這個動作是練腰力,亦可修靚腹部線條。
被踢爆明年一月結婚的鄭伊健,始終不肯正面回應婚訊。「依家唔提啦,再講又有人寫,到時候我一定會講!」做老襯前,伊健先全副精神投入準備八月舉行的三場紅館個唱,除了做gym,每日下午五點後停食澱粉質,去年操出岩石胸的他聲言今次唔會一味練大隻,要玩線條。咁又係,操到變肌男的話,似搬屋工人多過似新郎,盞搞!

潑冷水
好友陳小春公開大爆伊健同他度定期,但對明年一月的婚期,鄭伊健繼續迴避。外界亦估計,嚟緊八月紅館個唱,他會在台上宣布喜訊,偏偏當事人潑冷水。「一定唔會!我都唔興呢啲!(演唱會之後公布?)依家唔講啦!再講又有人寫,到時候我一定會講!」伊健說。上次演唱會反應好,開完part 1再開part 2,伊健強調今次個唱是全新製作,絕非上次延續。「依家同肥仔(演唱會監製錢國偉)都諗爆頭,已經開咗會一段時間,舞台會有新嘢,我搵咗電影美指張世宏幫我設計舞台;rundown要重新編排過,唔可以似上次,又要考慮歌同歌之間要協調,所以諗得好辛苦。我希望今次做到陽光啲嘅感覺!但要喺舞台上表現陽光感,一啲都唔容易!」上兩次演唱會,伊健練得四十三吋岩石胸,今次一樣做gym,但方法不一樣。「上次好多人都話我大隻過頭,所以今次唔會!」

過五不食
要fit唔要大,飲食方面更加要控制,健身教練Michael要伊健嚴守下午五點後不食澱粉質的規矩。「依家每星期做三日gym,都係跑跑步機,臨開騷前三個禮拜,再開始朝早跑街,仲有舉十磅啞鈴,以前舉啲二十磅、二十五磅,先谷到太大嚿!」婚前一擊,伊健決定上台晒得就晒。「啲衫仲喺設計階段,都有少啲布同透視裝,仲未決定會唔會除衫,但有一part同幾個dancers跳辣身舞,keep得咁辛苦,梗係要晒吓!」伊健說。

健身餐單
早餐 9:00-9:30 火腿通粉一碗、麥皮一碗、烚蛋白兩隻、烏龍茶午餐 12:00-13:00 餸菜少油、白飯兩碗、湯一碗下午茶 16:30 水果一份、烚蛋白兩隻晚餐 18:00-19:00 雞胸肉或牛扒或豬扒一件 (走油)、大量蔬菜 ####


在Michael指導下,伊健舉十磅重啞鈴,更加唔要岩石胸。


上下兼顧,伊健踢沙包練腳力。


所有舉重器械動作,Michael都一定從旁睇實,以防伊健受傷。


做gym前要先做拉筋熱身。


健身當日,撞正古巨基做gym,基仔問伊健婚期,伊健說:「有期通知你,你帶佢(緋聞女友Lorraine)嚟就得。」基仔轉數快還拖:「哦!我會帶YoYo嚟嘞!」


據伊健說,負責今次個唱服裝的反對他操大隻,去年的岩石胸不會重現。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()