黃貫中被捕


阿Paul噚日被捕,依家獲保釋,唔方便回應,唯有潛水。
48歲嘅阿Paul黃貫中涉嫌去年於立法會選舉時,喺投票站內拍照違反香港法例第541D章《選舉管理委員會(選舉程序)(立法會)規例》第四十五條,可被判罰款五千元及監禁六個月。事隔近四個月,噚日喺大埔區被警方拘捕,由重案組跟進。阿Paul經調查後已獲准保釋,二月底返警署報到。

獲釋後阿Paul同佢經理人一齊潛水,未有回應,雖然阿Paul今日下晝有發微博,但隻字不提被捕消息,只係講返自己張專輯打入唱片榜第八位,仲話:「值得振奮,替自己加油!」。其實之前阿Paul已經因為喺湖南衛視搞嘅歌唱比賽《我是歌手》被淘汰出局,依家又發生呢單嘢,唔少fans都好擔心佢。身處消音之國嘅fans更加係憂心忡忡,唔知點好,紛紛留言問候,而阿Paul亦有回應fans嘅問候,但好多都係單字。例如﹕

Fans1﹕熬了兩晚等你回復,給我力量
黃貫中:力量!

Fans2:貫中,你在啊,怎麼都不回覆我呢。
黃貫中:回你,暈!

Fans3:91年演唱會在哪!?!
黃貫中:?

Fans4:我覺得是某些人,或媒體看阿Paul最近在內地特別火才挖出來的。
黃貫中:?

Fans5:Paul哥中午好!沒甚麼問題吧?有木有Rock到咯班差佬(原文照錄)?大B哥威武!
黃貫中:哈哈...

Fans6:Paul,你還好嗎,好嗎?
黃貫中:好!


平安報告完畢。

忽然想起阿Paul去年中寫咗呢個微博﹕「知道為何我一直倒楣,做任何事情都要比常人付出更多的努力嗎?因為我的『運氣』全部都用在她的身上了。」她,是朱茵,黃鶯之母。 





阿Paul依家一直有mon住個微博,大家留言俾佢,佢都會睇到0架。


「知道為何我一直倒楣,做任何事情都要比常人付出更多的努力嗎?因為我的『運氣』全部都用在她的身上了。」



黃貫中專輯打入唱片榜,佢高興到話:「值得振奮,替自己加油。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()