練蝴蝶手彭浩翔正式拍MV之前,好彩同王馨平先補補鐘。動作就似模似樣嘞,不過個樣就……

《春嬌與志明》票房直逼三千萬大關,導演彭浩翔之前講過話票房大賣,會學余文樂一樣,化濃妝反串做王馨平拍〈別問我是誰〉MV。媽咪姐開頭以為彭導演口爽爽得個吹字,估唔到佢會嚟真!


為咗拍得神似,彭導演拍MV當日,專登硬塞成磅海綿營造激凸身材,再加一個特濃厚妝,「省鏡」外貌嚇窒現場所有人。原本彭導演搵咗王馨平嚟探班,教佢做蝴蝶手勢。點知王一嚟到,即揞住嘴狂笑話:「哈哈,我完全唔認得你,我邊有你咁好身材!」媽咪姐仲收到風,導演拍MV前一日已經敷定mask同浸牛奶浴,諗住以最佳狀態示人。雖然現場冇乜人識欣賞,不過MV會安排喺禮拜四(19日),套戲播完余文樂惡搞MV之後播放,希望彭導演到時搵到知音人啦!

余文樂摸黑買外賣
惡搞MV有新血,「行先一步」嘅余文樂反而樂得輕鬆。前幾日媽咪姐見佢揸住架160萬Benz jeep喺跑馬地買外賣返屋企,見到記者仲揮手嗌hi。梗係啦,之前俾人話係票房毒藥,余生今勻靠《春嬌》彈出,唔風騷就假! ####


攞命cute樣孖公仔玩到尾,大家豎起食指扮cute,認真攞你命三千!


似詹瑞文彭浩翔身為導演都唔介意大玩騎呢,實在值得一讚。不過佢話就話扮王馨平,但睇落去似啱啱喺《金像獎》潤彭導以前啲戲唔收得嘅詹瑞文多啲喎。


千嬅余文樂主演的《春嬌》票房突破三千萬,連帶戲中客串只有兩分鐘的王馨平都翻生,更話會開演唱會㖭。


王馨平老竇王羽早前直斥鄭嘉穎冇出息。周日金像獎頒獎禮,兩父女一同現身,王羽亦冇再亂噏嘢。


日前媽咪姐見余文樂揸架價值160萬嘅黑色Jeep Wrangler四驅車,啲玻璃又黑色,如果唔係佢着米色衫褲,真係冇人見到佢。


余文樂早前照dup王馨平MV非常成功,酬勞亦袋袋平安。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()