面對面

 

為了照顧部分對娛樂圈緋聞關係圖不太敏感的讀者,容許我先用一點篇幅解釋一下陳偉霆與此文息息相關的感情瓜葛:
陳偉霆的現任女友,是相戀15個月的阿Sa蔡卓妍;蔡卓妍去年3月宣布與結婚四年的丈夫鄭中基離婚,而離婚原因,有傳是鄭中基暗交賀歲片《花田囍事2010》對手Angelababy;Angelababy曾經是陳偉霆關係親密的半同居女友,直到兩年前移情別戀搭上內地一線小生黃曉明;黃曉明說過一句金句「而我不知道陳偉霆是誰!」,其前度女友李菲兒暗示被Angelababy硬撬男友,而陳偉霆剛剛完成的新戲《龍騰攻略》又碰巧遇上和李菲兒演對手戲……七國咁亂,亂過韓劇。

 
陳偉霆說,出得嚟行,預咗俾人寫。從一公開戀愛被指炒作、假拍拖、報復舊愛、高攀師姐,到最近25歲仔第一次做業主被指靠阿Sa教路炒樓,都在意料之內:「公開前所有得失都衡量過,要寫嘅都寫晒,買樓畀意見真係冇佢份,佢自己投資都係佢媽咪幫佢。」
我提醒陳偉霆,葉德嫻一得獎,二十年前搶白韻琴男友一樣被翻炒,要做好心理準備,七國咁亂緋聞表恐怕跟他跟到變成謝賢的年紀,他苦笑回答:「可能真係會……跟一世唔緊要,我只想大家公平啲,我唔係想一步登天紅過Twins,起碼畀啲時間我成長累積。」
公平?我勸陳偉霆早點看開,娛樂圈沒有公平,人心也從來沒有公平。等於陳偉霆的前度是90後女神,現任是80後女神,拍戲連60後女神夏文汐、吳嘉麗也輪住迷倒,網友心裏何嘗不是在怒吼:「點解咁唔公平?」

吹脹
剛剛推出年度新碟《WOW》、完成了擔正的3D大製作《龍騰攻略》,據說明年要開音樂會、出國語碟兼手頭上已經有三部電影邀約做男主角。無可否認,陳偉霆2011年成績矚目,不過公平點說,這些並不全是公布戀情的功勞。今年25歲的陳偉霆,18歲那年參加新秀獨攬三個大獎,06年加入組合Sun Boyz不久已經成為最受歡迎的成員,08年單飛包辦四大樂壇新人獎,認識蔡卓妍以前,他的發展已經比很多同齡男新人強。當初為咗光明正大拍拖而公布戀情,已經衡量過後果。講乜都關女友事,我哋全部預咗。觀眾、網友總有自己睇法同意見,我哋都知,到咗今日,仲有人唔信我哋兩個真係一齊……佢哋唔係行家、同事,更唔係我哋嘅朋友,睇開啲,控制唔到佢哋觀點,就無謂計較。相比之下,我緊張報道多啲。須知道呢行啲嘢,俾人寫得多,假都變咗真。前排有個亞洲樂壇交流活動,我被選出嚟同韓國、馬來西亞、台灣等等其他亞洲年青歌手同場比賽,過程喺電視轉播。全程我出場唔夠十分一,竟然有報道大字標題話陳偉霆搞到收視奇差……當我透明、唔出我、唔講我,都好過抹殺我同成team dancers一個月嘅苦練,將成個節目收視歸咎於我一個身上呀!嗰一次,我真係驚以後都冇人夠膽搵我上電視!


講真,我哋其實唔係special case,其他人公唔公開都一樣俾人寫,我唔怪記者,亦明白佢哋唔可以唔問,可以做嘅只有說話比謹慎更謹慎,因為任何嘢出自我把口都會牽涉到女友,同埋努力做好自己分內事。所謂偶像派,努力好容易俾忽略,其實keep身形都幾辛苦,尤其呢幾年多咗戲拍,每次需要都唔同。《出軌的女人》一聽要做個冧阿太嘅舞男,我第一時間返屋企練到自己好fit,點知導演話錯晒、舞男冇時間操亦唔使咁大隻,嗱嗱聲節食、瘦番。啱啱拍完嘅《龍騰攻略》講蒙古摔跤要求我大大份,我要一日食五餐同12隻蛋食到自己由140磅變170磅,嚟緊傾緊嘅新戲要做古惑仔,又想我減肥變鋼條……我唔係要一步登天紅過女朋友,我只想大家對我公平啲,畀啲時間我成長,10年啦,畀10年我,我有信心。

熟女
陳偉霆十歲喪父,母親獨自養起三個兒女長大。大家姐年長他十多歲,從此以後身兼父職嚴加管教,半工讀供完自己上大學,再學經商擔起成頭家。陳偉霆說,媽媽和姐姐都是女強人,耳濡目染,他就是對年紀較長、獨立成熟的女性更有好感。講極都冇人信,我真係唔係有錢仔出身!家姐阿哥大我十幾年,佢哋細個屋企環境差到要周圍借奶粉錢!到我十歲,阿爸又過咗身,全靠媽咪同大家姐半工讀支撐…… 呢一兩年,聽到媽咪同親戚當笑話咁講至記番,原來爹哋走時,我見媽咪傷心,曾經話過:「媽咪你唔好喊,爹哋走咗冇人陪你瞓,我陪!我去到老都會陪你瞓。」係就係媽咪提我至記得自己細個咁傻,但我冇唔記得應承過媽咪嘅嘢,第時買樓搬屋定結婚生仔,去到邊我都會帶住媽咪一齊住。


