靠黐密賺只得17歲的Cammi得Edison帶挈而工作不斷。 baby,靠晒你!(設計對白)

17歲集郵女Cammi(謝芷蕙),上周再次斷正半夜到訪陳冠希(Edison)淺水灣新竇,擺明掟煲唔掟蓋。報道指Cammi餵飽對方四個鐘後,才獨自搭的士返歸。新聞出街後,Edison繼續玩卸膊,更出聲明指有人博宣傳,外賣妹Cammi遭外間圍插,連有線《怪談》拍檔的梁思浩亦爆料指她做節目時又食又拎。不過Cammi一於懶理,未成年的她因潮神女友之名,上周五(13日)北上清遠登台搵真銀,唱五首歌穩袋五萬。


17歲Cammi自從爆出搭上陳冠希後,雖然遭外間批評靠黐上位,但據知她自從榮升臣嫂後,在內地聲名大噪,更獲內地仲介人睇中,邀簽約一年八十場,跑勻內地各大小夜場歌舞娛賓,每唱一場即穩袋四萬多人仔(約五萬港幣),身價比二線姐仔登台更好執。

愈插愈搵錢
只得17歲的Cammi,雖然負面形象深入民心,但愈多人插,愈引起內地觀眾好奇心。除了走埠登台外,近日獲中央電視台邀請,步周秀娜後塵將參與大型節目《炫舞激情》,穿上性感舞衣大跳爵士舞。據其經理人Admond表示:「感情事係雙方嘅,係男人就唔會成日只推個女仔出嚟面對,不過Cammi嚟緊會去北京比賽,仲要登台,咁忙都冇時間唔開心啦。雖然佢未夠18歲,不過最緊要有屋企人support。」問到翻黐Edison一事,Cammi最初表現扭擰,隨後才說:「當知道佢要出聲明話冇咁嘅事嘅時候,係好無奈、有唔開心。嗰晚我真係去探朋友,(係咪Edison?)邊個就唔講,不過個聲明係佢公司嘅人出,佢唔知㗎!(點解你咁清楚?)我唔講啦,唔想講多錯多。」

男觀眾摸pat
上周五晚(13日),到陳冠希新竇送完「外賣」後首次現身的Cammi,在清遠夜場登台,自選〈香水有毒〉、〈痛愛〉等五首歌,擺明將她跟Edison的畸戀擺上枱做綽頭。Cammi派相時,有男觀眾想借攞相為名,伸手對準她的胸部出擊。遭抽水的她即護實雙胸。有口痕友更台下大叫:「Edison摸過,我又要摸。」由於一場人肉表演廿分鐘已穩袋四萬人仔,難怪Cammi任人抽水依然頂硬上。 對於登台被抽水,Cammi事後表示:「當時好驚,仲feel到俾人摸pat pat㖭,惟有盡量行埋台中。」

送Kitty錶做禮物
Edison自去年底表面跟Cammi斷纜,不過據知兩人仍有聯絡。知情者透露:「上個月Cammi生日,Edison送咗隻Hello Kitty限量版手錶俾佢。雖然個男嘅擺明食散餐,但Cammi當正佢係true love。今次又俾人斷正,Edison鬧完Cammi放料又番佢。今次東亞發聲明,Edison話唔知情,Cammi都信到十足。」登台當晚,Cammi手戴疑似Edison所送Kitty錶,她只含笑說:「唔講啦,總之係我鍾意嘅人送㗎啦。」雖然Cammi犯賤翻黐食家唔抵幫,但話分兩頭,小妹妹黐實Edison即袋幾百萬,俾人鬧都抵。

翻黐有價
去年10月跟陳冠希的啜嘴照流出後,短短半年,Cammi即由籍籍無名的奀模搞到人人知佢大名,17歲女得陳生開路,半年已搵超過4百萬。登台:80場X4萬(人仔)= 約400萬(港幣)電視:有線《怪談》4集X8千= 3萬2千商場活動:6個X8千= 4萬8千 408萬(扣除經理人七成佣金,Cammi淨袋122.4萬) ####


又中計。(設計對白)


上周Cammi再次被斷正送外賣到希哥新竇,事後陳生指女方博宣傳。


生日收錶登台當晚,Cammi手戴一隻價值三千多元的Hello Kitty特別版粉紅色手錶,據知是陳冠希所贈的生日禮物。


痴男胸襲當晚,Cammi以一身粉紅公主造型北上清遠登台,有不少酒客場內稱呼她為冠希嫂,其間有一男觀眾借攞相片向她胸襲,嚇到Cammi彈起。


台上被摸表演期間有人摸pat抽水,Cammi即不停扯正條裙及愈行愈離觀眾席。


Cammi 黐陳冠希形象負面,大部分人最愛打落水狗,早前卓韻芝在《三個女人一個墟》中,亦狂笑Cammi送外賣兼博宣傳。


梁思浩插Cammi靠黐有線化妝、set頭「送外賣」後,Cammi隨即去到邊都拿出私家Chanel化妝品示威,她更指對方無中生有。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()