巨肚超標 黎姿緊急入院

自宣佈陀孖胎後,39歲的黎姿身材三級跳,在特級冬蟲草、花膠王等名貴補品催谷下,傳最新體重高達180磅,坐擁 40吋巨肚,比有喜前足足超標80磅。

雖然下個月初先係預產期,但日前卻傳出黎姿提早入院的消息,連日來記者多次到由生仔聖手何永超醫生掛單的半山嘉諾撒醫院,發現位於2樓的產房如臨大敵,對於黎姿是否已入院,護士一律封口。

為儘快完成生3個的心願,去年初成為馬太後,黎姿火速豪擲30萬請來何永超醫生進行人工受孕,於去年10月榮升準媽咪行列,至本年3月好友蔡加敏踢爆黎姿唔止有喜,仲要係陀孖胎,更有傳言指係龍鳳B。

黎姿一擊即中,出名錫老婆的馬廷強當然開心,有指為獎勵太太,馬生送樓、送車、送遊艇,禮物合計過億,出手闊綽,不過講金之餘,最緊要都係講心。

「陀孖胎始終比陀一個麻煩,而且GiGi已經39歲,馬生梗緊張啦!自從有之後,馬生儘量減少工作同應酬,經常留屋企陪老婆。」知情人稱。

有老公全天候陪伴,難怪每次黎姿出巡例必笑容滿面,心情大靚。

百萬進補

由於孖胎關係,母體營養一分三,為怕BB唔夠營養,黎姿早晚兩餐都會食由特級冬蟲草、花膠王、頂級血燕炮製的補品,每服價值近萬元,一日兩劑,單係進補費已花逾百萬。

在名貴中藥催谷下,黎姿的體重從有喜前標準100磅,傳近日急升至180磅,巨肚足足有成40吋,雖知道張芝生Quintus時都係得140磅咋,多一個重40磅,可見黎姿身形名副其實係重量級。

體重超標且屬高齡產婦,為安全計理應少出街,但愛弟情切的黎姿,仍多次被發現到銅鑼灣黎嬰的皮膚護理中心巡視業務,代弟返工。雖然係大膽,但老公不僅冇詐型,更請來4名菲傭、2名看護傍實黎姿。

及至本週,本刊收到消息指,有人目擊相信是黎姿的孕婦在看護、菲傭陪同下,帶住幾袋物品現身半山舊山頂道嘉諾撒醫院,當日位於2樓的產房如臨大敵,護士紛紛出動,更有保安阻止閒雜人等上2樓。

據知,雖然之前曾傳出黎姿計劃到澳洲待產的消息,但由於始終唔放心細佬間診所,故最後決定留香港,「之前馬生有諗過去養和,貪度設備先進,但GiGi睇開何醫生唔想轉,所以Book嘉諾撒間豪華套房半個月,就算BB早出世都冇問題。」知情人續稱。

05年重新裝修後,嘉諾撒只有一間豪華套房,且幾乎全年爆滿,以每晚房租5千蚊,住半個月計,再加醫生費、雜費,埋單最少20萬。

護士緊張

為查證黎姿入院真偽,連日來記者多次到醫院視察,發現2樓產房比其他樓層戒備森嚴,在豪華套房更加裝密碼鎖,又有保安定期巡視,「之前豪華套房都冇密碼鎖,大約係呢一個月先加裝,我都唔知發生咩事,可能係有重要人物住。」醫院職員透露。

神秘入院久未露面的黎姿,近日有人發現其帶同物品到嘉諾撒醫院。圖為黎姿月前逛商場的情形。

新密碼鎖在豪華病房加裝密碼銷,保證唔使俾閒人騷擾,保安嚴密。

新密碼鎖在豪華病房加裝密碼銷,保證唔使俾閒人騷擾,保安嚴密。

黎姿懷雙胞胎身材三級跳 巨肚超標緊急入院

自宣布懷雙胞胎後,39歲的黎姿身材三級跳,在特級冬蟲草、花膠王等名貴補品滋補下,傳最新體重高達163斤,坐擁40吋巨肚,比有喜前足足超標72斤。

雖然下個月初才是預産期,但日前卻傳出黎姿提早入院的消息,連日來記者多次到由生仔聖手何永超醫生出診的半山嘉諾撒醫院,發現位于2樓的産房如臨大敵,對于黎姿是否已入院,護士一律封口。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()