糖妹是我小時候:糖妹甩骹馬騮 7,173 


■放假時,父母會帶糖妹遊山玩水,而且媽媽最愛為她影相留下回憶。

二人組合糖兄妹的糖妹(黃山怡),童年時眼仔睩睩,着起裙仔束起辮仔,天真又美麗。但她其實是百厭星一名,男仔頭性格跟表哥狂打機。糖妹試過在扶手電梯玩,被母親扯起來,慘被扯甩手骹;而她又太不懂留力,又扯甩細佬手骹。撰文:王連連

糖妹入行初已被指樣貌似陳慧嫻,她童年時眼仔睩睩、五官端正,自言性格男仔頭又百厭的糖妹說:「細個爸爸、媽媽要返工,通常都係外婆湊我,喺屋企就會多數同表哥玩,跟住表哥打機,有時佢會將我個人倒轉咗,不斷轉我㗎。」

百厭真的會累事,因為天生跳跳紮,就經常會出小意外,糖妹說:「我都幾曳㗎!試過去超級巿場喺手推車跌落地,又試過喺電梯掛住玩,阿媽一手扯住我,點知佢太粗暴喇!就扯斷我隻手,唔知係咪有遺傳,後來細佬出世,我照顧佢時都試過扯甩細佬手骹。」



■精靈活潑,而且男仔頭的糖妹,特別百厭好動。 

■每年的學生相也會儲下來,糖妹愛看自己樣子的變化。 扭計匿埋嚇外婆

糖妹小時候與外婆生活的時間很多,有很多二人相處的回憶點滴,但間中也會令外婆很生氣,她說:「讀幼稚園時,外婆帶我去遊樂場玩,點知我唔肯走,扭計幾個鐘,仲要匿埋,搞到外婆好驚,之後返屋企喊,當然一定要打我啦!亦都試過遇火燭,阿姨當時抱住我走,我好記得自己驚唔見對拖鞋,仲放對拖鞋喺我阿姨個胸度。」自從升上小學,糖妹便與父母同住,她形容當日離開外婆最不開心:「同外婆感情太好,佢好錫我㗎,當日搬走喊足一日,不過其實搬得好近。」



■糖妹與母親參觀花展,拍攝前剛頑皮了,被痛罵後喊爆,難怪嘴扁扁。 

■糖妹只有一個弟弟(右),對他十分愛錫。 

■喜歡唱歌的糖妹,讀書時經常爭取機會在公開場合表演。

 



■19歲的糖妹已經剪劉海,髮型跟現在沒大變化。 

■糖妹在剛過去的頒獎禮成績不錯,總算站穩陣腳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()