之前喺《勁歌金曲》唱歌走音嘅傅穎( Theresa),閉關練歌後噚日喺鑽石山宣傳寫真集同埋新碟,聽吓佢有乜大改進。 Theresa喺現場唱同一首歌唱咗兩次,其中一次疑似咪嘴,不過之後佢又堅稱兩次都係唱現場。

放大圖片
傅穎任由女舞蹈員喺身上摸嚟摸去,相當誘人。

傅穎任由女舞蹈員喺身上摸嚟摸去,相當誘人。

放大圖片
既然喺書展唔可以搞簽名會, Theresa惟有喺新歌發佈會上為 fans簽名。

既然喺書展唔可以搞簽名會, Theresa惟有喺新歌發佈會上為 fans簽名。

否認指周秀娜篤數

Theresa跳舞時就任由女 dancers喺佢身上亂摸,勁舞擺動下佢上下都露,不過 Theresa話一早打好晒底,唔擔心走光。講到 Theresa畀啲 Dancer任摸,仲好似揸落佢個胸度, Theresa話:「出場前,我叫佢哋盡情摸,唔使怕,喺台上跳唔緊要,最重要有感覺同效果。我着咗 3條打底褲,就算走光都係見得人嘅打底褲。」另外,有報道言之鑿鑿話 Theresa唔信周秀娜喺書展賣過萬本寫真, Theresa又點回應?佢話:「其實我唔係針對任何人,只係書展工作人員話我知今年人流較少,我同周秀娜都係朋友,我都有 SMS畀佢,佢都明白,我絕對冇話人篤數嘅意思。」


Theresa噚日突然以谷胸露底裝現身又唱又跳,驟眼睇十足 G奶蔡依林上身。

出位招數多

傅穎在今年寫真戰為谷人氣搏到盡,除性感迎戰外,大膽言論和緋聞均十分出位。


傅穎谷行胸上陣,自豪地與粉絲合照。

性感寫真

傅穎今年為寫真戰搏到盡,為跟一眾對撼,在寫真《About Me》中除谷行事業線又半裸上陣,挑戰個人性感底線。

惹緋聞

出道多年的傅穎鮮有緋聞,推出寫真前她與同公司的羅仲謙傳出緋聞,本月又被拍到二人一起出海。

言論出位

傅穎除與「死敵」鄧麗欣隔空開火成為熱話外,近日質疑o靚模寫真銷量的言論,稱「冇可能講到咁勁」再次掀起話題。

傅穎截擊娜姐任人撫摸

同屬「宅男女神」的傅穎和周秀娜(Chrissie),近日因寫真集篤數鬧是非,兩人雖否認不和,但昨日隔「胸」出招!傅穎撫胸載歌載舞,Chrissie則胸降鬧市迎戰,各有各「胸」狠!



放大圖片

書展明日閉幕,有份出書及寫真集的女星盡最後努力搏命出招吸客!傅穎連日來到書展「出巡」,為寫真集造勢,周秀娜則在書展以外的地方以流動車搞簽名會,鬥晒人氣。對於傅穎質疑有人將寫真銷量誇大,Chrissie只說:「我諗佢冇呢個意思。」雖然兩人否認不和,但湊巧昨日同日再出招,「胸」誘宅男。



傅穎昨日於鑽石山荷里活廣場舉行新歌發布會暨寫真集簽名會,姊姊、同性好友及大批龍友粉絲撐場。傅穎力谷「事業線」兼露打底Corset獻唱新歌《加加夫人》,期間更自摸由胸部掃到下身,與男舞蹈員跳辣身舞外,又任由女舞蹈員的手在嬌軀游走,意識大膽!而在她Encore後,有人質疑她第一次獻唱是咪嘴,唱片公司即否認。




 傅穎換上另一套衫,與Fans近距離接觸。
傅穎換上另一套衫,與Fans近距離接觸。

對於被摸,傅穎不表尷尬:「綵排時Dancer唔夠膽摸落嚟,我叫佢哋揸落嚟添!(自摸?)我有摸胸同下身,不過冇摸大髀內側,嫌做得唔夠多。」她表示年多沒有在香港舞台獻唱,更揚言歌衫會一套比一套激,其後換了另一套跌膊衫為逾百名粉絲簽名,場面熱鬧!



交換寫真「講和」

談到與Chrissie因寫真集銷量鬧出是非,傅穎澄清:「絕對冇針對同懷疑佢。(有人篤數?)唔知,只係一件好簡單嘅事。(佢好慶?)我哋好Friend,佢明白係娛聞一則。」




 周秀娜否認因日前着錯衫而轉換性感戰衣,只表示不應穿黑衣吸熱。
周秀娜否認因日前着錯衫而轉換性感戰衣,只表示不應穿黑衣吸熱。

至於Chrissie前日因着錯衫失威,昨日即換回低胸裝率領師妹連走兩場,於銅鑼灣及灣仔鬧市為粉絲簽名,還自封「周圍簽」。問到傅穎質疑銷量一事,Chrissie說:「我同佢冇誤會,我哋拍緊一部打排球嘅戲。(佢好波?)球技唔知,我哋講好遲啲交換寫真。」對於死敵Angelababy無視她為對手,她說:「冇諗過同任何人比較!(Baby暗示自己唔似你辛苦宣傳?)唔覺辛苦,公司租車搞簽名會,方便Fans又唔會造成混亂。」另外,周秀娜與新八模決定明日書展閉幕日結束前兩小時殺入書展,經理人指她們會帶同飲料和食物,到攤位答謝工作人員,但不會為Fans簽名,也不是在此謝票。

專案組
雖然在合家歡商場獻唱,但傅穎舞步大膽,不乏辣身舞及自摸動作。
雖然在合家歡商場獻唱,但傅穎舞步大膽,不乏辣身舞及自摸動作。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()