雖然聲帶有事,但 Eason依然日日照開工,上週二( 26/4)他由司機接送,到觀塘駿業街一工業大廈開工。
唱到生繭
拒停工收聲半年 陳奕迅唔肯做手術
2011年05月05日
紅人陳奕迅,過去兩年密做密搵,一年累積唱騷幾十場,終於捱到聲帶勞損。據知 Eason的聲帶生了兩個繭,情況更日趨嚴重,雖然醫生建議做手術,不過擔起成頭家的 Eason,一來擔心手術有後遺症及不願停工休息半年,始終不肯開刀,只接受藥物治療,孭住計時炸彈, Eason三思!
病情惡化
上月在成都開演唱會的陳奕迅,自稱帶病上陣,要食住感冒藥唱騷,十分辛苦。事實上, Eason的病情遠比其口中的感冒嚴重,近一年來,他的聲帶持續出現問題。
「其實由舊年演唱會開始, Eason已經出現演出失準,好多時都力不從心,佢都好,睇過幾個專科醫生,都話佢係聲帶勞損,仲起咗兩個繭,單靠食藥,病情時好時壞,最近情況仲差咗,醫生建議佢做手術,如果唔係,隨時有失聲可能!」 Eason身邊好友說。
長時間無充足休息,亦是 Eason聲帶惡化的主因。
「做完香港演唱會之後, Eason跟住不停做海外巡迴,加埋好多唔同性質嘅演出,根本無機會俾把聲休息,有幾次嘅演出,佢唱到高音位都有唔順嘅情況出現,搞到佢好唔開心。」


08年售出嘉崙台後, Eason便以 20萬租住大鵬閣,近日再度加碼,以 30萬月租搬往李嘉欣許晉亨都住的曉廬。
 
一家之主的 Eason除了照顧妻女,更是幾頭家的支柱。

轉睇中醫
今年一月, Eason到台灣小巨蛋開了兩場演唱會,跟住再到高雄開騷,據了解,當時 Eason亦因為自己不在最佳狀態,顯得相當緊張,身邊好友亦不停向他介紹醫生。
「睇過幾個醫生,大家同一口徑話要做手術先可以完全康復,但佢唔想開刀,呢排佢仲轉睇中醫,食咗中藥之後,情況確係有啲幫助。」知情者說。
聲帶手術本不屬於大手術,不過,由於聲帶控制聲線同發音,手術後,頭一個月完全不能說話,之後亦要重新練習咬字發音,對無停口的 Eason,要他收聲確有難度。
「又難怪 Eason有咁多顧慮,除咗手術之後要休息半年,更重要係做完呢種聲帶手術把聲會有啲轉變,基本上會比以前更清晰,但無嘢係百分百有保證。」


Eason四月到成都開演唱會,還自爆要食住藥演出。
 
張學友亦曾試過聲帶出問題,近月學友舉行演唱會,亦要每唱五場休息三日養聲。

未必續約
將於今年九月約滿環球的 Eason,近期亦以聲帶有事為由,婉拒跟公司續約。
「雖然環球講明可以俾時間佢休息,但 Eason嗰邊就覺得應該先控制好個病情,唔想諗續約住,依家兩方面都拉緊鋸!」知情者說。


環球總經理黃劍濤努力游說九月約滿的 Eason留低,但 Eason卻以聲帶有事要休息為由,未必續約。
 
王菲、 Eason都是陳家瑛手上王牌,一個密做,一個重槌出擊,但兩人都是印銀紙機。
 
E神嫂除了搞個人時裝品牌,亦不時出席賺錢活動,唔再齋使老公錢。
 
Eason阿徐都是潮人,每月的衣著開支費用驚人。

唱勻全球
Eason去年 3月做完香港演唱會後,開始密密做巡迴演唱搏命銀,一年之內共做了 35場,唱勻世界各地,進賬過三千萬。

演唱日/場地/收入
10年 3月:香港 18場/$1,440萬
10年 4月:北京站/$120萬
10年 5月:歐洲站× 3場/$240萬
10年 9月:廣州、新加坡/$200萬
10年 10月:悉尼、墨爾本/$160萬
10年 12月:澳門、溫哥華、多倫多、拉斯維加斯、舊金山/$510萬
11年 2月:台北× 2場、高雄/$450萬
11年 4月:成都/$100萬
家庭重擔
Eason雖然賺錢能力驚人,但作為一家之主,擔起成頭家,除了養老婆、女兒外,仲要支付患肝癌老豆的醫藥費,一闊三大,每月使費閒閒地 80萬。

租金: 30萬
女兒學費、興趣班費: 5萬
父親開支: 10萬
外家家用: 5萬
水電雜費: 1萬
老婆時裝店開支: 5萬
一家三口買衫消費: 20萬
生活費: 6萬
每月合共: 82萬

陳奕迅聲帶勞損長繭 拒做手術停工休息半年
紅人陳奕迅,過去兩年拼命賺錢,一年累積開十幾場演唱會,終于挨到聲帶勞損。

據知陳奕迅的聲帶生了兩個繭,情況更日趨嚴重,雖然醫生提議做手術,不過賺錢養全家的陳奕迅,一來擔心手術有後遺症及不願停工休息半年,始終不肯開刀,只接受藥物治療,背著個定時炸彈,陳奕迅請三思!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()