黃心穎(右二)出席活動時,係咁黐埋「民望港姐」朱千雪度,完全當張名雅無到。

媽咪姐

張名雅黃心穎面和心不和

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

美貌與智慧並重一向都係港姐嘅標準,不過港姐質素一路跌不特止,今屆仲零舍多是非。媽咪姐八到,是非源頭就係出爐亞軍黃心穎。

事緣係咁嘅,冠軍張名雅當初參選時咪流出唔少「攬仔」相嘅,查實,嗰啲相喺 facebook private咗,只有「朋友」先睇到。張名雅與黃心穎同樣來自加拿大,而且識於微時,喺 facebook做咗朋友,一啲都唔出奇。有指張名雅曾因此懷疑黃心穎向傳媒發放相片,可惜苦無證據,惟有繼續人前扮 friend囉。


張名雅參選時曾多次流出攬仔相,難怪當事人會懷疑係「內鬼」所為。


落台坐番低,黃心穎一見鏡頭自動波四萬咁口,反觀張名雅(左)嘴藐藐,一臉不情願同對方影相。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()