Petbook

帶狗狗到赤柱行大運

2013年01月30日 ~~ 第1097期 交易通.搵車快線

農曆新年好快到,除了帶狗狗去拜年外,亦可約班狗友去赤柱走一轉,行個大運,全因赤柱廣場添置了很多狗狗設施,方便主人帶寵物來 shopping。此外,主人和狗狗可以一齊到 Dogaroo學整狗狗賀年食品,亦可以一齊食雪糕,赤柱真係 啱晒人狗同遊!

狗設施逐樣睇


3小時免費租借狗狗車服務
赤柱廣場推出多項狗設施, Ruby(左)和 On Ting專程帶貴婦犬 Donut(啡)和朦朦(白)來 shopping。




Dog Parking掛鈎 


狗狗專用𨋢及樓梯通道


露天座位

第一站:赤柱廣場


繼新蒲崗 mikki商場後,赤柱廣場亦推出多項設施,歡迎狗狗到訪, Ruby和 On Ting便專程帶同狗狗 Donut和朦朦來 shopping, Ruby說:「估唔到呢度咁多狗設施,除 咗有 3小時免費租借狗狗車服務外,地下餐廳及商場店鋪外面仲設有 Dog Parking掛鈎,只要將狗仔 嘅頸繩掛上去,佢 哋會乖乖咁 喺出面等,我 哋可以入鋪頭買 嘢。」

赤柱廣場
地址:赤柱佳美道 23號
電話: 2813 4623
狗設施:狗便便垃圾筒、 Dog Parking、免費借用狗車(需付$1,500按金)
泊車:星期一至四每小時$18,星期五、六、日及公眾假期每小時$35
網址: http://www.stanleyplaza.com

第二站:學整狗狗賀年食品


除了 shopping, Ruby和 On Ting來赤柱廣場另有目的,就是到場內的 Dogaroo學整狗狗賀年食品,如狗狗椰汁錦鯉、狗仔黃金糕、狗仔桂花元寶及狗狗角仔,$328學 2個鐘,包學 2款狗賀年食品。 On Ting說:「 Dogaroo本身係寵物美容店,平時會提供狗蛋糕、狗曲奇等工作坊,臨近新年,就推出賀年狗食品班。上堂時,狗狗可以陪 喺身邊,又或者幫襯沖涼剪毛,等我 哋可以專心上堂。」




為了應節, Dogaroo推出了狗狗賀年糕點製作班,教整狗狗椰汁錦鯉、狗仔黃金糕、狗仔桂花元寶及狗狗角仔等。


如果想專心上堂,可以帶狗狗去沖涼剪毛。

Dogaroo狗狗賀年糕點製作班資料
日期: 1月 26至 27日及 2月 2至 3日
時間: 1:00-3:00pm
價錢:每位$328(一班約 8人)
地址︰赤柱廣場四樓 407號鋪
電話︰ 2760 0063

第三站:人狗一齊食雪糕


赤柱廣場地下的 gino's gelato,不只賣普通雪糕店咁簡單,還提供兩款狗食雪糕,分別是芝士及牛肉味,每球$18,其中$8會捐去 Hong Kong Dog Rescue救狗之家,非常有意義。 Ruby說:「狗狗唔似平時淨係睇住我 哋食咁慘,𠵱家可以一齊食雪糕!其實帶狗狗到赤柱都好方便,我 call van喺沙田出發,車費都係二百幾,呢度地方好大,玩足一日都抵番晒!」


見 Donut和朦朦食到唔停得口,就知好味!


狗狗食用雪糕,分為芝士(右)及牛肉味兩款口味,每球售$18。


每賣一球雪糕, gino’s gelato雪糕店會捐$8到 Hong Kong Dog Rescue救狗之家。

gino's gelato雪糕店
地址:赤柱赤柱廣場地下 5號鋪
電話: 2899 0314 

撰文:陸伊琳
攝影:黃家活 
模特兒: Ruby、 On Ting及狗狗 Donut、朦朦

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()