回應小金姐弟戀快狠準小儀:唔排除同金剛

由台灣來港發展的 31歲過江龍金剛,憑半鹹淡廣東話、爆笑形象火速上位,感情生活多姿多采的他,繼與緋聞女友前港姐張嘉兒、台灣辣妹女友 Ashlee連環分手後,有指花弗金剛最近與 41歲的拍檔阮小儀擦出愛火,小儀昨日在電話說:「唔排除同金剛㗎!」


其他娛樂名人影片

金剛來港發展四年多,不單事業有成,連感情生活亦相當精彩,金剛繼有傳與前港姐張嘉兒拍拖四年外,數月前他在 facebook內承認與台灣辣妹 Ashlee拍拖,不過原來兩人在去年十月已經秘密分手。回復單身的金剛,不愁寂寞,最近有傳因主持無綫飲食節目《街坊廚神》與阮小儀日久生情,兩人毫不避忌公然微博傳情,又經常出雙入對。

放大圖片
金剛曾被拍到與大咪女子行街,難怪森美踢爆他只愛身材惹火的靚女。 資料圖片

金剛曾被拍到與大咪女子行街,難怪森美踢爆他只愛身材惹火的靚女。 資料圖片

放大圖片
金剛前晚與前緋聞女友張嘉兒碰面,嘉兒表示單身,金剛口花花笑言情人節可以約她。

金剛前晚與前緋聞女友張嘉兒碰面,嘉兒表示單身,金剛口花花笑言情人節可以約她。

繼續打情罵俏 放大圖片
前晚小儀突然病倒,由張嘉兒頂替為鄭裕玲的新節目錄影,十分巧合。

前晚小儀突然病倒,由張嘉兒頂替為鄭裕玲的新節目錄影,十分巧合。

對於小金姐弟戀一事,金剛昨日在電視城以半鹹淡廣東話否認:「好好笑,今朝打過畀小儀,俾小儀鬧爆,話『係咪因為你紅所以俾人寫緋聞,搞到我冇仔媾』,我答佢『你都 41,我就得 31,搞到我冇女埋身,變成黃金單身漢』。」金剛透露十月時已與台灣女友分手,對於早前在 facebook內不斷怒斥前女友對他諸多誣衊之留言,金剛表示:「我係話以前女朋友嘅朋友,唔係講我以前嘅女友,當時真係好嬲,嬲至會咁講嘢,事後諗番都好後悔,我會刪除留言。」小儀昨日接受本報電話訪問時哈哈大笑否認說:「我不嬲對金剛都有好感嘅,佢係個好男仔,咁我又同佢咁 friend,佢鬧我『我仲有大把青春,家俾你累死』,我都同佢講『我冇乜青春,都俾你累死呀』。」

森美笑冇可能

記者再致電森美,他劈頭第一句即斷言:「冇可能!金剛一向只鍾情性感又有身材嘅靚女,阮小儀一樣都冇,我敢以我餘下嘅銀色旅途作賭注。」他更抵死地踢爆小儀:「我晚晚撞到小儀同四、五個男人去飲嘢,佢好多男仔㗎,醫生、律師、會計師、飛機師,乜師都有,但小儀眼角高,揀唔啱。」他更笑言會繼續嚴苛對小儀:「直到只要有個男仔肯畀啖飯佢食,佢都飯應嫁人為止。」對於被森美數落,小儀回應說:「就係因為我眼角高,所以我又點會揀呢個光頭佬金剛呢?」究竟她的擇偶條件有乜要求?她爽快地說:「傾得埋就得,所以唔排除同金剛㗎,但現階段一定唔係。」採訪、攝影:陳玉琼、何慧斯、楊潔雯


41歲的小儀與 31歲的金剛十分合拍,最近有傳兩人因拍《街坊廚神》撻着愛火。 資料圖片

金剛撩張嘉兒結婚

回復單身的藝員金剛與阮小儀傳拍拖,昨日他說:「睇到報道笑咗出嚟!」又自爆致電小儀時被鬧:「佢話我搞到冇男人敢埋佢身,我即刻話佢41歲、我31歲,係佢搞到冇女埋我身!」對於被指罵舊愛,他只承認於社交網站罵舊愛的朋友。桃花旺盛的他,前晚與緋聞女友張嘉兒錄影節目時大方合照,又笑說:「約吓幾時結婚啦!」另外,昨日錄影同一節目的高海寧透露開了人民幣戶口:「如果人民幣貶值,每日只可以拎兩萬蚊,唔知要拎幾多日。」又透露其父是雷曼苦主。

自稱「黃金單身漢」的金剛,與緋聞女友張嘉兒合作冇尷尬。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()