出爐影后
上周,64歲嘅Deanie姐被影到一個人出入。孤身一人嘅Deanie姐照出街買衫,滿載而歸,冇伴仍然可以開心快活。

《盛女愛作戰》全城熱話,我媽咪姐都一邊睇一邊鬧。參賽者腌尖腥悶、性格港女,完全不知所謂。嗰班導師更加離譜,以偽心理學大發「偉論」,自己騎呢就算啦,仲要誤人子弟,豈有此理!


諗深一層,班「盛女」其實都好可憐。對愛情盲目偏執,咪盞累人累己。望望葉德嫻(Deanie),雖然自細缺乏家庭溫暖,經歷過婚姻失敗,至今孤身一人。但假如佢執着過去嘅不愉快,又何來今日6料影后、金像獎「最佳女主角」嘅成就。頒獎禮前夕,媽咪姐見到Deanie姐同老友甘國亮喺ifc挑選戰衣,閒時冇嘢做,咪一個人周街逛囉,幾咁逍遙自在。
你話Deanie姐冇遺憾,點會!只有化歷練為力量,活在當下先至係王道!講到尾,「盛」與「剩」,其實都係心態調整問題。盛的剩不了,剩的盛不了, 諸法無相無我,作為兩性歪理專家嘅媽咪姐(Please call me Mamitino),45度同大家講嘅。 ####


甘國亮陪shopping
頒獎禮前夕,Deanie姐背包放前胸,打扮樸素,同甘國亮到ifc shopping,兩人有講有笑,friend過打band。


影后平民逼
Deanie姐貴為影后,但冇乜架子。即使電梯擠滿人,Deanie姐亦同甘國亮逼埋一份。


Deanie姐憑《桃姐》6度封后,帶旺契仔劉華攞埋影帝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()