台妹愛鬥醜 蔡依林扮賴尿蝦
2011年05月05日
女明星分分秒秒為美麗作戰,雖然梳、化、服全部有專人處理,但好醜命生成,美麗同品味唔係有錢就買到。
正如多次俾人抨擊著衫冇「品」 嘅 Jolin蔡依林,新 look再次扣分,另外近排憑電視劇《犀利人妻》爆紅 嘅隋棠,為保持白滑零皺紋,塊面硬到唔識郁,證明肉毒桿菌打上癮。
賴尿天后 


先後試過著衫似水母、魷魚筒同海膽,今次 Jolin繼續秉承「海鮮家族」衣著理念,化身人肉賴尿蝦載歌載舞,又一驚嚇之作。
經典重溫 
水母 
海膽 
魷魚筒

硬面人
女星整容新聞屢見不鮮,隋棠何止五官今非昔比,近年更沉迷打 Botox,雖然塊面又白又滑零皺紋,不過唔識郁,好嬲定好笑都係得一個表情,何必呢。
皮黑肉爛 


傳聞楊丞琳得高人贈言,剪短頭髮行性感好運自然來,寧可信其有一於跟到足,問題係楊丞琳皮膚偏黑加上經常敏感,心口手臂一笪笪紅印,令 34B微波鑑賞度大大減低。
瘦骨嶙峋
模特兒出身,拍過偶像劇《海派甜心》、《泡沫之夏》 嘅吳亞馨,因為爺爺病逝令佢情緒受打擊,體重急跌 10磅,瘦到四條饑荒肋骨睇得一清二楚。
大 S驚現肉蒲臀
嫁夫隨夫,身在北京 嘅大 S,俾國產狗仔隊發現同老公汪小菲(下圖箭嘴),約埋咁 啱 响北京 嘅張惠妹食飯,大 S長披肩護體,老實, 嗰陣「孕味」,真係隔住張相都聞到。
唔痛生多個 
雙層下巴/粗腰巨躉

都唔知由幾時開始,女人 嘅脂肪成為 咗佢 哋 嘅幸福指標。
三月正式成為汪太 嘅大 S徐熙媛,早排現身武漢出席活動,婚後首度復工,脹爆身形即時成為焦點。
齋戒多年,加上大 S不斷 keep fit,脂肪入侵體內機會絕對唔容易,反而結 咗婚,突然自暴自棄,雙下巴水桶腰麒麟臂肉蒲臀,四合一脂肪全包圍,但大 S否認同懷孕成功有關:「剛剛跟老公到不丹旅行回來,造人計劃將會積極進行,如果不痛的話會拼命生!」
公開人情捐款
由拍拖到結婚,唔單只大 S,連佢老公汪小菲都成為新聞人物,尤其係佢 哋結婚當日,承諾將人情捐去受地震影響 嘅雲南以及日本福島災民。
多得章子怡捐錢講過唔算數,成為「詐捐門」首位女主角,汪徐聯婚人情去向,網友積極進行監視,公開講過已經捐款 嘅汪小菲,最終都係冇人信,唯有攞出捐款收據俾大家睇。由於禮金總數不足 300萬,佢同大 S各自再捐多少少湊夠整數,希望大家睇完張單,唔好再有太多揣測。 
未正式做汪太,大 S仲有個[!9DAA]死人下巴,家陣已經消失得無影無蹤。
 
就人情捐款問題,兩公婆 嘅微博,連日 嚟不斷俾人抨擊做假,汪小菲唯有公開捐款單據保清白,更無奈留言:「為什麼發票比捐款還重要?」

台灣女明星愛鬥醜 蔡依林慘被封“水産天後”

女明星分分秒秒爲美麗作戰,雖然化妝衣服全部都有專人處理,但好醜命生成,美麗同品味不是有錢就能買到。

正如多次被人抨擊穿衣沒有品味的蔡依林,新造型再次扣分,被指像濑尿蝦,結合以前各種水産造型,更被封“水産天後”。另外最近憑《犀利人妻》爆紅的隋唐,爲保持白淨零皺紋,面部僵硬到不能動,證明肉毒杆菌打上瘾。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()