗香最近放了不少拍劇時累爆的照片上微博。
其實湯盈盈今次氣難下,是因為她一直視岑麗香為好姊妹。去年 9月兩姊妹合作主持《明珠生活》,兩人同是鬼聲鬼氣一拍即合。為提攜新人,湯盈盈更介紹她給曾志偉認識。對演藝事業野心勃勃的岑麗香,絕不會放過任何機會,每次見到志偉都主動出擊,憑其嗲聲嗲氣令對方留下深刻印象。去年底志偉監製的《 2012我愛 HK喜上加囍》,新丁岑麗香亦有份參演。


Toby和盈盈情同姊妹,今次盈盈俾人蝦, Toby即幫手掃狐,更使橫手向岑麗香報復。


兩周前,岑麗香通宵拍完《衝上雲霄 2》後,將自己殘樣放上微博。


對佢印象好好(真實對白)

香香懶理盈盈,估唔到連就快做新郎的錢嘉樂一樣口沒遮攔。周三( 12日)在寓所揸車到柴灣車房的他,對 着記者狂讚香香之餘,更直指唔使番盈盈,「其實成件事都係幫套劇宣傳,佢(岑麗香)係好女仔,仲好聰明,對佢印象好好。(有冇番盈盈?)使乜佢 啫!」


嘉樂仔好錫我(真實對白)

新一代姣精岑麗香姣黐錢嘉樂,辣 㷫大肚盈盈。雖然遭盈盈好友 Toby報復,但周三( 12日)出席活動時,岑仍不避嫌讚錢嘉樂為人細心。「佢好錫我,對我好好!」鬼妹仔果然得出就。

家住將軍澳


8月 22日,岑麗香出席完《巴不得媽媽》宣傳活動,雖然當日錢嘉樂都在場,但岑麗香知道有記者 𥄫實,沒有黐車坐。她獨自逼地鐵返回將軍澳,先去超市掃貨,然後回將軍澳中心寓所。





主動要求摸籮


岑麗香姣黐錢嘉樂報道出街,湯盈盈即日將自己和岑麗香的合照放上微博,更指對方是好朋友,以圖平息嘉樂偷食風波。

至今年 7月中,岑麗香錄影《玩轉三周 1/2》再有機會黐志偉博上位。節目中有一短劇是志偉做鹹濕海關人員,岑麗香做去外遊的市民。過關時志偉竟出手摸勻香香全身,觀眾大感詫異,但香香卻看似非常享受。知情者透露:「拍 嗰段片前導演都有同香香傾過,本來係叫志偉作狀摸,點知香香主動提議真係摸落去,佢話咁樣逼真 啲。女 嘅開晒綠燈,志偉梗係去盡啦!之後拉大隊去食消夜,香香就黐實志偉喇!叫佢飲酒又乖乖聽話, 啱晒志偉胃口。香香仲打蛇隨棍上,志偉今年再開賀歲片,記住預個角色俾佢。」

香香:我未番盈盈


搞到錢嘉樂與湯盈盈婚前吵大鑊的岑麗香,周三( 12日)出席公開活動時表示緋聞未有影響三人關係,但就講明未番盈盈。冇激嬲人又使乜呢呵!
記:記者 岑:岑麗香
記:早前係咪同錢嘉樂行得好埋?
岑:哈!我 哋冇 嘢,我 哋係朋友。
記:點解之前拍劇成日要錢嘉樂車你收工?
岑:其實盈盈都有車過我,我 哋三個都好好朋友。之前 喺好朋友 嘅生日會上我都有見過佢 哋。
記:嘉樂仔拍劇時係咪好照顧你?
岑:佢好細心,好錫我,仲對我好好。
記:有冇同盈盈解釋過?
岑:我同盈盈係好朋友,之前一齊做節目。但呢件事發生後我未打電話俾佢番佢。
記:盈盈介紹志偉俾你識?
岑:都係錄影《玩轉三周 1/2》先識志偉, 啱 啱先識囉!
記:節目中扮遊客過關,你主動提出可以摸籮?
岑:呢 啲好小事,為演出冇所謂啦!
岑麗香口口聲聲話同盈盈係好朋友,但又同錢嘉樂唔避忌,今時今日仍公然話男方好錫佢,真係講多錯多。


買衫消氣
周一( 10日),盈盈被拍到孖住同樣大肚的周家蔚,到尖沙嘴加連威老道買平價衫。買衫本來係女人至愛活動,但盈盈當日卻全程黑口黑面。《蘋果日報》圖片


除了掃平價衫,當日盈盈亦只到附近茶餐廳食個幾十蚊廉價下午茶。呢個老婆咁知慳識儉,嘉樂仔真係要好好對人啦!《蘋果日報》圖片


現時佗了三個多月BB的湯盈盈,身形明顯較前豐滿,腰圓肚凸。為了補充營養,她當日便到街市買豬肉返屋企煲湯。《蘋果日報》圖片

四招箍盈


錢嘉樂和岑麗香今年 3月合拍劇集《巴不得媽媽》時,由於玩得好埋,有傳當時湯盈盈已嗅到味,大發雷霆。為補鑊,一向低調避談戀情的錢嘉樂,亦惟有一改作風,使出四招撒手鐧冧湯盈盈。

蘇梅島求婚


激嬲盈盈後,錢嘉樂為補鑊,今年 6月與湯盈盈到「撻着之地」泰國蘇梅島旅行。

陪產檢




湯盈盈與錢嘉樂旅行時「一擊即中」,喜獲蛇 B,預產期為明年 3月中。錢嘉樂得知她有身孕後,不時陪她產檢。上月,本刊亦獨家拍得兩人到養和醫院照超聲波及睇報告。

高調談結婚


8月底,錢嘉樂綵排鄭伊健演唱會時,大方向在場傳媒宣布向湯盈盈求婚成功。而在演唱會尾場時,錢嘉樂亦高調拖住湯盈盈前往睇騷。最近,為新劇《巴不得媽媽》宣傳的他,每次出席活動時,均向傳媒透露胎兒情況,及公布婚宴將於 11月初舉行,筵開 50席,十分高調。





換樓換車


為迎接小生命來臨,現居西貢匡湖居的錢嘉樂,有意翻新愛巢給湯盈盈及 BB,更打算將辣跑轉做七人車,方便妻兒出入。他承認:「我都同盈盈諗過,係咪要買過間屋。其實住緊呢個地方都好舒服,咪諗住換咗啲裝修同翻新囉,車都要轉過部大車。」

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()