小特搜
咁多期手袋、電話都俾媽咪姐「搜」過,仲有乜嘢係藝人隨身帶備呢?鎖匙都好貼身喇啩!
媽咪姐行勻成個將軍澳電視城,發現男藝人最愛方便,鎖匙一條起兩條止,而女藝人就比較花巧,鎖匙連公仔匙扣一大揪。
楊思琦繼續以慳字行頭,隨身嘅bling bling金魚鎖匙扣係朋友送嘅!依家囡囡大過天,佢寧願儲多啲錢做囡囡教育基金,好過嘥錢買無聊嘢喎!

 

思琦金魚一條
做咗人阿媽嘅楊思琦仲係大細路,身上帶住一條屋企鎖匙加埋好可愛嘅大眼金魚匙扣,佢話:「匙扣係朋友送㗎,我好鍾意金魚對眼,又大又有神,好似我個baby咁, 係咪好得意呢?」

鄧紫棋最大揪
阿G.E.M.細細粒,但出街孭好大個背囊,最嚇人都係揪鎖匙,「哈哈,我特登㗎!因為我好大頭蝦,成日唔見嘢,擺多幾條鎖匙落去,就算俾賊佬偷咗,佢都唔知邊條鎖匙至啱啦!」唔係嘛, 咁做似搞着自己多啲!

諸葛紫岐多匙少奶奶
Neway二少奶諸葛紫岐換咗新形象,不過喜好無變,心愛嘅麵包超人與家中鎖匙緊扣。「我揪鎖匙有麵包超人八達通外,仲有我個名嘅鎖匙扣。屋企門要用兩條鎖匙,其餘嘅係房門或者保險箱鎖匙。總之身家、性命、財產都喺晒度啦!」

溫家偉鎖匙攝銀包
大隻仔溫家偉呢排拍住蘇民峰做飲食節目《食得峰騷》,都幾hit㗎!問佢有冇鎖匙喺身,佢話:「我就咁將條鎖匙攝喺銀包咋!(咁你唔見銀包咪返唔到屋企?)係喎!咁我小心啲先!」

黃百鳴簡便匙扣
電影大老闆黃百鳴話自己好怕煩,所以鎖匙有咁輕便得咁輕便。「因為鎖匙放喺褲袋,太大嚿會凸起嘛,所以就咁一個圈咪得囉,幾方便!」

黃柏高玩電筒
每次見Paco都係笑笑口,今次媽咪姐叫佢拎揪鎖匙嚟睇吓,佢竟然面有難色。多番游說下終於肯俾我哋睇。原來佢係用一個雷射電筒仔做鎖匙扣,即係平日喺演唱會上面見到fans玩嗰款。都幾得意吖,做乜咁尷尬喎! ####


 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()