外形官仔骨骨嘅在中,係 JYJ中最靚仔成員,尤其側面最上鏡,所以經常騷 7分面影相吸女。

韓面

JYJ在中妖妖聲

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

脫離東方神起,年組成的 3人組合 JYJ,近年隊員排隊單飛搵食,先有最受歡迎隊員有天拍劇攞視帝、之後又到俊秀 solo闖樂壇,踏入 2013年終於輪到最靚仔的在中發圍。
今月中,在中終於推出首張個人唱片《 I》應市,以往唱開 K-pop的在中,今次轉型玩 rock,而出名青靚白淨的他,更化身吸血鬼玩妖艷。難得韓迷勁 buy,唱片出街即登上銷量榜 No. 1,在中真係威番次!

今年 26歲的在中,雖然是 JYJ中最靚仔成員,但近年鋒頭卻被其他隊員有天及俊秀蓋過。尤其有天,去年拍兩套韓劇《屋塔房王世子》及《想你》均 hit爆韓國甚至東南亞,而在中亦曾跟宋承憲拍住演韓劇《仁醫》,但只做配角,人氣跟有天仍有一段距離。


殭屍谷飛
單飛後,在中唔只改歌路,玩 rock,新歌〈 MINE〉 MV中由冧女偶像,變身妖氣十足嘅殭屍,超突破。上週,在中嘅處女韓國演唱會亦開始賣飛, 2場合共 1萬 6千張飛一日內賣清光,終於發威。



打低 CNBLUE


不過,踏入 2013年在中決意轉戰樂壇,本月 17日便以個人姿態推出首張迷你專輯《 I》,為給粉絲驚喜,一向官仔骨骨的在中,轉玩妖艷,於新 plug的主打歌〈 MINE〉 MV中,更化晒妖妝扮吸血男,簡直邪氣迫人,好彩久餓在中唱歌的韓迷勁 like,他的 solo處女碟《 I》推出首週,即打低 CNBLUE新碟《 RE: BLUE》成韓國 Hanteo銷量榜冠軍,終於妖上位。


除拍戲外,上年在中亦拍住韓劇一哥宋承憲合演韓劇《仁醫》飾演武士金景卓。去年尾,在中亦憑《仁醫》一劇,攞走 MBC電視台《 2012演技大賞》嘅「最佳新人獎」,雖然拍劇成績唔及隊友有天,但總算係個好開始。



親阿媽抽水


在中難得翻 hit,可惜自小父母離異,一直由養父養母湊大,最近有傳他的親生阿媽吳世英趁乖仔走紅就現身相認。
今月中,在中媽亮相朝鮮電視台綜藝節目《大贊人生》時,就否認自己見錢開眼:「當年離婚後生活困難,喺朋友勸告下將個仔送畀別人領養。 20幾年後見到個仔做咗明星本應好開心。但之後,同個仔相認嘅喜悅只係短暫,因外間話我等個仔走紅先相認,呢啲輿論令我感到好大壓力,曾經諗過一死了之。」在中唔只成名路難行,原來身世都勁坎坷。


去年在中亦有拍電影《胡狼來了》,戲中在中飾演一名被女殺手綁架嘅偶像巨星,由於佢都係做番自己,所以冇乜演技發揮,套戲亦爆唔起。


在中於 1月 17日出新碟,而在中親生阿媽吳世英就於 1月頭上電視講個仔,夾啱 timing,令唔少人懷疑佢抽水。

JYJ勝訴獲賠 5,700萬


自脫離東方神起, JYJ一直被各大電視台封殺,所以上年 JYJ已絕少以 3人姿態出騷。

脫離東方神起,在中、有天同俊秀組成 JYJ, 2年前加盟日本唱片公司 Avex,原本打算於日本大展拳腳,但當時因與 SM娛樂打長期官司, Avex單方面取消 JYJ各種活動,並掉轉槍頭支持 SM旗下歌手在日本發展,卒之 JYJ將 Avex告上法庭。
此訴訟於上週終於得到解決,日本東京地方裁判所判 JYJ勝訴,還頒令 Avex以後無權干涉 JYJ在日本任何活動,更獲賠償約 5,700萬港元。一天都光晒。 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()