驚青回應
張暖雅出席《一路向西》首映禮時,記者遞上她的平胸舊照。她即彈開不想回應,身旁助手大為緊張,其後張暖雅堅持話自己冇整容,擘大眼講大話。

娛聞樂

仇家網上踢爆 《向西》女張暖雅整容九次

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

來港唔夠一年的內地女星張暖雅( Angelina)成功憑 34D豪乳彈起,拍完《喜愛夜蒲 2》,再做《一路向西》女主角。近期她為上位,出言挑釁 Jeana(何佩瑜),除了力踩對方個樣「冇一忽正常」外,更聲稱自己全身無添加,下下辣火頭。
不過本刊卻發現有人在微博公開張暖雅入行前的真面目,踢爆她曾整容九次。仇家更圖文並茂,指證張暖雅由 32A「發育」到現時的 34D胸前導彈。她的死敵 Jeana看照片回應時亦句句有骨:「嘩!邊個嚟㗎?咁似泰國人妖嘅!」真係乜仇都報晒。

進化前
平胸人乾


32A

來港發展前,微波張暖雅胸前只得一副排骨,身材毫無線條,加上一雙矇豬眼,同依家相貌真係差十丈遠。

進化後
宅男女神


34D

張暖雅以 34D巨咪進軍香港,肯露肯搏瞬間成為新一代「宅男女神」。但難以想像進化前的她,曾是 32A洗衫板,個樣仲好趕客。

黑過炭屎




張暖雅自小膚色黝黑,唔知仲以為佢係印度人。有指她因父母嫌她醜樣,受不住打擊而的起心肝先去改頭換面。

由黑變白


數年前的張暖雅無論眼睛、鼻翼、臉形、下巴及膚色與現在都有很大出入。雖然加工後五官變靚 咗,膚色亦變白,但她仍被指有人妖 feel。





仇家微博數臭


一名隱姓的微博用戶公開數臭張暖雅,更公開她整容前的照片。看來告密者跟張暖雅認識非淺。






死敵贈興
本周二晚( 11日), Jeana見到張暖雅的舊照都嚇一跳,仲話唔認識相中人。

來自山東的張暖雅( Angelina)一直行性感路線,拍了《喜愛夜蒲 2》及《一路向西》兩部電影,每逢宣傳活動,她都例牌大騷湯碗胸引人注目。繼早前她公開指收起性感打扮的 Jeana無戰鬥力後。日前兩女出席活動時再就整容話題互寸,張暖雅對記者說:「叫佢( Jeana)介紹佢個整容醫生俾我,不過我覺得男仔都係鍾意自然美!」除了暗示自己「純天然」外,又力插 Jeana整容。雖然 Jeana反插張暖雅臉長,但並無實證指她曾經後天加工。

為來港改頭換面


假的真不了,本刊發現微博出現了一個「打倒野雞 Angelina張暖雅」的戶口,簡介指明要揭露張暖雅的真面目。該名隱姓用戶踢爆張暖雅原名張泓紅( Renee), 30歲山東威海人,為來港搵食改頭換面,更動了多達九次整容手術。微博中放了不少張暖雅的驚人照片。照片中的她皮膚黝黑,雙眼細長,面呈老態,身材亦平平無奇,無論樣貌與身材,張暖雅昔日與現在判若兩人。
近月張暖雅不時在微博放上性感靚相自我宣傳,不過都會被這個「打倒野雞 Angelina張暖雅」的用戶多次作出言語攻擊,看來雙方都幾大仇口。愛出位的張暖雅一直毫不吝嗇以自己身材作賣點。知情人士透露:「佢自從拎 咗工作證 嚟香港,周不時都會姣黐老闆。 喺片場又會向導演嗲聲嗲氣獻慇懃博演出機會,導演當然好受落。不過佢太寸,唔受其他女演員歡迎囉!」

Jeana寸爆回應


旺角派奶
《一路向西》連日大肆宣傳,仲搵 𡃁模扮夜總會小姐,去旺角鬧市造勢兼派奶。吸引大批宅男圍觀。

本周二晚( 11日),「死敵」 Jeana看到張暖雅的驚人舊照即睩大雙眼狂寸:「嘩!邊個嚟㗎?咁似泰國人妖嘅!(佢係張暖雅。)哈哈!唔係嘛?我唔覺呢個人我識㗎喎!佢又話自己冇整容,不如我介紹啲專業嘅醫生俾佢啦陰功!」當事人張暖雅對着舊照就表現得非常尷尬,望了一眼就想彈開。記者追問為何樣貌身材與以前分別咁大,她說:「我冇整容呀!我依家都好醜樣,你睇我幾醜樣!(咁你有冇隆胸?)梗係冇啦!我依家都係得 A cup,你睇!」此時經理人以趕入場看首映為由拉她走。挺晒胸都話自己得 A cup都講得出,張暖雅真係識講笑。

豪乳錄


張暖雅出席活動例必「乳」不驚人誓不休,敢露敢言,難怪見報率甚高。


張暖雅在電影《一路向西》除與男主角張建聲連場肉搏外,仲會表演自慰。

8月 19日出席《喜愛夜蒲 2》首映禮,被問到有否用膠紙防走光?張暖雅說:「我冇用膠紙,要搶鏡冇辦法。」記者再問她怕不怕跌裙?她竟說:「如果免費的話就唔好,但有錢的話跌裙就冇問題。」


力求上進的張暖雅於鬧市宣傳時不忘大騷胸前兩團肉,派安全套亦絲毫未見尷尬。

8月 26日宣傳《一路向西》在旺角街頭派安全套,張暖雅被問到平日應否隨身帶備避孕套?她說:「唔使啦!如果有人強姦我,我就拎個套俾佢,同佢講『如果你戴上去,就有北上尋歡 嘅感覺』。」

9月 2日《喜愛夜蒲 2》謝票活動,被記者問到是否假胸?張暖雅說:「唔係呀,我由 E cup變 D cup,公司話我太肥要減,托胸托得好辛苦。」

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()