我有心又有力,唔使人工受孕嘅!(設計對白)雖然恨生女,但祥仔就話暫時唔會考慮人工受孕。睇嚟佢對自己嘅生育能力都好有信心。

黎耀祥最近出席BB網站活動時,自爆恨女恨到發燒。佢話生兒育女要睇緣份,喺個仔幾歲大時,佢就一直不設防想博多個女,依家個仔都14歲,依然未博到。媽咪姐收到風,其實係祥嫂心急生女,因為始終佢年紀唔細,早排仲因為咁同老公有拗撬㖭。


原來,呢兩年祥仔因為工作,經常返大陸頻頻撲撲,體力透支,又邊有心機造人吖?祥嫂就同班friend呻,話老公成日出外做嘢,影響佢「造女」計劃。最後祥仔都係妥協,拍完《大太監》,佢特登向無綫請咗兩個月假,話同老婆去旅行,希望心情輕鬆下成功造人喎!媽咪姐就舉腳贊成,做嘢可以做成世,但有啲嘢錯過咗就冇,成日話有仔趁嫩生就係咁解! ####


祥仔一向就老婆,老婆出到聲叫佢放假配合造人,搵少啲都要㗎啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()