《老表》上週平均都收 30,慶功一輪接一輪,仲話有機會添食拍電影版。不過電影版未落實,先有王祖藍帶挈萬綺雯接拍清裝劇《食為奴》。《蘋果日報》圖片

真面目

話晒事 祖藍大搞《老表》清裝版 萬綺雯踢走陳法拉

2013年01月30日 ~~ 第297期 Face

見好就收?梗係唔得!有風駛盡𢃇至係真理!
王祖藍首次做編劇的《老表,你好 嘢!》一出街收視、口碑雙贏,即刻由電視台二線諧星升呢做金牌橋王。最近有傳林峯扭計推劇,搞到重頭劇《食為奴》臨時易角,奉旨執二攤嘅祖藍唔只做男一,仲有話事權帶埋原班人馬萬綺雯、張繼聰、 Bob變清裝版《老表》!接套劇 啫,都可以扭橋兼換血益晒自己友,呢 啲咪叫呼風喚雨囉!


去年官方節目巡禮《食為奴》公布卡士為林峯、吳卓羲、陳法拉和陳敏之,其後有傳陳敏之一角由鍾嘉欣頂上,如今連鍾嘉欣亦辭演,據知該角色已被刪除。

去年台慶播出的《 2013節目巡禮》大鑼大鼓話要搵林峯扮皇帝、陳法拉扮呂四娘,夥拍吳卓羲、陳敏之雙生雙旦演出重頭清裝劇《食為奴》,下月開拍在即,突然俾班花旦小生一鑊繑起。 

由頭帶到尾


未動筆同無 綫續約嘅林峯,一句「唔想剃頭」就辭演,法拉趕拍陳豪套《傳愛事務所》,陳敏之用私人理由、吳卓羲要放大假至 3月推演,其後連諗住頂上的鍾嘉欣亦稱要放大假過年而未能埋位,成套劇焗住 喺最後一刻大換血。
好彩《食為奴》監製黃偉聲,趁住自己監製套《老表》大 hit,索性力邀福將祖藍頂上。連原訂以皇帝林峯為主的故事線都大執位,改由扮演廚房版「韋小寶」的王祖藍由頭帶到尾。

「監製想我接!」


話就話今次唔會參與編劇工作,但據知農曆年後開工的《食為奴》所有改動萬大事以祖藍為先,其他角色亦係監製黃偉聲睇祖藍頭親自致電接洽。目前落實會畀面祖藍參演《食為奴》嘅《老表》舊部就包括萬綺雯、張繼聰同林盛斌( Bob)。
明知扮呂四娘要打到飛起,頸骨移位唔吊得威吔嘅萬綺雯都照接,週一( 28日),蚊蚊說:「係黃偉聲打畀我,接呢套劇都唔係淨係因為祖藍,係監製自己打畀我,話節目巡禮班演員就唔到期想我接 啫。我同祖藍、張繼聰合作得開心,咁咪接囉!」唔知到時會唔會加埋陳明恩做清朝鬼妹呢?


陳法拉因趕拍同陳豪《傳愛事務所》,冇期接《食》劇。



被迫大換血


成套《食為奴》變晒樣,監製黃偉聲話:「本來係想用番巡禮陣容,不過好多度唔到期,其實呢啲情況成日有發生。」

男一林峯唔肯剃頭辭演,皇帝一角由黃智賢頂上,亦由男主角變二線,故事主線變御廚王祖藍。


林峯 Out《蘋果日報》圖片


黃智賢 In

女一呂四娘搵 嚟萬綺雯頂替法拉,為遷就人氣急升兼有舊患在身的萬綺雯,監製要用替身拍攝所有吊威吔鏡頭。


陳法拉 Out《蘋果日報》圖片


萬綺雯 In


吳卓羲 Out

在巡禮中吳卓羲飾演浮誇富家子,落難到宮中變御廚,睇佢個表情,就知要佢搞笑有難度。 


王祖藍 In

王祖藍一出,連劇本都大執位,祖藍飾演的富家子陰差陽錯入皇宮做御廚由頭帶到尾。 

張繼聰、林盛斌兩個《老表》舊將在《食為奴》重聚, Bob做皇帝總廚,張繼聰則會做刺客組織首領。


Bob新加入


張繼聰新加入

帶挈女友強國發財


去年首次北上演出湖南衞視《百變大咖騷》令祖藍紅遍強國,第一年有份演出春晚,就變 4台聯爭「大腕」。雖然春晚價拍住內地一線藝人盛惠 50萬人仔,但除 咗無 綫春晚外,祖藍已經落實廣東衞視、湖南衞視、東方衞視三個春晚加一個元宵晚會,仲會帶埋李亞男出席湖南衞視情人節特備晚會,咁就 250萬人仔新年財袋袋平安!


鐵定接下 4台春晚騷,祖藍要預先錄定廣東衞視片段,仲同奧運冠軍孫楊同台。


王祖藍北上錄影湖南衞視扮 嘢騷,扮盡強國經典角色而大受歡迎。


不忘帶埋女朋友賺人仔,祖藍仲接埋湖南衞視情人節晚會,同李亞男一齊出席。

《老表》索女編係新移民


《老表》嘅中港矛盾劇情寫得夭心夭肺,皆因編劇之一吳沚默( MoMo)就係新移民, 17歲由珠海來港入浸會讀電影、一畢業即考入藝訓班,仲俾藝員部睇中簽 咗 3年藝人約!芳齡 22歲、有樣有身材仲有腦識寫劇本,呢個女神有深度得多!


女神個個都興自拍, MoMo啲賣萌自拍索過唔少女星。


MoMo同《老表》編審龍文康企埋一齊十足美女與野獸組合。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()