上週五,從雲南返港小休兩天的 Sammi即晚就連同安仔與家人見面食飯。
Sammi億六嫁妝 許安搬港島氹外父
2011年05月05日
今年 3月, Sammi、安仔被撞破在太平館撐枱腳,復合曝光。事隔兩個月,二人關係愈來愈火熱,上週五(四月二十九日), Sammi從雲南香格里拉返港當晚,安仔即主動提出,請齊女友全家總動員,齊齊到灣仔食家長飯局。
據知, Sammi不在港期間,安仔並無鬆懈,厲行外父政策,陪對方定期做物理治療,又答應婚後搬到港島區住近外家。未來女婿大獻殷勤, Sammi父親相當受落,全家催促下,手持過億嫁妝的 Sammi,落實出年嫁許安。 


車出車入
Sammi父親○一年中風後,一直行動不便,為令女友安心離港去拍戲,安仔拍心口應承代為照顧老人家,陪他去做物理治療,又經常相約鄭家兩老飲茶,見安仔咁有心,未來外父當然嗒晒糖。
「 Sammi出晒名錫佢爸爸,就算上年自己搬咗出去住,都幾日就返屋企探佢一次,今次離開香港成個幾月,安仔知佢唔放心,咪應承幫佢照顧爸爸, Sammi爸爸要定期去做物理治療,安仔一定揸車接送,陪出陪入,有時間就約兩老飲茶,好勤力!佢兩個喺番一齊, Sammi爸爸好戥個女開心,都認定咗安仔係女婿 o架啦!」 Sammi身邊人透露。
有未來外父撐腰,安仔更加目標清晰,積極儲老婆本,雖然今個月尾便要舉行三場演唱會,但仍四出返內地接騷銀。


離開飯店時, Sammi與安仔同坐一架保母車,但中間卻刻意隔住細佬,玩三人行。
 
Sammi兩個家姐亦齊齊出席飯局。
 
晚飯後, Sammi的父母先行離開,鄭父被問到:「安仔是否好女婿?」即時點頭讚好。 
早於去年十月, Sammi與安仔到上海演出《東亞飛揚演唱會》時,在後台已被拍得興奮互攬,有傳當時安仔積極翻啅 Sammi。

買定愛巢
明知女友住慣港島區,安仔二話不說,早前扑槌以二千四百多萬購入西半山殷豪閣單位,完成演唱會後,便會正式進行裝修愛巢大工程。
「 Sammi要近住屋企人,佢同安仔都有傾過吓結婚後住邊嘅問題, Sammi好堅持,一定要住番港島半山區,安仔都好配合,其實當年佢租住加多利山,都係想完成佢爸爸住獨立屋嘅心願,而家佢爸爸都唔喺度,安仔住邊都冇所謂,只要 Sammi鍾意就得。」知情者說。


父母離開後, Sammi安仔原本打算鬼祟走後門,一見到記者,即急步返回餐廳。
 
為迎合女友住近娘家,安仔早前以公司名義扑槌購入西半山殷豪閣豪宅,作為結婚後的愛巢。 


聽老豆話
Sammi、安仔○四年分手後,兜兜轉轉才翻撻成功,安仔當然想打鐵趁熱,盡快娶老婆,加上表明有顆恨嫁的心嘅 Sammi,亦在屋企人催促下,打算四十歲前出嫁,完成老父心願。
「安仔等咗咁多年,終於可以同 Sammi一齊,梗係想快啲結婚。 Sammi都明白爸爸年紀大,成日都話希望有一日可以睇住佢嫁,陪佢行入教堂,所以佢哋都有默契,頂多拍多年拖,總之四十歲前一定結婚。」
上週五, Sammi從雲南香格里拉返港,雖然過兩日要出發去昆明補戲,她仍馬不停蹄,即會男友。當晚七點,安仔先駕車到大寶閣接 Sammi,再一齊到灣仔的鴛鴦飯店。半個鐘後,鄭家總動員包括 Sammi的父母、家姐、細佬等陸續到場。


