老表,你好嘢! 肥妹變女神

由王祖藍參與創作嘅《老表,你好嘢!》,上個星期播映平均收視達三十點,網上點擊率每日都超過十萬,收視好自然多人議論,就好似有人批評呢套劇抹黑咗內地人同醜化咗香港人,但東姑就唔係咁睇嘞!因為放咗工睇番套劇都係想笑吓、輕鬆吓啫,香港人放鬆啲好!

肥妹小寶喺《老表,你好嘢》同王祖藍成日出雙入對,受到網民注意並封佢做女神。

榮升成為高登女神嘅小寶都好似一般港女一樣鍾意影自拍,你睇幾靚!

東姑睇呢套劇就冇乜留意啲中、港兩地關係,睇咗成個禮拜,東姑就最欣賞成日跟住王菀之嗰個識廣東話嘅鬼妹仔陳明恩,同埋成日同王祖藍好似孖公仔咁嘅「細細粒」肥妹小寶,據知原本喺電影公司做文職嘅小寶閒時做吓特約演員,但係呢位體重達二百二十磅嘅肥妹,因為樣子可愛做戲又生鬼,而令佢成為咗王祖藍嘅新寵,早排祖藍喺紅館開騷都有搵小寶做dancer搞吓笑。

查實小寶之前喺電影《勁抽福祿壽》同劇集《巴不得媽媽》都好出位,最近佢就喺祖藍嘅穿針引線下同無綫簽咗兩年,所以想睇小寶大把機會啦!仲有呀!有樣嘢不得不提就係小寶仲紅到畀班高登仔封埋女神,話佢瘦咗一定好靚女喎,祖藍知道咗小寶做咗高登女神佢都好開心,仲笑住咁話佢可以揮抵魯芬添,肥妹估唔到可以變女神呀。

女神都有落妝時,原來小寶落妝都幾嚇人,唔知憑呢張相嚟睇,佢仲做唔做到女神呢?

舊年播出嘅《巴不得媽媽》小寶都有份演出,劇中接受飾演記者岑麗香訪問嘅佢七情上面,相當搞笑。

一早已經覺得小寶好有演藝細胞嘅祖藍,之前喺演唱會已經搵小寶做嘉賓娛樂大家。

小寶之前喺响間電影公司做,以前仲做過鋼琴老師添,不過喺四年半前因為參演《矮仔多情》識咗祖藍之後就改寫人生。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()