醉駕前開屏 蔡一傑搶林一峰條仔
2011年05月04日
以妖爆響朵嘅「草蜢」成員蔡一傑,週日凌晨去咗好姊妹伍詠薇貝沙灣香閨摸住酒杯底通宵談心後,駕駛當年買入價 229萬嘅賓利跑車回薄扶林家途中,喺沙宣道失控撞毀,好彩傑仔執番條命仔,但就當眾吹波波斷正涉嫌酒後駕駛被補,扣查 5小時後獲淮以 5千蚊保釋候查, 5月尾隨時返警署報到。
蔡一傑同伍姑娘把酒談心傾通宵仲搞到醉駕,第二日即刻有報道話係傑仔因密友張耀揚走佬而沉淪自毀,但 FBI收到另一版本, 44歲嘅蔡一傑最近孔雀開屏,中咗林一峰男朋友,而傑仔亦擺明同林一峰拗手瓜,頻頻約一峰男友到灣仔一帶蒲吧,而好勝傑仔更經常同班 friend講:「係呀,我知佢係林一峰條仔,點呀!」攞明硬搶。就爭仔傳聞 FBI致電林一峰同伍姑娘,至截稿仍未回覆。
至於傳過同蔡一傑屬密友關係嘅張耀揚就同 FBI話要同傑仔劃清界線:「佢撞車全世界都知,唔會特登探佢,但始終都係朋友會打個電話問候佢,你哋唔好再傳我同佢啦,我直佬嚟 o架,我有女朋友 o架,唔係一定要俾人影到先算係有 o架,佢同林一峰爭仔我點會知喎,同佢冇聯絡好耐啦!」講完即收線。


名車內傷
蔡一傑嘅賓利 Continental GT跑車鏟上行人路撞毀郵筒後再撞爛埋鐵欄。睇佢架名車傷得咁重就知當時形勢真係好危,據講架車嘅醫藥費至少要 50萬。《蘋果日報》圖片
 
踢拖返歸
保釋後,大批傳媒由柴灣警署追到蔡一傑返屋企,佢仲撒嬌話:「你哋再追我,我跑 o架!」只見傑仔踢住拖,雖然着拖鞋揸車並非違法,但會比較危險,下次都係着番對鞋好啲!《蘋果日報》圖片
 
一峰出櫃
勇敢承認自己係 gay民嘅林一峰, 07年與老外密友共賦同居於大坑時,經常被影到出雙入對行街嘅甜蜜情景。
 
伴仔蒲吧
4年前,蔡一傑經常出現銅鑼灣登龍街一間名為 Chaos酒吧打躉,仲曾向酒吧老闆 William埋身表好感,傑仔更經常踩到中環基吧 Propaganda搵男伴搭訕。
 
情敵同場
林一峰與蔡一傑除隔空爭仔,甚少機會碰頭, 05年叱咤樂壇頒獎禮,分別企到幾丈遠。《忽然 1周》圖片
 
「前度」呼冤
我直佬嚟 o架!(真實對白)
肌肉男張耀揚經常同蔡一傑孖住唱 K又做 gym,有傳張苦追蔡一傑多年不果,近日搵到新伴,離蔡一傑而去,不過張耀揚向 FBI申冤話:「我直佬嚟 o架!」《蘋果日報》圖片

林狗寸爆:世紀一吻!
蔡一傑於意外前喺屋企自家微博上放上跟伍姑娘又攬又錫照片,而伍姑娘亦於微博留言指 2人在家傾通宵,週一早上林海峰喺商台節目《在晴朗的一天出發》寸爆話:「會唔會傾皇室問題呀?見人哋世紀吻,佢哋又嚟個世紀一吻呀?」

蔡一傑醉駕前孔雀開屏 硬搶林一峰外籍男友

蔡一傑在醉駕前曾硬搶林一峰外籍男友
以妖著稱的“草蜢”成員蔡一傑,周日淩晨去好姐妹伍詠薇貝沙灣香閨喝酒通宵談心後,駕駛當年買入價229萬的賓利跑車回薄扶林家途中,在沙宣道失控撞毀,好在沒受傷,但就涉嫌酒後駕駛被捕。

據稱蔡一傑最近孔雀開屏,看中林一峰的男朋友,還擺明硬搶,頻約林一峰男友到灣仔一代炮酒吧。至于曾與蔡一傑傳绯聞的張耀揚就與蔡劃清界線,稱好久沒聯系,不會特意探望。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()