黎芷珊用咗半年籌備《最佳男主角》,當正自己親生仔一樣,肯定唔想俾其他人插手!

真面目

鬥碌咭 有線陸浩明過檔爭節目 黎芷珊鬥霸女主角

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

查小欣的《爆足一週》收視愈跌愈低,由最初的 17點暴跌至 14點,為免變亞視單位數收視, TVB終於宣布腰斬節目,播完週日第 4集已冇得再爆。
小欣姐失威,相反黎芷珊的《最佳男主角》走勢凌厲,平均有 24點收視,贏足幾條街。 TVB亦計劃添食搞《最佳女主角》,芷珊更已聯絡劉嘉玲、楊千嬅等人助陣,但據知高層余詠珊眼見反應好,竟打算安排由有線過檔的愛將陸浩明插手做主持,飛芷珊出局!難怪芷珊姐姐週一心都淡,「你問番余小姐啦!」

黎芷珊入行 28年,圈中朋友多到數唔晒,巨星都要畀面上《最佳男主角》做嘉賓,而且集集交足貨,例如謝霆鋒接受訪問時,便自爆曾患皮膚癌,該集出街後即成為 C1頭條。


陸浩明曾訪問過劉嘉玲,有機會與黎芷珊拗手瓜,鬥快約到嘉玲做嘉賓。


查小欣 out
查小欣的《爆足一週》,最後 1集迴光反照,平均收視比上週回升 3點至 17點,可惜最終都要腰斬收場,真係千年道行一朝喪!

畀靚位愛將


《最佳男主角》由陳志雲構思,原本打算搵李浩林(左)負責約女嘉賓,可惜李 hea住做,最終被 out!

觀眾勁 like,芷珊姐姐早前曾透露希望添食,食住條水搞《最佳女主角》,又放風希望邀請劉嘉玲、鍾楚紅及楊千嬅等做嘉賓,維持強勁卡士。
芷珊姐姐心紅想長做長有,不過據知無綫非戲劇製作總監余詠珊唔係咁諗,打算空降剛由有線過檔的主播陸浩明(花名 6號)插手,硬搶地盤。「 6號 啱 啱喺有線過 嚟,未有節目揸手, Sandy(余詠珊)見《最佳男主角》受歡迎, 6號手頭上班星有卡士得 嚟又夠後生,可以吸引多 啲後生仔睇,咪打算飛起芷珊囉!其實一睇就知佢想畀個靚位自己人上啦!」知道人士透露。 

「嘉賓聯絡緊!」


陸浩明在有線主持《主播會客室》多年,經驗豐富,而且儲落一班明星好友,據知鄭秀文、吳君如等巨星私下常相約飯局。
面對有高層撐腰兼有自己明星班底的陸浩明,芷珊惟有加多兩錢肉緊,希望早一步落實嘉賓陣容,同對手拗手瓜。週一( 29日)芷珊接受本刊電話訪問時,特別強調已經「做緊嘢」,擺明唔想有人叉隻腳入去。「我未聽過會搵 6號做《最佳女主角》喎,我自己就已經做緊嘢,之前傳過 嘅嘉賓都聯絡緊!(驚唔驚俾人搶飯碗?)我唔知,你問番余小姐啦!」至於挑戰者 6號,就話會隨時候命頂上,「我暫時未收到消息,但我做娛樂主持都有 5、 6年,要我做絕對冇問題!」

鬥晒冷


黎芷珊手頭上粒粒巨星,有機會約到鍾楚紅等有分量女星受訪,但其實陸浩明都唔弱, Sammi、 Kelly、林嘉欣、梁詠琪等全部相熟,絕對有力一戰!


霆鋒喺節目自爆曾患皮膚癌,該集收視有 26點,非常理想。


梁詠琪


林嘉欣


林嘉欣
余詠珊(小圖)雖然係殼王愛將,但空降 TVB後極受爭議,更被指偏心 黄翠如、洪永城等前有線舊下屬。


鍾楚紅


楊千嬅

添食有變數


星爺同芷珊識於微時,但現時星爺咁忙,想度期都唔易!

《最佳男主角》收得, TVB及黎芷珊正聯絡更多嘉賓,希望節目長做長有。不過之前傳過的吳彥祖、甄子丹及星爺,原來仍未落實,芷珊話希望盡快搞掂。「班巨星太難度期,你哋講呢 3個我都籌備中,但我個人好穩陣,要真係坐低傾晒偈先會公布,唔會亂吹!」 




吳彥祖


甄子丹

蘇民峰:我唔驚俾人腰斬


《爆足一週》 4集玩完,據知即將由蘇民峰主持的風水節目《順風順水》接力,對於該時段收視唔掂,蘇師傅好有信心唔會步查小欣後塵,「個節目好似係 11月 18號出街,不過 𠵱家都未開始拍。我對查小欣個節目冇意見,我自己就淨係會諗觀眾鍾意乜,我又唔會請嘉賓上去,淨係會講 18區 嘅地運,呢 啲一定收 㗎!同埋我哋落足料,之前《食得風騷》都有 24、 26點收視,所以我唔驚俾人腰斬!」




查小欣話檢討完節目後,會喺下年再嚟過,但班網友就插爆,講到明 2013都唔想再睇。



採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()