今年三月, Sammi與安仔在佐敦太平館歎下午茶斷正後,二人即大方對外宣布復合消息。


年初, Sammi做運動時撼穿頭入院,安仔大為緊張,多次傳短訊問候,令 Sammi大為感動。

外父讚好
見家長飯局歷時三粒鐘, Sammi的家姐先扶住老父離開,當記者問到:「安仔係咪好女婿?」 Sammi父親即時露出笑容,點頭說:「好!」另一邊廂, Sammi與安仔原本打算從後門離開,但當發現後門已被記者包圍, Sammi一度縮回飯店。再過半個鐘,帶住口罩的 Sammi與安仔、細佬先從正門離開,一齊跳上保母車,返回娘家大寶閣。


99年, Sammi與古仔拍攝《寵物情緣》時撻着,之後合作《百年好合》又再續前緣,至最近遠到雲南香格里拉合演新片《高海拔之戀 II》,由於 Sammi已正式公告同安仔復合,二人就算挨實影相,都冇有怕。
 
同 Sammi復合後,安仔事業起死回生,三場演唱會極速爆滿,早前為宣傳個唱,更搵嚟圈中一班好友拍攝音樂特輯。
 
Sammi離開香港一個月,安仔除了定時招呼鄭家兩老,亦經常與明星足球隊到九龍灣踢波。
 
在《高海拔之戀 II》煞科宴上, Sammi徇眾要求上台獻唱,台下的古天樂更大叫:「安仔!」 Sammi即露出甜笑。

富婆天后
投資有道的 Sammi, 18歲時已做業主,以 323萬平買南灣花園單位,現今已升值 6倍。近兩年, Sammi更一口氣在港島區掃入 3個豪宅,全部一筆過,唔使做按揭,加上 Sammi的物業全部有買無賣,保守估計,單是物業,嫁妝近 1.6億。

物業/買入/市值
蔚皇居:$1,080萬( 09年)/$1,400萬
嘉雲臺:$1,680萬( 09年)/$1,800萬
大坑道大寶閣:$2,280萬( 99年)/$4,434萬
淺水灣道 The Beachside:$1,240萬( 97年)/$1,181萬
淺水灣海峰園:$1,420萬( 96年)/$3,326萬
西半山精緻園:$2,100萬( 11年)/$2,100萬
南灣花園:$323萬( 90年)/$1,940萬
合共:約$1.6億 
大寶閣 
蔚皇居

得米政策
拍拖、結婚又豈止是兩個人的事,另一半的家人,絕對有影響力。圈中藝人行外父、外母政策修成正果,大有人在。
丁子高 


因為過去溝女戰績彪炳,同千嬅拍拖初期,楊父楊母對丁子高頗有微言, 07年千嬅在紅館開五場演唱會,丁子高陪未來外父、外母睇足五場,甚至戒夜蒲,經過逾一年時間考驗,終於打動千嬅父母。
Mark Ryan 


欣宜同男友 Mark 07年開始拍拖,當年癌病纏身的肥姐對女兒這段異族戀極為不看好,為討肥姐, Mark放棄同欣宜過二人世界,長期孖住女友陪伴肥姐,共渡難關。
曹永廉
做極都係二三線, 08年認識學歷、人工都比自己高一大截的姜大偉女兒姜依蘭,難得女方家長冇嫌棄,由拍拖到結婚,曹永廉都十分尊重姜家兩老,甚至隨傳隨到。

鄭秀文手持1.6億嫁妝 全家催促明年嫁許志安

鄭秀文帶許志安見家人,並討論結婚事宜
今年3月,鄭秀文、許志安被撞破在太平館吃飯,複合曝光。事隔兩個月,二人關系越來越火熱,4月29日鄭秀文從雲南香格裏拉返港當晚,許志安即主動提出,請齊女友全家總動員,一起到灣仔吃飯。

據知,鄭秀文不在港期間,許志安並無松懈,一直陪鄭秀文父親定期做物理治療,又答應婚後搬到港島區住近女方父母家。未來女婿大獻殷情,鄭秀文父親也十分滿意,全家催促下,手持過億嫁妝的鄭秀文落實明年嫁許志安。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()