周秀娜以大玩3D綽頭搶市,而一班「來勢胸胸」後起之秀中,以寫真新丁21歲「浸大E神」Carol(楊梓瑤)最具實力,不加墊已呈現迫爆漏奶效果,加上皮膚白滑現出微絲血管,給人隨時吹彈得破的感覺,肯定是搶奪宅男荷包的撒手鐧。
不過正如朱咪咪話齋:「如果隨隨便便,仲邊有人俾面!」,所以浸大E神Carol一於抄Janet Bin,返學就收起全副「武裝導彈」,事業線一滴不漏之下,吊晒班浸大男生癮,未嘗唔係水着混戰另類戰術。


短短個多月便火速上位成娜姐勁敵的Carol,近日頻頻以戰鬥格出席活動,隔空向對手宣戰。面對o靚模各出奇謀,34E Carol則以人肉版3D取勝。「第一次出水着寫真,只係想出本sell自己最靚嘅一面就夠,況且我副身材已經好有3D效果,唔使再搞咁多花臣。」
近日在活動「盛放胸前」,但早前記者到浸大等候這位「E神」放學時,卻想不到做番學生妹的Carol儼如劇集《飛女正傳》中的Janet Bin玩變臉,校內校外判若兩人。

封胸四眼妹
本月14日,在浸大考完試的Carol,着住件包到上心口嘅鬆身衫,個胸好似失咗蹤,又無化妝兼戴住副厚框眼鏡,完全睇唔出呢位平凡四眼妹,就係近日走勢強勁的「浸大E神」。

勁到漏奶
因上圍激爆,故每每着泳衣都出現漏奶情況。而視狄娜為偶像的她,跟對方同樣胸懷大志,為要做個有墨水的美女,兩年前堅持要考入大學。「中五畢業後做過兩年時裝sales,但我唔甘心八千蚊人工,所以決定考入大學,讀多啲書將來做maketing,當商界女強人。」

用真名返學
現於浸大修讀人文學系副學士二年級的Carol,怕o靚模名氣打亂其學校生活,返學時即刻意將豪乳身材收得密實,加埋戴眼鏡同不施脂粉,簡直難以辨認這位平凡四眼浸大妹,正是近日熱爆o靚模界的性感女神。為在同學間力圖掩飾她是o靚模楊梓瑤,Carol說返學會沿用真名楊麗華。「若果唔係近日我啲水着相出報紙頭條,其實呢一年我用真名返學,又打扮到咁樣,無乜同學知我係o靚模,同埋《美少女廚神》。我絕對唔係校內風頭躉。」在校內要低調,係咪因為校方施壓,Carol即耍手拎頭:「無,只係班主任阿Sir曾經擔心我會唔會因為全力發展model事業而中途停學,我向佢保證唔會,一定讀埋兩年到畢業,佢知道我唔係短視嘅人就好放心。」

飲魚湯豐胸
自言是靠真材實料打寫真仗的她,現在每日晨早起身跑步1小時,之後從大圍寓所大堂行二百級樓梯返上22樓屋企,以保持魔鬼身材。原來兩年前她跟經理人公司「Starz People」簽下5年賣身契時,合約訂明Carol必須保持簽約時的34E,24,33的最佳狀態,否則三圍走樣就屬違約。「我明白公司訂呢個條文,無非都係想我哋做model要自動自覺keep fit,迫到我有恆心去keep。」
Carol更公開她的豐胸秘笈,十足產婦谷奶一樣,日日灌魚湯。「由細到大,媽咪每日都整唔同類型嘅魚俾我做晚餐,同埋煲魚湯俾我飲。我覺得我上圍咁豐滿同呢個飲食習慣有關,因為外婆都係日日要媽咪食魚,所以媽咪身材都好勁。信不信由你,我上網睇過資料,食魚係吸收omega 3,對個胸豐滿有幫助。」你咁講,好驚你本寫真未售罄,街市啲魚已經斷晒市!

浸大同學撐「E神」
近日靠天賦身材忽然彈出嘅「浸大E神」 Carol,喺學校好低調,幾乎係兩個樣,有同學甚至唔為意成日一齊上堂嘅Carol,原來係近排時常見報嘅o靚模。

印籍同學愕然
考試後與Carol一同步出試場的印度籍女同學,被問到可知Carol係o靚模,她表現愕然:「完全睇唔出,我冇睇報紙,唔知o架。」繼而問番身旁嘅Carol:「乜嘢叫o靚模?」

男同學:有姿色有學歷
不肯透露姓名的男同學:「早排睇到娛樂C1頭條爆咗個『浸大E神』,即刻喺校園尋覓佢讀邊班。如果佢唔係見咗報,都唔為意眼前嘅Carol 就係報紙登嗰個。我都鍾意女仔有姿色有學歷,如果佢出寫真我一定撐。」

女同學:鍾意佢唔化妝
女同學Man:「Carol喺學校好低調o架,唔會話加入咗呢行有乜架子。我都鍾意佢唔化妝嘅樣,幾清純呀。如果佢真係出寫真,我會撐佢嘅。」

迫爆索模
只要換上三點式,騷出其得天獨厚的迫爆身材,Carol恍如劇集《飛女正傳》中,蔡少芬由平凡Yvonne變成索爆Janet Bin,引死龍友同宅男,更有本事威脅周秀娜。


唔使咀男人都識變身,方便喎!(設計對白)



你係邊位呀?(設計對白)



目標為本的她,坦言參戰o靚模寫真亦只為賺取十多萬的學費。

包包面
唔單止校內校外形象分裂,中學時期的Carol仲有塊包包面,跟現在差好遠。

瓜子臉
女大十八變,近年成功踢走包包面的她,索好多!




arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()