社交圈

胸其不備

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

性感當然是搶鏡突圍的不二法門,但不經意的爆乳,較明露俾你睇更加吸引!

邱詠筠胸光初露




平時唔覺唔覺,但原來邱達昌長女邱詠筠 嘅身材好有睇頭,上週五她隨父出席萬寶龍活動,影相前她將手袋放 喺地下(上圖),冷不防一𠌥低身,加上件拋領晚裝,六吋事業線盡現人前(左圖),攝影師睇到嘩嘩聲,鎂光燈狂閃,嚇到邱詠筠唔敢再𠌥低身拎手袋,唯有叫阿妹代勞,成晚仲用頭髮遮胸,其實有好 嘢應該同大家分享啦。

徐子淇露肉有價


徐子淇雖是千億新抱,但只要出得起最低消費五十萬給她的慈善基金,李太便會交足功課露肉出場。上週四,英國床褥 Vi-Spring俾足肉金請她做嘉賓,面尖如 V煞的她性感到場問記者,「點解我著得少衫反而話我瘦?」她更大呻每次買衫都被影到,唯有網購,「今日我身上啲衫同飾物,都係 Topshop同 Forever21。」





Jessica C.引仔




上週四 Landmark Men活動,甩咗拖一段時間的 Jessica C.以一件 Moschino deep V裙上陣,大晒招牌警鐘胸,擺明係想搵番件有潛質 嘅有為男士啦!搏命引仔,但走光咪蝕晒?「我戴 咗 nude bra, 喺屋企係咁照鏡,頭先又 喺車係咁黐膠紙。」

榮雪梅開窿再露




之前因為阿仔投訴過太過性感,榮雪梅封 咗胸差唔多成年,令曝光率大跌。為挽回低收視,她在萬寶龍活動上以一件 Pucci中空晚裝出席,又自爆今個星期會同老公去英國,「阿仔 喺 嗰邊讀書,下學期升中,會合佢睇中學環境,佢中文差 咗好多,我唔想佢變做 banana,所以今個暑假會搵個中文老師同佢補習。」

Rosemary爆鈕




剛從法國返港 嘅 Rosemary,以一件超細碼爆鈕恤衫上週現身《蜘蛛俠》首映,問佢做乜咁搏?佢話:「 啱 啱同一個導演傾拍戲 嘅 嘢,趕唔切換衫,我半年前開始學普通話,加上我識法文、英文,希望有機會拍多 啲電影。」啊!原來同導演傾戲真係要扣少幾粒鈕㗎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()