細個鍾意跳舞、參加歌唱比賽,好似好有信心咁,其實嗰啲唔係信心,係表演慾。家嘅信心,係因為25歲大個仔,工作負擔同家庭負擔多咗,一定要有信心至可以做好工作、做一個擔當得起負擔嘅男人。冇咗爸爸,屋企更有凝聚力,屋企人驚我少咗爸爸管教,反而個個都做埋爸爸嗰份。考試差、功課唔好,我會俾媽咪、哥哥同家姐輪流教輪流打,次次都會打三鑊。所以我個人好硬淨,人哋點寫、點話我,我都會提醒自己千祈唔好被打倒,因為今時今日所有嘢來自事業,一旦被影響、一旦被打倒,分分鐘就咁斷咗自己後路。成日有人問我,怕唔怕女朋友叻過我被比較,講真,人比人比死人。同我同齡嘅同學喺外國讀完書返嚟,好勤力又點?都係搵唔到工。我哋平時鍾意玩啤牌幾百蚊上落,佢都話玩唔起。我鍾意玩滑水,一堂成千蚊,前幾年邊玩得起?家養到屋企、有自己事業、負擔到自己興趣,仲買到一層500萬嘅樓收租,雖然供得好辛苦,但都好過好多人,係唔係?

秘密
與女朋友的相處,陳偉霆客客氣氣說不想多說,總之雖然相差三年,自己從來不需要裝成熟,一起的日子一直過得舒服。不說現在只好問過去,最近同場拍戲的李菲兒暗示被Angelababy橫刀奪愛,而陳偉霆公布與阿Sa戀情時,Angelababy又在發表微博抗議:「你真的信他們只有三個月嗎?」到底誰才是貪新厭舊的那個?到底誰才是花心劈腿的那個?我要澄清,李菲兒喺新戲唔係同我做對手戲,我哋記招加埋喺片場同場加埋都唔夠兩日。唔係記者問我,我都唔知原來佢哋曾經傳過緋聞,仲要唔知傳聞係真定假,真係冇感覺。過咗去就算啦,中間仲要係隔咗幾個人,唔好再講。上一段關係處理得好唔好?我只可以講,喺我自己立場,作為男仔,無論過去式、現代式,還是將會面對嘅感情,無論如何要保護個女仔。佢家開心就夠,冇必要再講、冇必要再自爆私隱。感情過咗去,我就會將佢好似秘密一樣收埋喺一個盒仔裏面,係保護對方亦係保護一段自己嘅過去,無論如何,大家曾經相愛過、好close過。我冇問過舊女友對我嘅評價,但坦白講,大過錯,我應該冇犯過。

我本善良
我大可以對陳偉霆下筆狠一點、再刻薄一點,不過當一個25歲的小朋友態度誠懇、有求必應的完成訪問,一點不怪記者把話題都聚焦在女友身上,還可憐兮兮地說:「你哋都係做嘢,我其實好多謝《FACE》,咁多年都對我好好,冇寫過我衰。」叫人如何狠得下心辜負他?我大可以像平時一樣,和其他網友和同事一起取笑有關陳偉霆的網絡笑話,他卻小心翼翼的請求我少提為妙:「網上面嘅嘢,希望你唔好寫,我控制唔到人哋,知自己做緊咩就好。有一日我真係衰咗,俾人唱就真係抵死。」我又哪有臉再幸災樂禍落井下石?不過我還是要說,有一件事陳偉霆沒達到我的要求。我和攝影師一再要求他拍照時沒有表情、五官不要過度表現,他的字典裏大概沒有「沒表情」三個字,從頭chok到尾。當然,敬業樂業的偶像派,24小時on chok,是應分的。 ####


出道前主持兒童節目已經與模始祖Angelababy相戀,被拍到同居、遊船河還齊齊紋愛的紋身,直到09年分別傳搭上阿Sa和黃曉明。


3月被選中代表香港參加「亞洲超新星大賽」,同場與韓國、台灣、馬來西亞歌手競技歌舞,卻被報道指拖累收視,陳偉霆自言差點被打沉。


剛推新專輯《WOW》的陳偉霆,同時完成了新戲《龍騰攻略》,增完肥到170磅玩蒙古摔跤,下一步是減肥變鋼條古惑仔。


與年長三年的師姐阿Sa拍拖15個月,還十指緊扣去布吉度假,至今依然有網友不信二人真拍拖,陰謀論是炒作兼報復。


有個女友年長三年實屬小兒科,陳偉霆年初在電影《出軌的女人》演舞男,與46歲夏文汐、48歲吳嘉麗連場床上戲更重口味。


03年參加新秀歌唱大賽,唱功麻麻不過舞藝過人台風亦chok壓全場,狂掃三個台風大獎。


10歲時父親去世,陳偉霆說媽媽、姐姐和哥哥都身兼父職嚴加管教,加入Sun Boyz前反叛期,亦是哥哥花錢請教練度餐單,一手谷大隻弟弟兼拉佢返正途。


從小chok到大,陳偉霆說:「細個以為自己好得,所以有自信,其實係表演慾,人哋可能笑緊我。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()