蛇王二店長熙哥 20年來風雨不改坐鎮。每日親手將臘腸入盒,每月入近 500盒,但面對加租潮,他亦無奈表示要搵鋪搬。

搜尋氣

變利苑下場 百年蛇王二︰預咗要走人

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

自由行係可以帶旺經濟,但亦令不少有特色商鋪受盡衝擊。有 42年歷史 嘅銅鑼灣利苑粥麵,因業主最近加租至 60萬而頂唔住,做到本週二( 29日)被迫結業。連日來,利苑鋪外大條人龍等住回味老店雲吞,其實同區老店安危亦令人關心。同屬老字號兼有過百年歷史 嘅蛇王二,原來亦面對加租危機。做 咗 20年 嘅店長熙哥話:「冇得擔心 嘅,預咗要走人啦!」

互動片段

百年老店頂唔住



喺度做 咗 20年喇,由𡃁仔做到𠵱家店長。我 哋點只經營 30年,由百年前喺大陸江門都已經搞緊蛇業, 嗰陣叫捉蛇二,之後 喺上環開鋪。 30年前再 喺銅鑼灣開,再做埋餐館,賣埋燒味臘腸,到𠵱家每日都賣成 800碗蛇羮、 200斤臘腸㗎。
好生意又點呀?如果再加租三成根本都頂唔住啦,地產霸權?我覺得住宅先有 啫,商鋪都係講供求,有咁多中國遊客,鋪位自然貴啦!乜都炒貴晒,但係做生意唔可能狂加價嘅,太貴邊有人食呀?我 哋仲有兩年先完約,業主幾好人,之前隔籬 啲鋪頭加 7、 8成租,我 哋上次續約加 咗唔夠三成(當時鋪租約 60萬),不過佢都講明一定要加租。
老闆啲仔女全部都係專業人士,邊個肯入廚房呀?不過老闆念舊又好傳統,間鋪去到佢手第三代,唔想斷咗祖業,所以老闆最近都經常同我哋研究,有諗過買鋪,亦有諗過搬去遠少少搵平租,都係計唔掂數啫!不過冇得擔心嘅,租就加硬,都預咗要走人啦!


老闆 黄生三代都靠捉蛇維生,現時仔女都已長大兼是專業人士,但為了一班老伙記和不想百年祖業沒落,故仍堅持繼續經營。《飲食男女》圖片


「利苑粥麵專家」週二( 29日)結業,連日來都有唔少粉絲排隊嚟朝聖,平均要排一粒鐘先可以幫襯。

租金狂加




蛇王二喺銅鑼灣有 30年歷史,雖然仲有兩年先約滿,不過老闆已經諗定後路,唔係買鋪就搬鋪。 

採訪、撰文:林通賢
攝影:林迅景

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()