眼前的羅仲謙,說話時經常傻笑,跟《古惑仔:江湖新秩序》中的勁chok「陳浩南」,完全兩個樣。「『陳浩南』呢個角色,係我入行以嚟最難演嘅一個,就好似啲人演『楊過』一樣,哈哈哈!我呢個『浩南』,冇(鄭)伊健把長髮,造型上少咗份不;性格作風又幾乎好似黑社會裏面嘅警察咁,成日都好chok!召妓、黃賭毒,一概都冇份,連粗口都唔講,問你死未?哈哈哈!」即使跟兩年多前,我所接觸過的他,感覺也大不同了:從前,他每答一條問題,也會皺起眉頭,經過深思熟慮才說出口;但現在,他明顯已表現得輕鬆自在得多。「其實,我係因為呢兩年(被指向傅穎動粗、一腳踏兩船、跟楊怡『車震』的報道),先至急速成長,個人變得定咗。嗰陣有乜嘢事,都會『死啦死啦』;依家,我會……」接着,他做了一個很冷靜的表情出來。「我開始會知道,一個藝人應該要抱住乜嘢心態去做,幾時要認真思考,幾時要放鬆。不過又要真,又不能假,真係好難,所以,我覺得可以真係做番我自己嘅時候,就只係喺被竇裏面!」是的,謙仔被竇外面的世界,五光十色又光怪陸離,確是不能不催逼自己成長和堅強。

 

雲吞麵

先是一一年被前女友傅穎指摘動粗和一腳踏兩船,再來是去年九月跟楊怡被拍到疑似「車震」。大概,羅仲謙自己也沒有想到,這兩件事已成了他兩年內急速成長的催化劑。前者,已成過去了,不好再說;後者呢?他想說得更清楚的,還有很多。

嗰次,我咁大個仔第一次畀人閘車,然後落車再用身體去擋住你路線(影相)。我本來諗:最多,我咪畀你哋影埋我送佢返屋企,估唔到佢哋會寫到咁,我睇到段新聞,真係好唔開心!一嚟,點解要寫我呢樣呢?二嚟,我係諗咗楊怡先嘅!因為佢始終係女仔,我心諗:死梗!好似名節咁,咁樣寫好唔得囉!

與傅穎的一段情已逝,沒甚麼好說了。

佢(楊怡)嗰晚真係唔舒服,瞓咗喺我(大髀)度,我見既然唔係好遠路程,我諗住揸車揸慢啲會安全啲。報道話佢返到將軍澳停車場時,口角污糟咗,其實返去之前,佢喺架車度嘔緊,我喺工業區嗰邊兜咗兩個圈,我唔叫佢起身,因為佢一起身會畀人影到核突樣,而且一嘢就會劏!但估唔到咁(一直瞓在大髀上)仲衰!(尷尬地笑)。

成件事,我承認係我真係處理得唔好,我應該要擺佢喺後座,嗰晚咁樣,如果有差佬發現,仲可能會罰錢——不過我寧願罰錢,都唔要有咁嘅新聞!哈哈哈哈!

呢件事之後,我每次出去活動,都有記者問我:「碗雲吞麵去咗邊?」(一個反白眼表情)但根本呢個(雲吞麵)都唔係重點!我只係講個實情出嚟咋嘛!

疑似「車震」報道出街翌日,兩人即開記招澄清,留下了「雲吞麵之謎」。

有顧慮

謙仔和年長他五歲的楊怡,相識於前年合演《On Call 36小時》。那時正值他有負面新聞纏身,本打算從此以後把感情事低調處理了,誰料轉過頭,便被拍到他和楊怡BBQ,緋聞不脛而走。

我本來想順其自然咁相處,但因為咁(被拍到BBQ),多咗顧慮,變得不自然,大家之間唔係有啲乜嘢問題,而係多咗人注目,明明嗰陣唔係大家想像中咁嘅時候,已經講到咁,就已經唔係順其自然。

其實我冇乜壓力,只係戒心重咗好多——呢樣嘢都係兩年前(前女友)嘅事積落嚟。所以,我呢一刻真係唔會去承認啲乜嘢,或者去澄清啲乜嘢,總之一切我都想順其自然!當然,如果我將來有乜人生大事,梗係會公諸(於世)啦!到時我請傳媒朋友高抬貴手,多啲祝福語贈興吓,唔好寫到好負面啦!哈哈哈哈!

我初初識佢(楊怡),冇驚過啲乜嘢,佢係一個冇架子嘅人,同我一樣,都係傻傻哋,都係「嘩!哈哈哈哈!」嗰啲!啲人話嗰啲(男卑女尊),咁南韓女總統咪好大負擔?哈哈哈哈!依家都冇呢樣啦!

