喪嗲
Alice在街頭等的士期間,即冧爆望向男友,好鬼黐纏。

與葛民輝拍 Canon廣告走紅的 20歲女模 Alice B.,早前被本刊踢爆拍下不少豪放私相,啜仔扯煙劈酒乜都齊,私生活十分放浪,她更直認 16歲前乜都試過。
周日( 20日), Alice繼續豪放真人騷,煲住煙繑實鬼佬男友遊街,之後更雙雙返回男方位於半山羅便臣道的寓所,至深夜都未離開,愈夜愈精彩!

今年夏天將會推出噴血寫真集的第四代 Canon女 Alice B.,早前被本刊公開其攬仔喪啜私相簿,她更直言:「我 13歲開始已聯群結黨落酒吧,當然唔係純粹飲酒跳舞咁簡單,我承認細個真係好 naughty(頑劣)。」但她表示已修心養性:「我只不過做一般年輕人都會做嘅事,我唔係咁隨便嘅人!」 Alice不再爛玩,原來她已在港覓得鬼佬男友。

 

放大圖片

當街扯煙
周日( 20日), Alice B.到將軍澳出席完活動後,獨自坐地鐵離開。雖然人氣急升,卻當眾食煙,毫無顧忌。

 
放大圖片

會合男友
之後她到中環健身 1小時,衫都冇換,就到附近餐廳會合正等待她的男友。

 
放大圖片

繑實
其後兩人到附近店舖 shopping,小鳥依人的 Alice B.全程繑實男友。

 
放大圖片

共度春宵
最後兩人回到男方在半山羅便臣道的寓所後,至半夜仍未離開。

 
放大圖片

《蘋果日報》圖片

 

家鄉菜冧女

放大圖片

接捧新女
繼 Jessica C.、 Paula T.等拍 Canon廣告爆紅,近日終輪到 Alice B.接棒做第四代 Canon女,與葛民輝共舞拍廣告。

 

周日( 20日)下午 6時多 Alice在將軍澳出席完活動,搭港鐵去中環做健身, keep住 32B級咪咪。做了一小時,她便到置地廣場一間餐廳,會合外籍男友。二人享受「快餐」一頓,便去超市狂掃食物和日用品。
之後 Alice獨自返回自己位於中環的寓所,邊行邊煲煙,短短路程也不斷傳短訊給男友。她放下戰利品後,再往擺花街會合男友。男友為解英泰混血兒女友思鄉之苦,識做帶 Alice到一間泰國菜館買外賣。之後冧爆的 Alice繑實男友一起乘的士到男方位於半山羅便臣道的寓所,至深夜都未離去。
記者透過其經理人向 Alice求證,但她十分保護戀情:「佢係我好好嘅朋友,佢唔係圈中人,我唔會透露佢嘅資料同背景。但我會繼續同佢去街,唔會避忌!」

攬仔不分國籍

20歲英泰混血西模 Alice B.,樣甜身材正,輕易吸引不少中外異性埋身。本刊在她 facebook的私相簿中發現, Alice不論國籍,逢仔都攬,相當豪放。

 

放大圖片

啜白人
Alice攬實白人靚鬼仔狂啜,相當主動。

 
放大圖片

攬黑人
嗒完白人, Alice B.連黑人都不放過,主動向他投懷送抱。

 
放大圖片

擒亞洲男
Alice B.向亞洲男送上微乳波餅,相當狂野。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()