36歲嘅YoYo完全零化妝,睇真啲,依然仲見得吓人。

早前港台嗰套《火速救兵II》,自薦演女消防隊長嘅YoYo(蒙嘉慧)爬出窗外救企圖跳樓嘅李蘊,跟住又爬山救有老人痴呆嘅老翁,雖然演得一集,但都搏晒命,完全唔錫身。伊健肉唔肉痛就唔知,不過媽咪姐就睇到心都離埋。


過完戲癮,又回復hea狀態嘅YoYo,前幾日喺Landmark單拖行街街。可能冇伊健喺身旁,YoYo行街好似遊魂,全程頭耷耷,一味顧住玩電話又唔睇路,隨時撞親都唔知,萬一出咗咩意外又要麻煩到救護員嚟幫手,到時就唔好啦,Madam YoYo。 ####


行又玩 YoYo全程手機不離手,媽咪姐仲睇到佢喺度whatsapp緊,對手係咪伊健就唔知囉。


企又玩


YoYo自薦演出《火速救兵Ⅱ》,雖然拍得辛苦,但成績同口碑唔錯,都有啲安慰。


就算whatsapp俾我都要睇路行呀。(設計對白)


冇劇拍嘅YoYo,最近與卓韻芝、呂慧儀合作主持一個女性雜誌式節目《三個女人一個墟》。可能佢主持經驗唔多夠,反唔及呂慧儀搶鏡。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()