揀男友,女士可能會愛高大威猛,但揀車的話,「細細粒容易食」可能更合她們口味,全因細車易控制,無論去到任何地方,泊位切線都特別容易。以豐田Ractis為例,車身的骰但夠高,坐入去唔頂頭,能否贏得女士歡心,且由模特兒Kinki先行一試!


售價:$159,840起

的骰最啱Feel

男女揀車的基本取態,可謂南轅北轍,已考獲駕駛執照3年的Kinki最近想搵車,條件又係咩?「之前我揸歐洲車,但係因為車太重,好多時都捉摸唔到油門控制,見架車唔去咪踩大油囉,點知又畀得太大。所以今日我想搵架細車,的的骰骰就最啱。」如此Ractis便正是她那杯茶,因為車身較短,所以控制容易,加上車價相宜,哪又是否合Kinki心水呢?

睇位好清楚喎!

「唔錯唔錯!以前揸三廂式車款,我經常預唔到尾箱位置,泊車時好易撞到尾壆,呢架車仔冇尾箱之餘,前排A柱又冇盲點,睇位好清楚喎!」


冷氣掣、波棍台同音響連成一體,夠晒慳位!


嘩……空間真係好大呀!

空間大用途廣

另外,Kinki熱愛戶外活動,放假唔係滑浪就係打高爾夫球,間中仲會踩吓單車添!所以明顯地她對尾箱載物量要求好高。Ractis以「Headroom for your Style」為口號,呢點又點會難倒佢?帶Kinki睇睇摺合後排之後的大尾箱,連伊人也心花怒放!

真係好大呀!

「嘩……空間真係好大呀!我平時最鍾意去郊外,呢個尾箱足以放入我部單車。踩到身水身汗想搵個地方抖抖,嘩……呢個平台好似張床咁,等我瞓上去試吓先!」


外面細入面大,幾個老友出街都夠坐!


就算嬌滴滴的女士,都可輕易將後座摺合。


白色車身鬼咁純潔,最合女仔心意啦!


前排坐得好舒服,揸得耐都唔怕攰。


軚環附近設有儲物格,Kinki話放電話啱晒!


放平晒後座,載物量暴升。

慳油好緊要

不過鍾意還鍾意,女士都好識得精打細算,Kinki好直接咁問呢部車幾錢同耗油量,因為佢話除咗假日去玩之外,平時夜晚都鍾意同三五知己去遊車河,甚至上飛鵝山數星星。老實講,廠方就話要18.6km/L,而據小記早前進行的4天測試,得出嚟嘅結論係約$0.9/km,咁你話平唔平呢?既然心動,小記亦奉勸Kinki行快步,因為呢排日圓又升啦!

油費比我架錢七平好多!

「對於我呢種鍾意玩又鍾意使錢嘅人嚟講,養車梗係畀得愈少錢愈好,而$0.9/km呢個數同我以前架歐洲錢七比較,真係平好多囉。」


中控台簡簡單單,最緊要係易用。


1.3公升引擎,慳油又夠用。

規格表

車型:五門五座位揭背車

引擎:直四

容積:1,298c.c.

最大馬力:87ps/6,000rpm

最大扭力:11.8kgm/4,000rpm

驅動:前置引擎、前輪驅動

傳動:CVT

懸掛:(前)麥花臣、(後)扭力桿

制動:(前)通風碟、(後)制動鼓

車身體積:3,955×1,695×1,640mm(長×闊×高)

撰文:林健森

攝影:郭凱敏

查詢電話:2305 4555(皇冠汽車)

模特兒:Kinki(Pure Models)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()