為訓練乖仔 Jeremy Allen大膽啲,飾演老豆嘅 Liev Schreiber就將個仔綑綁上燈柱示眾,仲影埋相,等個仔習慣被侮辱,以後 EQ都高啲。

西面

賀年重口味

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

將多個故事組合成一套電影已成近年的大趨勢,愛情片代表有多年前的《真的戀愛了》,科幻片代表有近期的《雲圖》,喜劇代表一定係將於 2月農曆新年檔期上畫的《喪星玩轉荷里活》。
由 11個故事組成的《喪星玩轉荷里活》,主 sell星光熠熠,除有影后琦溫絲莉以及出爐金球影帝 Hugh Jackman等大班巨星撐場,最難得係班阿哥阿姐勁玩得,玩屎尿屁甚至性器官都擺上枱,以超重口味橋炮製低俗喜劇,包保笑到癲!

將於 2月 21日農曆新年第 2檔期上畫的《喪星玩轉荷里活》,睇戲名就知玩到癲。套戲開頭講有一套美國 CIA、 FBI等特工組織,出動所有精英徹查都查唔到來源,勘稱史上最癲喪的禁片《 Movie 43》,竟然被 3名騎呢高中生上網搵到,之後成套戲就穿插《 Movie 43》裏面 11套超重口味的短片。

拍足 8年


《喪》片由曾執導《情迷索瑪莉》的 Peter Farelly身兼監製及導演,再加另外 10個導演合作炮製而成。此片其實早於 05年開工拍攝,由於戲內粒粒大星,要就班阿哥阿姐的檔期,閒閒哋每個星都要等一年半載先開到工,卒之要拍足 8年先完工。

李察唔怕 cheap


《喪》片最大賣點當然係班巨星如琦溫絲莉、 Hugh Jackman,甚至型佬李察基爾都唔嫌套戲 cheap,仲肯一齊癲。
據知 Peter Farelly第一個游說係型佬李察基爾,起初 Peter以為李察個樣鬼咁嚴肅一定唔肯拍,點知一講個故事構思,李察即話過癮,還應承演出,之後其他巨星如琦溫絲莉、甚至荷爾芭莉等聽見李察基爾都肯拍,於是加入演出,癲埋一份。

禁室培育


而飾演阿媽嘅 Naomi Watts軟硬兼施,平時教仔鬼咁惡死,不過有時就會扮做乖仔嘅女朋友,教個仔點同女仔溝通,超反面教材。

講一名內向處男,冇膽兼懦弱,父母為訓練乖仔做人處世,迫佢留在家中上瘋狂高中課程;係搵笨版《禁室培育》?定係重口味《愛的教育》?
演員: Naomi Watts、 Liev Schreiber 

一「袋」宗師


一名鑽石王老五,雖然高大又靚仔,但一直溝唔到女,原來性器官生錯位,人人嫌棄佢係「一袋宗師」嘅身份。
演員: Hugh Jackman、琦溫絲莉


Hugh Jackman其實係陰囊生錯喺頸部嘅奇男,所以經常要用手掩住條頸遮醜。但一次約會中,卻被初次邂逅嘅琦溫絲莉見到,琦溫唔只嚇到彈開,更示意想嘔。





藉着「便便」說愛你


送花、送車、送豪宅示愛就聽得多,送「便便」示愛有冇見識過?一對癡男怨女,示範一場「屎」詩式戀愛。
演員: Anna Faris


Anna Faris第一次約會就坦白同對方講自己鍾意玩「便便」,點知對方唔抗拒,更志趣相投。


Anna就算整蛋糕都要擠出「便便」形狀做裝飾,真係服咗佢!

蝙蝠俠之夜神搞事




一班癲男喪女,玩晒 cosplay去 speed dating,玩玩吓竟變成班惡死超女追風流債嘅 party。
演員: Justin Long、 Uma Thurman 

True Or Dare




講一對男女玩唔同 level嘅 True Or Dare,玩玩吓愈玩愈大,仲玩埋整容。
演員: Halle Berry 

第一 Pat血




故事係一個玉女初次來經,唔知點算好,男朋友更手忙腳亂搞到一鑊泡。
演員: Chloe Moretz 

收銀員試咪




一個剩女同一個毒男,一次喺超級市場互相挑逗,情慾對話竟被開着嘅咪高峰公開,上演一場啜核試咪騷。
演員: Emma Stone 

賤貓 30




學足《賤熊 30》,不過熊變做貓。講變態富貴貓賤格冇家教,暗戀主人詐癲扮傻,演技超班。
演員: Elizabeth Banks、 Josh Duhamel 

長勝 J軍




黑人籃球隊同白人決鬥,黑人隊教練以另類方法激勵隊員士氣,強調黑人無論手、腳甚至下體都比白人長,仲拋金句:「一寸長、一寸強」,卒之球隊贏足 25場。
演員: Terrence Howard 

陰濕 iPod




蘋果電腦推出新產品叫「 i Babe」,外形係裸女,唔只識播音樂,下體更有碎肉功能,鹹濕仔多手隨時斷指。
演員:李察基爾 

哈比人與奪命金




一班蠱惑仔,綁架哈比人,以為可以攞到金幣,點知俾哈比人玩謝,更被粗口噴到一面屁。
演員: Gerard Butler 

《喪星玩轉荷里活》
上映日期: 2月 21日 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()