老婆懷孕七個月蔡一智報喜晒超聲波B相

 

龍B效應果然厲害!在龍年做父母的圈中人,真正是大排長龍,繼劉德華、楊千嬅、黎姿、朱茵後,蔡一智昨日在微博宣佈將再為人父,太太周雪芳已為他懷龍B,令原本已十分熱鬧的圈中生B潮,再多添一份喜悅。

 
在今個龍年要做龍爸龍媽的圈中人多到數都數唔晒,昨日,蔡一智也來排隊,在微博宣佈太太周雪芳有喜,並附上一張胎兒超聲波照片,胎兒的面部輪廓已成熟。

順天命不設防
阿智在微博中寫道:「今年喜訊特別多,我家幸運有一個,多謝上天的恩賜,大女Gigi笑到眼睛唔見咗,細女China將榮升二家姐,蔡家上下笑呵呵、興奮莫名、多謝夫人!」阿智宣佈喜訊後,伍詠薇、袁詠儀等好友紛紛留言恭賀。雖然阿智未有透露太太懷孕多久,但他昨日接受商台電話訪問前,宣傳聲帶指他太太懷孕七個月,阿智在節目中宣佈再做爸爸:「冇特別追,係個天畀我,生完細女都不設防,到今年真係有,預產期下半年。」

撲床位好辛苦
問到BB性別時,阿智說:「有啲眉目,但唔肯定唔講住,反而兩個女想要細佬,朋友話我外父相。我仔女都冇問題。」阿智昨日接受本報訪問,問到太太是否已懷有七個月身孕,他故作神秘說:「差唔多喇,唔係要玩乜嘢神秘,有BB係開心事,只係唔想太太受到騷擾,有人知道咗咪講囉。」林珊珊指不知阿智是否已爭到床位?阿智隨即哈哈大笑:「我家至知原來生仔床位真係咁緊張,由驗到已開始搵床位,但一直都搵唔到,好彩有醫生朋友幫手,好辛苦、好艱難咁至搵到私家醫院一張床位。」生仔價是否比之前生女時昂貴好多?阿智說:「唉!錢呢個問題,已經冇諗,有位就算。」會唔會再追?他說:「我open嘅,但都要尊重夫人,生BB好偉大,好辛苦,如果真係想再有,會問吓夫人。」採訪:李珮洳


阿智宣佈太太周雪芳再度懷孕,為他添個龍B。資料圖片


阿智將胎兒的超聲波照片上載到微博,胎兒已見成熟。微博圖片


蔡一智經常陪二女兒China玩耍,以後將會更加忙碌了。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()