如果人生有四季的話,那2013年仍然是萬綺雯和陳煒的春天。兩位昔日亞視一姐,見證舊公司興衰,去年轉投無綫即獲器重,分別在劇集《老表,你好嘢!》和《法網狙擊》中擔綱演出。令人振奮的,是人到中年、已為人妻的她們依然索爆,論樣貌、論演技都輕易將一眾無綫姐仔掃低。其實女人到四十歲,一樣要做有把握的事。

撰文:王崇穎

■近年甚少拍劇的萬綺雯,轉投無綫即與郭晉安演話題劇《老表,你好嘢!》,大過戲癮。攝影:林德雄

現年42歲的萬綺雯(蚊蚊)近年甚少拍劇,轉投無綫即獲安排與郭晉安合演話題劇《老表,你好嘢!》,能一過戲癮固然開心,但最高興莫過於男觀眾,全因她的42吋長腿重現螢幕。蚊蚊在劇中飾演社工,經常懷疑安仔飾演的導遊欺壓新移民,最後當然按照無綫劇集方程式,由歡喜冤家至擦出愛火,當中亦有咀戲,蚊蚊說:「我哋結婚嗰場一定有錫?啦,亦都試過有一次錯咀咗。」問到蚊蚊久未拍劇可覺辛苦,她自言十分捱得:「拍劇係咁?啦,大家都一樣咁捱,我都OK。監製好好,每一刻都係笑?!」她直言十分榮幸與安仔及王祖藍合作喜劇:「如果要做喜劇嗰部份,真係要睇安仔同祖藍,拍嗰時身邊有佢哋,成個戲都順住落去,但係我都要忍到笑先得。」

雖然拍劇高興,但始終要捱夜,蚊蚊越拍越瘦,令劇組非常擔心,她說:「試過一次喺田度跑,跑跑吓點知跑到嘔,中咗暑咁,所以佢哋成日都好驚我暈低,甚至有時唔敢太大力捉我,怕扭傷我,其實我唔係咁弱不禁風。」蚊蚊坦言拍劇時期的確因壓力及體力透支而消瘦,始終新環境需要適應期。蚊蚊拍劇經常擺烏龍,令人笑爆肚,但她矢口否認屬烏龍一族:「我只可以咁講,我通常對住我認為信任嘅人都會好烏龍,如果環境需要,我就會打醒十二分精神。」

拒三點式鬥煒哥

同樣由亞視過檔的陳煒一拍劇即以三點式示人,江美儀則靠黑絲彈出,問蚊蚊可有更大突破?她說:「好多嘢都係要睇番個劇情有冇咁嘅需要,泳衣就最好唔好啦,自己知自己事,唔想為難大家對眼睛,總之有乜都可以傾吓,遷就吓,實搵到方法處理?。」蚊蚊與無綫以部頭形式合作剛拍罷兩套劇,她稱暫時會休息,問到是否與結婚多年的老公陳十三造人時,她表示順其自然。
至於多年來向喜劇路線發展的安仔,繼去年劇集《東西宮略》飾演鬼馬皇帝後,今次再在《老表》中帶給觀眾歡樂。提到與蚊蚊首次合作,一拍即合,安仔表示大家同為天秤座,有些性格較為相似,並會互相提點,很快便熟絡,但拍罷該劇後因各有各忙甚少聯絡。兩人合作期間當然亦有不少趣事,安仔說:「我哋試過兩日冇瞓,之後接住去迪士尼拍攝,我哋兩個已經攰到唔使我哋埋位時,就攤喺張長凳度瞓,點知一路瞓一路俾遊客用閃光燈影,最後要勞煩迪士尼工作人員築起圍牆遮住我哋。」


