色字頭上一把刀,去年陳冠希與十六歲模Cammi啜嘴照流出,上週,死敵余文樂亦中招,被踢爆與二十三歲三級女星王璐瑤(LuLu)互傳情慾短訊,樂仔在短訊中多番要求到訪女方香閨,還表示愛「打飛機」、「睇四仔」自娛。事後,余文樂指對方冒充其他人跟自己通訊,而即將推出寫真集的LuLu卻愈爆愈起勁,接受本刊訪問時,大爆樂仔性癖好:「佢晚晚要聽呻吟聲。」

錄叫床聲
早在○八年,樂仔與當時只有十九歲的LuLu合作電影《第一誡》時認識,雖然雙方只有一場對手戲,但樂仔仍然把握機會,主動交換電話號碼,年多前開始互傳短訊暗交。交談間樂仔得知對方廚藝了得,即打蛇隨棍上,要求上香閨試菜。
「佢次次約親我都話要上我屋企,仲叫我煮定薯仔炆雞等佢,但我同屋企人一齊住,梗係唔方便啦!呢件事之後,爸爸都叫我以後要帶眼識人。」LuLu說。
肯自動送上門都無得食,樂仔退而求其次,要求LuLu錄下叫床呻吟聲傳給他,自己再配合「打飛機」、「睇四仔」真人發聲雙管齊下,滿足慾望。
「男人打飛機呢啲嘢其實好平常!佢晚晚都咁同我講,但我冇求證過佢有冇咁做,因為通常佢一講啲過咗我底線嘅嘢,我會即刻stop佢。佢仲試過send SMS俾我,叫我喺voice mail錄啲聲俾佢聽!(錄啲咩聲?)都係嗰啲聲啦!(呻吟聲?)係啩!佢半夜三更睇完嗰啲戲,想聽都唔奇。」

打孖上
除咗用文字、聲音交流,二人亦不時交換「生活照」,樂仔在沖涼時拍下自己一對「飛毛腿」傳給對方,LuLu亦相當識做,以疑似半裸的床照回禮,但只露出一小截深長事業線,相當「吊癮」,難怪令樂仔有無窮幻想。 LuLu短訊密密送,但樂仔卻一心二用,被發現夜會另一模Ceci。LuLu知道後即寸爆,「佢一年入面都唔知同幾多個女仔send呢啲SMS啦!」上週六(十六日),LuLu與Ceci同時現身中環一間餐廳開幕,二人於○八年合作《我要做模》時一度成為好姊妹,如今已變成情敵,當晚二人碰面更加面左左,全程零交流。被樂仔指責假扮其朋友相約外出,Ceci悔氣表示:「相就影咗,如果咁樣對件事好啲,我唯有配合佢答案,我都唔識佢。(佢有冇同你send SMS?)你哋問番佢啦,佢係大明星,拍咁多戲,演技又咁好!(你究竟識唔識余文樂?)如果一個人唔識你,但又約你出街,咁佢都好狼啫!」

有前科
拍過三級獨立電影《明媚時光》的LuLu,在戲中有大膽露點、口交場面,但未有令她一脫成名,反而09年被指介入謝天華婚姻,終於上封面的LuLu,大爆謝天華愛在夜場溝女,借玩魔術為名,向她灌酒及乘機摸手仔,同日,謝太Tina傳出自殺入院。自LuLu與余文樂的情慾短訊流出後,謝天華即借機在微博反擊:「不要為了『出名』就隨便破壞別人的聲譽。請王小姐謹記,慎言!謝天華敬上!」

以後會小心
本週一(六月十八日),余文樂出席孭飛電影《車手》首映,被記者揶揄為「機機樂」,他表現無奈。「我之前要講都講咗啦!(最新版本話你牛唔飲水唔㩒得牛頭低?)講咩都冇所謂,我都唔識呢兩個女仔。(咁你有冇話俾人聽你機機?)算啦,唔講。我以後會更加小心,總之唔識嘅電話一定唔覆,就算話你係我阿媽都唔會覆。(驚唔驚有其他相會放出嚟?)唔驚,一定唔會發生。」

最緊要好玩
靚仔男星,大把女送上門,唔愁冇得「食」,但個別男星有特殊癖好,玩另類求快感,從不考慮後果。

網上晒蕉 陳冠希
03年陳冠希被踢爆於Friendster交友網站溝女,更與女網友透過webcam玩cyber sex,陳冠希疑似將自己呈現興奮狀態的性器官特寫照片,傳俾女網友欣賞。

剝衫調情 羅志祥
小豬(羅志祥)在網上認識港女Fanny,兩人不停用MSN同SMS通訊,小豬更在webcam前除去上身衫同Fanny隔空調情。 ####


 


LuLu指與樂仔不時交換「生活照」,但相片全是袒胸見事業線。








余文樂與LuLu短訊暗交一年多,樂仔沖涼時拍下「毛腳」照,挑逗LuLu。


樂仔上週到上海出席電影節期間,LuLu在微博留言:「到沙灘玩水也想起你」,又相約他回來一起再去。





樂仔與千嬅主演的《志明與春嬌》大收旺場,LuLu買碟煲完再煲。





一向肯搏的LuLu除咗拍過三級片,早前又被指介入謝天華與Tina的婚姻,是非多多。





樂仔與LuLu○八年拍攝電影《第一誡》認識,當時LuLu只客串一場戲,但仍被樂仔睇中交換電話。


曾經是好姊妹的LuLu同Ceci,因同時與余文樂傳出緋聞而反目,上週六(十六日),二人在活動中碰頭,全程零交流,互不瞅睬。


情慾短訊流出後,樂仔即時改電話,並與LuLu劃清界線。本週一(十八日)LuLu獨自到蘭桂坊獵食,其間不停有老外向她搭訕,LuLu更被醉酒佬捉實抽水。









arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()