至於年齡,就算對方係大你五、十年,或細你五年都好,我覺得,如果有個人,可以喺你發生乜嘢事,都喺你身邊,或者陪你走到最後,咁就得啦!最緊要係大家都明白感情先係彼此間最重要,同埋視對方為終生伴侶——呢樣可能係因為我出身於單親家庭嘅關係啦。

 

去年頒獎禮,楊怡當視后一刻,台下謙仔也感動落淚。

野孩子

在謙仔很小的時候,父母已分開,他和家姐跟了當髮型師的父親,在大埔的村屋與嫲嫲和伯父等家人同住。他自小已非常外向,最愛放學後趁家裏沒有人,跟朋友到村內爛屋、爛車場和溪澗玩;至二十歲的生活和思想,都很簡單。

我媽媽生我家姐時,只係得十六歲,嗰陣爸爸先至二十歲,佢哋喺我好細個時就分開咗,因為佢哋都要搵食,所以我嘅童年,可以話係跟我伯父同嫲嫲一齊多啲,佢哋都好錫我,令我未至於缺乏家庭溫暖。

其實喺我住嗰條村,同我同輩嘅,五隻手指都數得晒!細個嗰陣,我全屋三個小朋友,我家姐、我同我堂細佬,佢哋一做完功課,就會學琴「叮叮叮叮」;我一做完功課呢?就會消失咗,去啲爛屋、爛車場玩,又去溪澗游水,成日玩到損晒咁返屋企。可能因為自細慣咗冇乜物質生活,所以到我十幾歲,我啲friend已經成日話要去黃金商場砌機(電腦),又好鍾意玩ICQ,但我都仲係用打波嚟維繫感情,亦都好唔明點解要玩ICQ,都唔打電話呢?電腦,我嗰陣真係冇諗過要用,係直到我二十歲先至有!哈哈哈!

其實我依家都好後悔嗰陣冇學琴o架!不過我爸爸喺我好細時已經薰陶我:「你咁好動,第日最適合做警察同消防員。」咁我考警察、消防員,又使乜識彈琴呢?哈哈哈!然後到我畢業之後,我就為咗多樣技能,易啲考到警察或消防員,走去考咗潛水牌、first aids牌同救生員牌,結果,我就喺青衣一個私人嘅「四季開放泳池」做咗救生員。

入呢行?從來冇諗過!

明星夢

謙仔其實在少年時已長得很俊秀。○五年,他陪朋友到星皓(他出道至今的經理人公司)為電影《阿嫂》casting,結果他卻無心插柳當了藝人。

好老實講,我由細到大都冇發過明星夢!我有啲friend話尖沙咀利時後巷成日有人(星探)派卡片,我有朋友收過咁大叠(約一吋厚),但我一張都冇收過!我嗰陣一年都唔去一次銅鑼灣,去嗰度做乜啫?都冇嘢啱我!尖沙咀,都係聖誕節同啲朋友,唔知點解坐喺個海旁度,哈哈哈!反而去得最多係旺角,每個月都會去一次睇波鞋。

謙仔(左一)初出道時,還是排骨仔一名,經常拍着同公司的師姐劉心悠(左二)出席活動。

未夠一歲的謙仔,眼仔碌碌。

到我陪朋友上星皓casting,老實講,我嗰陣連星皓都未聽過,不過我有睇《警訊》喎!所以我當時係諗:如果我朋友畀人呃,都仲有我喺度有個照應同報警嘛!點知我坐喺reception等緊時,竟然見到旦哥(鄭丹瑞,《阿嫂》監製)!我就即刻放心晒!知道唔係呃人!哈哈哈!跟住個製片見到我,又問我有冇興趣喺《阿嫂》拍幾場戲,我即時由心笑出嚟:「好呀!」玩咋嘛,根本都唔識寫個「醜」字!哈哈哈!

我入行前,一個明星都冇接觸過,冇諗過第一次拍戲(《阿嫂》),就可以同七大影帝坐晒喺度食飯!你諗吓有幾震撼!然後發覺:咦?原來明星都會講粗口o架喎!

我依家入行都踏入第八年,真係急速成長,都係呢兩年嘅事,不過仲有好多嘢,我都仲係好唔明,有時我都會好負面咁諗:會唔會有日我明明係扶阿婆過馬路,都會畀人寫到我推阿婆出馬路呢?哈哈哈!

經歷多咗,我就會成日諗埋呢啲無聊嘢。

少年羅仲謙,樣子俊秀,有些像日本偶像瀧澤秀明。

是這樣形成的

除了緋聞,巨胸,是羅仲謙另一個惹人熱話的焦點。猶記得兩、三年前,他胸部最高峰時期,胸圍達四十二吋,整個夏天都會看到他打大赤肋,人人都稱他為「巨胸謙」。

「如果有得揀嘅話,我寧願啲人叫我『謙謙』多過『巨胸謙』。

「其實我玩健身都玩咗十年,主要以全身為目標,冇話針對邊個部位。有段時期,我好着迷完美身段,日日都做gym,不過因為運動量大,變咗好易肚餓,乜都食落口,冇乜話節制飲食。依家我兩、三日先做一次gym,都只係想自己健康同keep住唔好肥,胸圍可能冇以前咁厲害,但都唔係差好遠嘅。」

畢竟時移勢易,現在要看他坦蕩蕩挺着的胸膛,可能要在電影、電視或廣告才有機會了,今天拍專訪照嘛,惟有睇住他的強勁臂彎頂住癮吧!

 

兩、三年前開始,出現「巨胸謙」,女性愛夏天。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()