新 Canon女 Melanie Z.和麥浚龍( Juno)女友 Janine,昨日穿上旗袍出席在尖沙嘴舉行的毛澤東展覽, Melanie近日因廣告熱播而工作量大增,其母是香港人,父親則是美國人,加上在港居住六年,故 Melanie識講廣東話。

年底大學畢業

Melanie表示現時在美國讀大學,主修昆蟲科,再過三個月便畢業。同樣憑 Canon廣告彈出的 Jessica C.如今已是人氣女模,同是混血兒的 Melanie更識廣東話,會否覺得佔優? Melanie說:「我唔識 JC,我亦唔會好似佢咁性感,因為我身材冇咁勁,我又唔夠膽同怕醜。」她表示畢業後會留港做模特兒。至於龍嫂 Janine被傳與 Juno同居及計劃結婚,對此她說:「未有計劃,佢求婚先算。」採訪、攝影:魯萍


新 Canon女 Melanie是中美混血兒,不但樣靚身形正,更識講廣東話。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()