諸葛紫岐“男友安排條路俾我”

 

由諸葛「梓」岐變成諸葛「紫」岐,名改了,運氣更好,跟Neway細少薛嘉麟拍拖多年,終有收成。
多年來,公主論、男友出軌、隔空罵戰、不明身份等……
身經百戰,無礙大小姐拖住honey耀武揚威的心情。
條命又真係幾好。
婚禮迫在眉睫,500萬開支、誰坐主家席、安置「大嫂」等,也成為她錦上添花的話題。
命中注定嫁個有錢人,先修一課學做依人的小鳥,「男朋友安排呢條路俾我,我咪跟住佢行囉!」好不認命。
走出小產陰霾,愈來愈靚又一身名牌,睇得出新任薛太早已ready!

Profile
 

Marie Zhuge
出生日期:1983年 8月 20日(獅子座)
出生地:北京(父為中日混血兒,母為中國人。)
身高:5呎7吋
體重:103磅
語言:廣東話、普通話及英語。
學歷:加拿大英屬哥倫比亞大學室內設計系2年級
簡歷:89年,移民加拿大,曾於加拿大新時代電視台任節目主持。07年,回港度假,經朋友介紹做模特兒。
主要作品:台劇《幸福三顆星》(11);電影《每當變幻時》(07)、《保持愛你》(09)。
微博:http://weibo.com/u/1732032912

 
Marie Zhuge 藍白橫間珠片圖案上衣 $1,380 淡粉紅色tweed jacket $3,880 灰色tweed料短褲 $2,180 all MAX&Co. 彩珠頸鏈 stylist's own 金色頸鏈 Marie's own

“我最靚”  
很多女仔為當一天的公主,婚禮籌備閒閒哋一年半載。去年,Marie宣佈嫁得出,大日子定於今個月20日,半個月前,她也大嘆唔夠時間準備,死人喇!「我剛剛搞好禮餅,仲未有時間去派!」一對新人原意會展筵開100席,雙方家長人面廣,現加至150席,媲美高官名人大明星。「最費神係派帖、安排座位,好彩有專業婚禮統籌去搞;「交俾我,一定好亂,唔知邊個打邊個坐邊度至最妥當?」那麼,陳法拉坐主家席嗎?這骨節眼,賣口乖留待男家安排,順勢轉移視線,「男朋友安排呢條路(結婚)俾我,我咪跟住佢行囉!」跟住他,潛台詞豈非話事權小咗?「唔……我又有,佢又有啦!」講到底,婚禮女主角只得一個,睇得透,倒不如將精力放在扮靚上。「我係主角,梗要最靚。「我喺意大利訂婚紗,自己偏愛傳統款式,又準備咗三套晚裝,換四次衫。「伴娘、姊妹禮服揀我最鍾意粉紅色紗裙,婚禮以粉紅、粉紫為主,仲有我至愛麵包超人陪大家影相,成件事好童話。」


Marie Zhuge 啡色綴藍色布帶草帽 $2,280 黑併杏色圓點上衣 $1,380 黑併杏色半截裙 $2,180 杏色搭帶高踭鞋 $2,680 all MAX&Co. 黑色喱士併皮手套 stylist's own

“好想有代表作”  
拍拖三年說長不長,今年結婚,讓人忍唔住聯想到他們想追龍B,早日生個慈姑椗,好為卡拉OK王國開枝散葉。「畢竟大家已到適婚年齡,又有緣份,咪答應佢。」由當日,「男朋友可以冇,但傭人一定要有」的偉論,到現在,萬事先徵詢主席(對未來老公暱稱)意見,薛細少花了一番心血。「男朋友錫我,乜都問『覺得好唔好啊?』、『邊隻色好呢?』「佢令我好開心,知我鍾意麵包超人,特登留意我冇邊一款至買俾我,細眉細眼小地方,令我好感動……影結婚相,一樣有驚喜,安排麵包超人陪我一齊影呀!「一個男仔做咁多事,證明佢心裡面有我囉!」我雙臂毛孔全面擴張,打埋冷震㖭呀!最近,Marie因一套台劇,被內地封為「最耀眼新星」,婚前贈興。「我冇諗過有人讚,婚後若有好劇本,一定拍,好想擁有代表作。」男家低調,歸家娘拋頭露面,唔係幾好啩?「男朋友從來冇限制我;「唔工作會跟社會脫節,但媽咪話,女人要以家庭為重,尤其是生兒育女,冇仔女,唔算一個完整家庭,男友好想今年生,我隨時ready。」奶奶又點睇?經理人即緊張地走近,Marie全日終於開金口講男家,「我諗佢屋企都係咁諗。」初歸新抱,謹慎點好。


Marie Zhuge 黑白波點併黃黑間連身裙 $2,880 MAX&Co. 透明膠飾頸鏈、金色通花鈪、方形閃石戒指 all stylist's own 金色頸鏈 Marie's own

Marie's tips
 

Q:婚前的美容準備?
A:見到朋友為搞婚禮而令自己好緊張,皮膚仲乾咗,我建議不如做多啲spa,盡量放鬆,皮膚自然靚。

Q:今年必買服飾?
A:今年興深藍色,簡單cutting最sharp。


Marie Zhuge 深藍色背心裙 $2,980 黃併杏色粗腰帶 $680 both MAX&Co. 金色手鈪 both stylist's own

後記 
作為《麵包超人》忠實粉絲,有理由相信,Marie聽過《麵》作者柳瀨嵩說:「麵包超人的正義,不是消滅敵人,而是跟細菌求同存異,只要對方真心說聲對不起,超人就應大方原諒。」卡通片都有大道理。所以,容我庸俗地期待,大婚當日,睇睇法拉坐邊圍!


MAX&Co. 中環國際金融中心1053號鋪 2722 9616 ####

 
Marie Zhuge
橙併杏色橫間背心裙 $2,580 MAX&Co.
金色頸鏈 Marie's own

 
10年
比Angelababy更早一步在日本出唱片,拍MV也份外風騷。

 
10年
連續三年為日本大型時裝騷TGC及Girls Award行騷,香港模中只有佢一個。


11年
拍攝台劇《幸福三顆星》,「我預咗觀眾唔睇好」,結果卻在內地爆出。


12年
小產後頂硬上出席活動,幸有未來老公十指緊扣貼身支持。《蘋果日報》圖片









arrow
arrow

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()