Fun App

新爆熱 apps 甜故跑出

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

前排轉珠遊戲 app《 Puzzle& Dragons》爆熱,出到街個個拎住手機不停轉轉轉。不過花無百日紅,轉個頭又有新一輪爆熱嘅遊戲 app,其中呢隻睇見都覺得甜嘅《 Candy Crush》又係要轉,不過今次就係轉糖,而且仲可以 link埋 facebook,同班朋友鬥高分,所以巴絲打通殺。另一隻好有故事性嘅 RPG遊戲《 Redemption Cemetery: Children's Plight Walkthrough》,就要玩家扮勇士兼智者,喺氣氛陰森嘅互動地圖中解謎團、救細路。今時今日,唔識呢兩隻甜、故 game,點得呀?

Candy Crush




iOS/Android Free 




iPhone版


Android版

轉糖食腦


呢隻《 Candy Crush》轉幾粒糖就話過關,一定係專冧班死港女嘅冇腦 game啦!但其實佢唔似《 Zoo Keeper》咁,鬥快轉埋三粒動物一排就算,仲會每關限制你轉嘅次數( move),例如要你喺 20個 move入面,爆開晒畫面上嘅啫喱。而且因為要同朋友鬥高分,所以唔係話用最少 move完成任務就算,而係要計算點用盡 move去爭取最高分數,近排成日坐地鐵都見到人對住粒糖諗到入晒神。呢粒糖雖然食幾多都唔會爛牙,但小心玩到大近視呀!


基本操作係篤住1粒糖,向上下左右任何一格拉,跟鄰近的糖互換位置,當 3粒或以上同類糖果連成一線,就可以消滅佢哋兼拎分數。留意糖粒每步只可移 1格,《 P&D》玩家小心改唔到手勢。


糖果主題畫面唔算花,上方係過關目標分數、右下角睇到剩低幾多個 move同埋現時分數。


將個 game link埋 facebook後,每過完一關,就會見到班朋友喺呢關拎咩分數、排第幾。


唔少得梗係 send禮物畀朋友,同其他 game一樣,都係一日一份,最受歡迎梗係續命心心啦,不過每人最多儲 5粒,滿咗就唔好 accept禮物啦!

甜美玩家 Anladia:「 fb救心好搞笑!」




畫風咁 cute,一定 冧死一班女 user。好似 Anladia咁,都係糖迷一名,佢話:「最初都係朋友猛叫我玩,又叫我 send道具畀佢哋,所以就 link埋 facebook玩。呢隻 game真係要成日諗點過關,好易搞到人想不斷試、不斷玩。但得 5條命真係太少,要成日叫朋友 send心心嚟,好搞笑。」 

進階玩:過關有難度


玩頭 10關一定覺得《 C.C》只係小學雞玩意,但此後就要於限定 move內達成目標,都絕對唔易。因為關卡會加入朱古力、鐵閘、石頭等元素,好似朱古力咁,就係會四圍出現 block住糖果。所以每行一步都要好小心,完成唔到就要扣心心,每人得 5粒,好易就冇晒。呢個時候你就要等 30分鐘回復。
唔想等,其實《 Candy Crush》可 link埋 facebook,唔止跟朋友鬥高分,睇朋友玩到邊關以增加競爭性,朋友間仲可互 send道具同心心,更有粉絲開埋 facebook group,拍攻略片畀一眾糖友,非常互動!


唔只有石頭,好似呢關就有忌廉(黃框)阻住晒,消滅完佢哋,兩邊嘅朱古力機仲會整出朱古力石頭,好鬼煩。


後期嘅關卡,糖果匿喺白色石頭(黃框)後面,同一個位要消滅兩次至得。


過極都過唔到關,可以畀真錢買道具,好似呢種棒棒糖($15/3粒),幫你爆走部分糖,唔怕卡關。


有高手拍片上 facebook專頁做示範,雖然每次開 game嘅糖果排位唔同,冇得照跟,但原來障礙物的消滅次序都有攻略可言。

http://www.facebook.com/CandyCrushSagaTaiwan

恐怖解謎 夜晚咪玩




唔少 user喜歡一個人慢慢思考、慢慢篤。轉糖唔啱玩,其實近來 game app仲流行緊一種推理+密室逃出遊戲。好似呢隻畫風有啲邪嘅 RPG解謎遊戲《 Redemption Cemetery: Children's Plight Walkthrough》,故事講你俾人困咗喺墓園,唔單只要打低惡魔、仲要救埋 3位遇害小朋友。
喺呢個咁淒美嘅墓園,你要四圍篤,搵有用道具出嚟,打開一個又一個嘅場景。雖然話呢隻分為 10個 chapter嘅 game係免費 app,去到第 3個 chapter就要收錢。不過成個故事設計咁完整,淨係場景都有墓園、遊樂場、荒廢村落等,音響又夠氣氛,建議你用 iPad玩,正好多,$38唔係貴呀! 

《 Redemption Cemetery: Children's Plight Walkthrough》




iPhone$15
iPad$38 




iPhone版


iPad版

點解阿媽係隻鬼




初入墓園,有隻女鬼飄出嚟叫你救佢個女,首次試玩時都俾佢嚇一跳。


呢個細路女成日被困,救完一陣又會被惡魔捉走,好似 Mario個公主咁麻煩。

解謎小遊戲




解謎
同好多解謎遊戲一樣,首先要喺畫面四圍篤、搵道具,再用喺唔同地方。好似呢個畫面咁,原來係將個兜放喺個天使像手上,裝起佢滴出嘅淚水,要諗通真係唔容易。


解字
出現得最多,就係呢款搵道具遊戲,畫面下方列出要搵物件,不過全英文,最好開定個 Google translate,完成後就會出現新道具幫你過下個關卡。


解鎖
逃出 game唔少得嘅解鎖遊戲,幾乎每次圖案同設定都唔同,好花時間思考。好似呢款咁,就要以食波子棋形式,將畫面上嘅骷髏頭食剩一個。

撰文:鄺浿鏇
攝影:吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()