■在“老表”中與安仔合演歡喜冤家,蚊蚊還與他有咀戲。電視圖片


■蚊蚊於“老表”劇中頻以短裙示人,毫不吝嗇42吋長腿。電視圖片


■挨夜拍劇接連出外景,安仔與蚊蚊體力透支。“老表,你好嘢!”劇照

安仔促兩地融和

安仔自言有搞笑潛質,但今次演繹方式有些不同:「劇中有祖藍,佢向來走比較浮誇少少嘅路線,所以我就唔可以同佢一樣,我會走比較生活化,平實得嚟搞笑嗰隻。因我係代表香港市民呢邊點去睇內地人。」安仔希望藉該劇帶給觀眾歡樂,但又怕未達效果,他指劇中有不少中港矛盾的議題,如搶奶粉等。搞笑歸搞笑,安仔表示今次最難是需講港式普通話:「我要講一啲廣東話嘅國語,睇落好似好易,但演起上嚟都好難,第一集不停講成15分鐘呢類對白,日日就做好似考試咁,希望觀眾會睇得開心啦。」

安仔可擔心劇集醜化內地人而被罵?他說:「都唔係?,只係講兩地嘅唔同文化。國內十二億人口,大家只係睇到一、兩個又唔代表全部,同樣香港七百幾萬人都唔代表個個都係精英,其實成套劇嘅焦點,係希望帶出兩地可以和睦共處,呢樣先係最重要。」對於兩地文化不同,安仔表示盡量會以身作則教育下一代:「由細學到大乜都會排隊,呢啲係香港人文化,都試過同囝囝去迪士尼玩,見到內地人唔排隊我都會出聲,雖然我係公眾人物比較尷尬,但要做個榜樣畀下一代睇,相信作為父母都會明。」

郭晉安服裝提供:包浩斯
萬綺雯服裝提供:桂冠
髮型:Domanic TAO O4 
化妝:赫爾曼NG

陳煒姦開有條路

去年與無綫簽藝員合約的陳煒劇接劇,向來予人較柔情的煒哥,在早前播完的劇集《法網狙擊》中首次演奸角,煒哥坦言角色霸氣十足:「會有少少類似電影《本能》嘅莎朗史東咁,性感形象,但言談間好淡定!」她坦言角色與本性剛好相反:「我本身易話為,人哋要求我點,都會盡量配合,可以講話同衰人兩個字完全兩個極端,我事前做咗好多功夫,都要等觀眾去評價,始終好與壞都接受同埋會盡量改善。」

陳煒
■首演姦角的陳煒坦言,角色與本性剛好相反。
攝影:陳順禎

出名身材好的煒哥在劇中着三點式大騷性感本錢,與郭政鴻在遊艇上親熱兼有場浴室大戰鏡頭。煒哥坦言劇情需要不介意性感:「其實我向來都唔覺得自己性感,為咗工作我絕對配合。」已婚的煒哥與老公分隔兩地工作,但一有時間均會見面,問到性感拍劇可有向老公備案?她說:「佢好尊重我嘅工作,好了解我係一個有分寸嘅人,完全唔會擔心我,有次我同老公食飯撞到戲中同我親熱嘅郭政鴻,我仲同老公講笑話佢係我男友,兩個之後都飲咗杯酒,有傾有講完全冇問題。」


■以三點式大騷身材的陳煒,與郭政鴻遊艇上親熱,成功吸引觀眾注意。

無心插柳簽無線

煒哥直言要感激《法》劇監製文偉鴻賞識,她說:「當日我只係入電視城傾嘢,佢一見到我就話呢個角色啱我,仲提議無綫簽我,真係好多謝佢。」煒哥表示奸開有條路,文偉鴻稍後開拍新劇,亦預留反派角色給她,她說:「可能佢對我做奸角都滿意,不過我希望演奸都可以有唔同感覺同層次。」

近年不少亞視花旦過檔無綫,煒哥表示各有各做,不擔心與萬綺雯被拿來比較:「唔會擔心,大家嘅路線同戲路都唔同,都係做好自己本份,我擔心演出機會,多過擔心人哋嘅事。」

撰文:王崇穎

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()