《最強囍事》自開拍以來,新聞多多。有傳劉嘉玲不滿張栢芝明搶女主角;甄子丹為求姨仔汪圓圓有份參演,割價力sell,實行買一送一。早前,更有傳剛復出的栢芝片酬竟高過嘉玲,兩位女主角未埋位先拗手瓜。
今次《最強囍事》乃《家有囍事》系列的最後一集,身為老闆的黃百鳴,「海派」(豪派)八百萬片酬利誘栢芝復出,成功搶去頭啖湯。而另一女主角劉嘉玲,表面上片酬少栢芝一截,但實則眾星以她最高,五百萬拍四日戲,平均計日薪一百二十五萬,比宇宙最強收千萬拍十日戲的甄子丹更高!


栢芝甫復出是非多多,先是與劉嘉玲爭戲份,接住又傳片酬力壓嘉玲。據知論戲份,栢芝的確比嘉玲多,但為了安撫兩位女主角,老闆黃百鳴即時澄清話︰「唔會,戲份好平均。」問到片酬邊個最貴時,他又避重就輕話︰「大家都合理。」

嘉玲自稱「路過」
雖然表面睇栢芝片酬比嘉玲高,不過,據可靠消息,嘉玲只有4日戲,即平均日薪為125萬(詳見上表),是眾星之冠。而早前回應栢芝片酬比自己高時,她亦饒有深意話︰「我是路過的。」又話︰「每個人市場上都有個價,有片商願意出錢說明她(栢芝)值。我本身不會太密集拍戲,更不會全情投入電影中。」
《最強》以卡士大堆頭作賣點,就算主角的戲份都唔算太多,最多戲份的男主角古天樂亦只得廿日戲。至於片中的大串星則以鄧麗欣最平。而熊黛林及Angelababy因為早前幫過黃百鳴拍《花田囍事2010》,加上兩人有個知名男友,有大陸市場,所以片酬比鄧麗欣要高。
本月22日,《最強囍事》的開鏡記招中,栢芝抱病在身未能到場,連當日下午的戲份也未能拍攝。新聞女王栢芝唔到,踩行廿個鐘,未回魂的嘉玲,卻戮力宣傳,成為全場焦點。而大茄汪圓圓因姐夫帶挈,儼如女主角,與嘉玲、丹爺坐埋一齊做訪問,成功博得出鏡機會。

狂窒丹爺
《最》片以火速進度拍近三星期,至本周一已完成一半,嘉玲同丹爺更功成身退,剩下的戲份屬於栢芝同古天樂。雖然話得4日戲,但幾日來踩到盡的嘉玲,於記招上不時狂窒與老公梁朝偉同樣拍一代宗師葉問的甄子丹。
嘉玲說:「我已經反映咗,我唔可以咁樣捱落去……唔夠瞓又缺氧。你(丹爺)一部接一部,聽日又開工(另一電影)喇,我要收番啲OT錢……我唔係笑你。我哋負負得正咁亂撞,會幾好笑。最好笑就係你葉問上身,我覺得你仲未抽番出嚟,所以你可以拍第三集葉問。」
丹爺雖然被嘉玲兜口兜面咁窒,但仍笑晒咁讚嘉玲:「可以同嘉玲姐合作就very good!佢戲好、人又玩得又靚又後生!」在旁的嘉玲即刻冧晒大笑。
上周四(18日)傍晚,扮o靚模嘅嘉玲同丹爺於銅鑼灣sogo拍完外景後,凌晨兩點,嘉玲換上空姐制服到九龍灣Mega Box的模擬機艙場景,與丹爺繼續拍攝。這一幕講述身為作家的嘉玲,正準備寫一個有關空姐的故事,而一直暗戀嘉玲的甄子丹就出現幻覺,幻化機師與嘉玲談情。

11月22日嘉玲丹爺鬥腩

嘉玲爆拍4日戲戙
可能因為趕戲,嘉玲看來已十分疲憊,記者趁空檔上前訪問她,她說:「剛才嘅o靚模同依家空姐呢兩場戲,都係甄子丹嘅幻想世界嚟!」談到扮o靚模,她沒好氣說:「o靚模係本地製作嚟,我點會似噃!(聽講你得幾日戲?)我都開咗兩日工,得4日戲啫!好快拍完。」

群星片酬晒冷
《最強》除有一班紅星助陣,配角cast亦唔弱,有家燕姐和琴姐等客串,個個都有利是價一至二萬不等。

微博晒劇照
《最強囍事》及黃百鳴的官方微博,不時上載電影新劇照,雖然栢芝之前拍攝時謝絕傳媒探班,但這個微博卻有不少栢芝的拍攝情況及造型,暫時俾栢芝迷頂吓癮!

 


日薪125萬 空姐look
11月18日,嘉玲連踩兩場。傍晚在銅鑼灣扮完o靚模,凌晨又要到Mega Box拍空姐戲份,加埋個作家張愛玲造型,變化幾大。


日薪80萬
栢芝表面上撼贏嘉玲做女主角,但論片酬,都係嘉玲勝一籌。


張愛玲 look
嘉玲飾演嘅張愛玲係一位作家,每當佢失意時,都會搵佢個「水泡」甄子丹。


日薪100萬
11月18日連踩兩場
嘉玲同子丹的空姐及機師造型維肖維妙,搭過無數次飛機的丹爺是第一次走入駕駛艙。


o靚模look
甄子丹話自己已經有6、7年沒有在香港鬧市拍戲,而扮演o靚模的嘉玲自嘲:「o靚模係香港製作,自己點可能似!」


不用埋位時,丹爺與導演陳慶嘉談笑風生,笑到棚牙差點飛出來,勁搞笑。




11月22日《最強囍事》的開鏡記招中,同樣是4張幾的嘉玲及甄子丹,幾截腩肉無所遁形,丹爺仲誇張到爆晒鈕㖭!


記招中,栢芝因病缺席,片中的大配角汪圓圓(圈)卻突然升格,黐實男主角兼姐夫甄子丹,由配角變主角。


11月15日Stephy裝假狗A變G
側面睇,Stephy假胸幾乎爆鈕而出,連Stephy都話自己史無前例咁偉大。


當日,《最強》演員在長沙灣寵物店內拍戲,薪酬輸其他女演員九條街的Stephy,奉旨裝假狗,由A級微波變G奶「食蕉」,造型十分搶鏡。


一向係錫狗之人的古天樂,在寵物店拍攝,未埋位就即刻撩狗仔玩,古仔又攬又錫,愛心爆棚。


首次拍喜劇的甄子丹,無論對白、走位以至食飯的碗筷擺位亦要執到正,超執着。




栢芝全紫look
栢芝的全「紫」運 動look,十分sharp醒。


愛乸型古仔
戲中,栢芝本來是化妝公司臨時工,由於任勞任怨,成為各部門搶手人才,又被化妝公司新任總裁古仔賞識,最後更與乸型古仔譜出戀曲。


杜汶澤半男女
杜汶澤一向搞笑了得,呢個半男半女的陰陽妝,加埋個嘟嘴表情,勁搶!劇中,他與古仔拗手瓜,爭奪栢芝。


汪詩詩密探班
丹爹拍攝期間,老婆汪詩詩經常帶囝囝來探班。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()