黃嘉欣 供應鏈管理 Yr.1
除了自拍放上 Instagram, 162cm的 Karen還熱愛烹飪,她在學校搞烹飪學會,定期入廚整甜品及小食跟同學分享。而剛考獲演奏級的她,除了教學生音樂,亦會教對方做人道理。

U花 U草

恒管 Instagram女神 詩相狂

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

除了 facebook,愈來愈多人將生活照上載 Instagram分享,愈多人 follow愈開心。
現讀恒生管理學院的黃嘉欣( Karen),其 Instagram便吸引近 2萬個男女 followers,隨便一張自拍相都引來近 3千個 like,拍得住唔少女明星!素人都有粉絲撐,只因 Karen除了影相有心機,每張相標題更詩意又文藝,例如「有的人對你好,是因為你對他好,有的人對你好,因為他懂得你好!」十足金句王黎明,原來愈玄愈多 like!

現在大專生做 model好普通,影私影幾個鐘就賺近千元,但 20歲的 Karen卻對做 model耍手擰頭,只因她有演奏級鋼琴絕技,教琴已足夠賺生活費有凸。「教琴咪仲好,我唔係 model,冇俾人影過私影。我對住啲陌生人會硬晒,好唔自然又尷尬,我自細學琴,𠵱家考獲演奏級,教小朋友鋼琴都夠我生活費啦!」不喜歡做 model,但 Karen卻喜歡自拍再上載 Instagram。「其實我只會分享我嘅生活細節,啱 feel先拍,太刻意我都唔 like!」


簡簡單單去沙灘玩沙就有近 3千人 like,不過女神句 caption好玄,記者都睇到一頭霧水。


女神的 Instagram不乏同男友的合照,大晒恩愛。關於感情生活, Karen就唔想多提,留番少少神秘感!

靚相任睇


眉清目秀的 Karen又靚又上鏡,絕對是做 model的料子,可惜她嫌自己動作生硬,放棄入行,「都係教琴好啲!」

Karen的 Instagram離不開生活上的點滴,去沙灘、歎 high-tea,連買隻新表都會同粉絲分享,做佢粉絲確實幸福。雖然女神的相片勁好 feel,但標題與相片沒有太大關係,要運用吓想像力先得!更重要係 Karen的 Instagram是公開用戶,不設限制,靚相任睇,女神真大方! 

「估唔到咁多人 like」


雖然 Karen自稱影相隨心,但她每張相片的標題卻刻意經營,充滿詩情畫意少女味。
Karen解說:「 Instagram影相提供好多 effect,目的就是想玩唔同 feel,所以我除咗影相講 feel,起題都一樣要有感覺,唔係全部標題都係我創作,有部分係平日睇到一啲好有意思的句子,我就會記低日後用。我都估唔到有咁多人 like我嘅自拍相同標題!當然有少少開心,不過我唔會因為佢哋而狂貼相,只會繼續隨心!」


靚女 Karen影相有 feel之餘仲金句連連,難怪粉絲人數拍得住明星仔!


除了教琴, Karen還喜歡周圍搵食,大歎 high-tea!

撰文:校園組
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()