唐貝詩四面楚歌 政黨插埋一份

唐貝詩「盆景貓」事件愈鬧愈大,昨日自由黨寵物權益關注組發出聲明,強烈譴責唐貝詩,要求她公開道歉;而唐貝詩昨在微博上留言:「接受不能改變的,改變不能接受的。」似仍然不肯認錯,寇鴻萍亦指女兒最嬲別人誤解她。


唐貝詩對於連日遭聲討,仍心有不忿。(資料圖片)

唐貝詩揚言訂購「盆景貓」,連日來飽受圍插,除了一班藝人口誅筆伐、網民惡搞「盆景詩」外,連政治團體昨日亦加入戰團,要求唐貝詩公開道歉。

自由黨寵物權益關注組的副召集人方國珊指:「盆景貓係絕對不人道,如市民考慮將動物咁樣對待,佢自己對生命嘅價值觀好有問題,呢件事唔係針對人,希望去諗呢樣嘢嘅人去反省。(之前佢喺微博道咗歉?)我哋對事件好震驚,公眾人物包括唐小姐在內,一言一行都要尊重,否則會帶動青年壞影響。」


寇鴻萍揚言等唐貝詩考完試後,要她公開大道歉。

力撐愛女錫貓

寇鴻萍昨對女兒再受批評感無奈,她形容兩個女也是愛貓之人,家中飼養兩頭流浪貓「花花」和「雪雪」經已十年,希望該政治團體作出譴責之前先調查清楚,她說:「兩個女好錫兩隻貓,同貓一齊成長,又點會虐貓?我自己都好愛護動物和愛護生命,判案都要查案先,歡迎佢哋嚟我屋企睇貓。」

問會否再叫阿女道歉?她語帶無奈地說:「我依家都未能直接聯絡到佢,係咪道歉一百次就接受?做阿媽嘅一定會叫佢道歉同唔好再講呢件事,每個人處事方法唔同,佢已經道歉,意圖唔係虐貓,係用錯方式去表達黑色幽默,希望調查清楚。」對於寇鴻萍希望組織到訪她家睇貓,方國珊沒有正面回應,只稱若沒有養盆景貓是一件好事。


時裝設計師何國鉦再次批評唐貝詩散布不良訊息,教壞細路。

留言不肯認錯

事件主角唐貝詩昨續在微博上留言:「接受不能改變的,改變不能接受的。」似仍然不肯認錯。寇鴻萍昨凌晨接受新城訪問時,稱前日收到女兒的留言,內容為:「唔覺得要退縮,要勇敢面對呢件事,係要話畀所有人聽我嘅意圖,用另一個諷刺方法,話畀大家聽唔可以虐待小動物。」寇鴻萍希望引導女兒改過,她說:「我會管教佢,希望佢去理解人嘅想法,唔好覺得自己啱就唔理人,佢仲喺度嬲緊啲人唔明白佢,等佢考完試後,我要佢公開大道歉。」

前晚本地時裝設計師何國鉦出席Louis Vuitton活動時,再次批評唐貝詩,直斥她在微博散布不良訊息,是教壞細路,又斥寇鴻萍愈幫愈忙,他說:「依家好多人都多謝我,話我幫佢教女。」

袁彌明嘆娛圈一沉百踩

唐貝詩揚言訂購「盆景貓」惹來全城不滿, 不過昨日微博就出現不少力撐言論,當中袁彌明以一沉百踩形容事件:「香港人連事實真偽都不去追尋就罵,一沉百踩,娛樂圈定律!」而施念慈男友Alex亦有力撐,卻換來被留言攻擊的命運,最終自己要剷走所有言論,他說:「我比不上衞道之士運用幾十萬粉絲攻擊一個人,我不需天下人知。」


袁彌明(左)戥唐貝詩遭一沉百踩不忿。(資料圖片)

另邊廂,仍有不少藝人繼續「聲討」,歌手可嵐、洪杰前晚出席音樂會時,可嵐說:「唔可以用貓狗生命開玩笑!」而洪杰認為:「我覺得盆景貓真假亦好,都要學識尊重生命!」


可嵐直斥唐貝詩:「唔可以用貓狗生命開玩笑!」

唐貝詩受各界圍攻,其好友羽翹對她不離不棄,連日二人亦有透過網絡聯絡,羽翹稱好友身在英國,她說:「佢都OK嘅,咁心情梗係有啲唔好!如果公開道歉一次可以平息件事,我都會支持佢!」羽翹又認為各界對唐貝詩批評言論已去到人身攻擊地步。

指摘似抽水

唐貝詩連日來遭網民及群星圍插,事件愈鬧愈大,理工大學應用社會科學系副教授何國良表示,事件不涉及網上欺凌:「網上嘅特色係可以肆無忌憚咁講意見,件事喺網上發生就喺網上解決,明星指摘喺道德上冇錯,不過講得唔好聽係抽水,如果佢哋關心動物權益應該平日做多啲。唐貝詩覺得貓喺樽入面可愛,啲網民將唐貝詩放入樽嘅圖片,可能佢都覺得得意,等佢喺另一角度睇番自己。」


左起:裕美、洪杰、可嵐及文恩澄齊齊出席動物音樂會。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()