阿大「豬扒」
八両金讓記者參觀其深圳二千呎家居,公開他在國內有三位女朋友的風流生活。他彈結他唱情歌冧阿大「豬扒」時,豬扒拍晒手話:「我鍾意佢有才華!」
八両金在港人眼中勁騎呢,但他在國內竟有好多fans。上月有騙徒於微博用八両金個名行騙,短短幾日吸引近50萬強國人瀏覽,真有號召力。
自97年八両菜拋夫棄子後,八両金父兼母職,在國內登台及做成衣生意。近年他索性搬去深圳二千呎私人屋苑住,早前更帶本刊記者參觀其寓所,自豪地向記者介紹他的三位女朋友。
阿大「豬扒」身形略胖,以大婆姿態常伴八両金左右;阿二「小紅」擁有34C驕人身材,隨傳隨到;阿三「阿妹」樣貌清純,17歲青春無敵,深得寵愛。
八両金更自爆三嬌唔止共處一屋服侍他,屋內更多角度擺滿攝錄機,閒時自拍為樂。自製小電影呢個喜好,八両金勁過陳冠希喎!

 
其貌不揚的八両金(原名葉兢生),冬菇頭賣相深入民心,近年他專注北上發展,除了登台出騷外,成衣生意亦經營得不錯。當年老婆走佬,剩下他與3歲囝囝葉柏星相依為命。「八両仔」今年已經18歲,在港有自己的生活,唔再成日黐實老竇,八両金惟有自己搵節目。

租屋公私兩用
58歲的八両金在深圳羅湖區私人屋苑租了一個二千多呎單位,除了用作辦公室及存貨之用外,更成為他的藏嬌金屋。記者由深圳羅湖火車站轉的士,不用十分鐘便到達。正在家中食公仔麵當午餐的八両金,親手沖泡潮式功夫茶招呼記者。未幾一位身形略胖,穿低胸衫的女子從睡房步出,八両金隨即介紹:「呢個叫豬扒,個樣好豬扒呀呵?我都係『豬扒』『豬扒』咁叫佢!」八両金示意她坐在自己身旁:「呢個最抵得諗,最冇所謂!(邊方面?)佢唔會呷醋,幾姊妹相處好融洽。(你仲有其他女朋友?)佢哋怕醜,聽到有記者嚟走夾唔唞,不過我一陣約咗小紅(阿二)去飲茶。」八両金聲稱現時有三位女朋友,全部在深圳由朋友介紹認識。

全屋擺滿攝錄機
八両金帶記者四圍參觀,當介紹兩間睡房時,竟分享他的閨房樂,「佢哋三個瞓一間房,我就自己一間。冇我批准唔可以入我房,有需要先搵佢哋過房。(你好似皇帝咁點燈?)梗係!我有時仲會叫晒三個一齊嚟!(咁熱鬧?)我哋唔着衫一齊茗茶,傾吓偈,大家都好放鬆。」記者更發現最少有四至五部攝錄機,放在屋內多個角落,對住大牀、梳化及浴室。此時八両金竟笑笑口說:「呢啲嘢呢,係情趣,影低咗,得閒可以睇番好過癮。(可唔可以借嚟睇?)梗係唔得啦,啲片我唔會放喺屋度,唔見咗好大鑊。」其後八両金帶記者見阿二小紅。身穿黃色連身裙的她,一早在餐廳搵定位,更預先「柯打」一杯紅豆冰給八両金。小紅全靠34C上圍及細心,鎖住八両金個心。記者表示想見埋17歲的阿三阿妹真身,為八両金影張齊人相。可惜阿妹怕醜不肯現身,只能從八両金手機內的照片一睹她的風采。照片看來,阿妹的確比兩位姐姐清麗脫俗,八両金對着阿妹的照片說:「佢又白又滑,腿又長,得十七歲,仲細過我個仔呀!」在國內有錢就有女,浸在溫柔鄉的八両金一臉享受,似乎已分不清三嬌與他是講心定講金。

衣櫃藏金
出名多金飾的八両金,竟然從衣櫃抽出兩個大膠袋,裏面放滿一盒盒的金飾及足金擺設,他逐一拿出鋪在地上。記者問大約共值多少錢,他說:「都值五、六十萬㗎!」會唔會誇咗啲呀?


八両金為方便中、港兩邊走,年前以6千人民幣在深圳羅湖區雲豐花園租了個二千呎單位。他表示短期內會以400萬買入同幢一個相同單位做業主。

大廳做辦公室
大廳有約一千呎,除了是八両金的辦公室,更放滿貨物,他表示從事成衣生意多年,租屋都是商住兩用。

度劇本拍電影
八両金百足咁多爪,除了成衣生意,最近更想踩入國內電影界,他說:「我同另一位出品人籌備咗好耐喇!之前做咗市場分析又度好劇本(下圖),已經搵咗國內演員,曾志偉亦應承參演,依家度緊期。」八両金個樣好認真,唔似講笑喎!

96年一家三口
當年八両金與八両菜不理世俗眼光,愛得痴纏,點知97年女方突然走佬,八両金話已多年無聯絡。

2012年父子情未變
八両金近年北上發展,阿仔葉柏星留港讀書,兩父子感情依然好到不得了。今年的農曆新年,阿仔仲肯同老竇着父子裝去拜年,非常難得。 ####

 


阿二「小紅」
阿大「豬扒」人如其名,阿二「小紅」小家碧玉型。現場所見,三人在餐廳內有講有笑,真係相處融洽。


阿三「阿妹」
八両金三位女朋友中,17歲的阿三「阿妹」無論樣貌及身材都最出眾。因為她唔肯上鏡,記者只能在八両金的手機照片見其真面目。


攬女回春
本周一(28日),八両金來港與模Cammi(右)及 Rainbow以校服造型拍網上遊戲廣告。左擁右抱的八両金話:「我哋要扮同學,真係令我有回復青春嘅感覺。」


DV影大牀
八両金的寓所有三房兩廳,全屋多個角落擺了攝錄機,甚至對正大牀位置。(下圖)



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()